Stránka 8 z 18

Napsal: 22.08.2007, 10:16
od swed
http://mimonske-valky.autolepky.cz/
tak alespoň zde něco...
víte něco o sprintech? kdy,za kolik,kategorie?

Napsal: 22.08.2007, 10:39
od Petr.S14
turbo je x1.5 :? myslim,takze nemas sanci .dostanes se mezi eva a imrezy

Napsal: 22.08.2007, 11:05
od otasTM
myslim že třeba honzajan má na ty eva a imprezy dost dobrý šance :twisted:

Napsal: 22.08.2007, 11:06
od Kentoya
jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva

Napsal: 22.08.2007, 11:13
od Petr.S14
Kentoya píše:jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva
suboeva :-D pojed se tam taky mrknout do mimone:) s Honzou dáte vsechny :)

Napsal: 22.08.2007, 11:55
od mrkevvzime
je to blazen :D

Napsal: 22.08.2007, 12:09
od Kytt
Tak už jen hodit turbo do auta a mám připraveno účast nutná

Napsal: 22.08.2007, 12:09
od raddy
Kentoya píše:jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva
nechcem brat iluzie, ale asi nevyriesis. nevyriesil norris, myslis ze vyriesis ty? nejako mi nie je jasne, preco sa stale snazis o take sialene otacky, kvoli comu?

Napsal: 22.08.2007, 12:44
od Peca
A já myslím že by to i za to stálo, mít nějaké turbo co i v těchto otáčkách udrží tlak tak je to mazec, viz maratova honda - ta točí 10000rpm. Ale u SXa to asi nebude reálné :)

Napsal: 22.08.2007, 13:02
od kenivruh
Evo ma tiez dvojliter, takze je asi logicke (aspon u S14), ze je v tej istej kategorii. Podla mna by mali byt kategorie robene napr. podla serioveho pomeru vykon/hmotnost.

Napsal: 22.08.2007, 13:08
od kenivruh
DRFTING píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-APEX ... enameZWDVW nestačí jen koupit toto a prostě nastavit vyšší otáčky ? mělo by to umět. (toto je na sr,ale na ca se to delá taky,nechtel jsem hledat)
Ok. Skus trochu precitat forum a potom pochopis, ze nejde len o to nastavit vyssie otacky ;)

Napsal: 22.08.2007, 13:21
od kenivruh
DRFTING píše::shock: ok :oops: tak mi v rychlosti napiš v čem je problém,pokud to tento comp pro náš motor bude nabízet,tak by to měl umět,třeba tento comp pro RX7 FD to nabízí a funguje to,vím je to úplně jinej motor.Jinak já tomu hovno rozumím to se přiznám.
Nejde len o to povolit ecu vyssie otacky. Aby si mohol tocit 9000 potrebujes spravit komplet hlavu, dokonale vyvazit spodok motora, zvacsit komplet saciu cast motora od filtra, atd.

Napsal: 22.08.2007, 14:06
od raddy
co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....

Napsal: 22.08.2007, 18:42
od otasTM
připomínám že tedy pražáci sraz mezi 8- 8:30 v sobotu ráno u agipky na chodově :!:

Napsal: 22.08.2007, 19:06
od mrkevvzime
mno ja tam tudy nepojedu ponevadz bych musel pres celou prahu dolu a pak zase nahoru :D
asi pojedu jeste z kamosema tak se sejdem az tam