Renocar jar 2007

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 12.04.2007, 17:51

A hele Misa, tu odnekud znam, ze by TF? :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 12.04.2007, 21:19

Jeste jedno sokujici foto z motokar v sobotu po renocaru :)
Zleva Peca, Káťa, V-Eagle, Martin534 a Peťa


Obrázek
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Misa
user
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2006, 09:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Misa » 13.04.2007, 07:25

Vita.s13 píše:Rekl bych ze slecna ma celkem nadupanej fotak :shock: , ta fotka je naprosto nadherna :wink: :shock:
Děkuji :oops: Foťák mám obyčejný Nikon D50 se setovejma objektivama :wink:

Peca: jj, TF nebo BMWklub ...

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 13.04.2007, 07:48

Fotis moc pekne... Doufam, ze prijedes na sosnovou :D

Uživatelský avatar
Misa
user
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2006, 09:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Misa » 13.04.2007, 08:01

Goodziller píše:Fotis moc pekne... Doufam, ze prijedes na sosnovou :D
Jojo, minulé dvě Sosny jsem fotila (vyšlo v Tuning Magazine), letos bych měla celej seriál :D

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 13.04.2007, 17:16

Martin_534 píše:tak to je originální výmluva :wink:
ale no tak pššš...:-)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2007, 10:01

Pozrite si vysledky vrchov. Su nejake ine nez boli prvykrat.

http://www.renocar.com/download.php?FNA ... 07+web.pdf
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2007, 10:02

Mercedes CLS tam neni a nejaky :) Michal Mazura je na 8. mieste.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2007, 10:41

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 16.04.2007, 10:50

pěknej drift :-D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.04.2007, 14:03

kenivruh píše:Mercedes CLS tam neni a nejaky :) Michal Mazura je na 8. mieste.
Kdo to je, jaký ma tady nick? :) Hodně pěkný čas!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda » 16.04.2007, 14:16

Nissan 200SX - 1:25
a
Nissan 350Z - 1:28
:wink:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.04.2007, 14:53

Peca píše:
kenivruh píše:Mercedes CLS tam neni a nejaky :) Michal Mazura je na 8. mieste.
Kdo to je, jaký ma tady nick? :) Hodně pěkný čas!
To bude asi ten s tou zelenou S14 co tam mal diely od apexi. On neni tu na fore.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 08:51

Takze vcera som pozeral data z G-Techu a zistil som, ze bocne pretazenie trvalo udrzatelne bolo na urovni 0.85g, ked to bolo viac tak uz to stale hrozilo smykom. Kedze ciel je 1g tak mam co dohanat :) Poriadne gumy mozu spravit tak 0.9g, ked budu sirsie tak aj trochu viac. Na tych 1g ale bude treba tvrdsi podvozok a nastavit geometriu.

Co sa tyka casov, tak okrem tych co som pretocil auto boli pod 3 minuty, na urovni 2:57-2:58. No a z toho by bolo nacim skresat aspon 10 sekund pac vacsina aut ma casy na urovni 2:45-2:50 (mimo porsche, corvette a tak, ale ani tie nie su az take rychle casy na urovni 2:40, ale napr. Caterham 2:25-2:30 :)) Keby som mohol tlacit 1 bar (pusta niekde vzduch takzel zatial len 0.8 ) tak to spravi 2-3 sekundy, no a najhorsie je, ze sa neda na to slapnut pri vyjazde zo zakruty pac zadok furt kdesi uteka :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 08:56

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů