Renocar jar 2007

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.04.2007, 17:29

Iwan-nissan píše:Takze nebude vadit ked to zaparkuju nekde vedla vas?.......
jak sa presne dostanem z brna na ten okruh? nema nekdo mapu?
Map mas na netu plno. Z Brna pojedes bud po dalnici na Prahu nebo paralelne s dalnici vede normal cesta. Na dalnici jsou sjezdy na okruh znacene, kdyz pojedes po te normal. ceste tak cca 10km za Brnem zacina les a v nem se das prvni doprava a ses na okruhu:
viz napr http://www.mapy.cz

Co se tyce parkovani tak do boxu pousti jen upravene auta nebo sportaky, zalezi cim prijedes....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 06.04.2007, 17:36

aha,takze do boxu sa asi ze sunnym 1.8 gti nedostanu!!!no nevadi.........nekde urcite zaparkuju

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 06.04.2007, 17:49

já tam dvoukilem dorazím 8)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.04.2007, 17:54

Fire píše:já tam dvoukilem dorazím 8)
Tak to tam budou asi dvě české dvoukila (včetně mého :)
Ještě že máme naše slovenské bratry, snad se jim to po cestě nevysere :wink:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 06.04.2007, 18:12

Peca píše:
Fire píše:já tam dvoukilem dorazím 8)
Tak to tam budou asi dvě české dvoukila (včetně mého :)
Ještě že máme naše slovenské bratry, snad se jim to po cestě nevysere :wink:
nestraš ... :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.04.2007, 18:38

Len neviem ci tam dole pustia moj hrdzavy vrak :roll:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.04.2007, 19:11

Tak bohuzel..ja dorazim skodovkou :( V autokelly mi zmrvili objednavku desticek, takze misto zadnich ktere jsem chtel na me dneska cekaly na jejich pobocce predni desky:( Mimo to mi tece voda z jednoho holendru na turbu :(
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.04.2007, 19:12

kenivruh píše:Len neviem ci tam dole pustia moj hrdzavy vrak :roll:
Kdyžtak žekni že to máš domluvené s panem Lacinou. To platí pro všechny...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.04.2007, 19:15

Mirek píše:Tak bohuzel..ja dorazim skodovkou :( V autokelly mi zmrvili objednavku desticek, takze misto zadnich ktere jsem chtel na me dneska cekaly na jejich pobocce predni desky:( Mimo to mi tece voda z jednoho holendru na turbu :(
Tak toto je ako fakt psycho. Jak moze niekto priniest predne dosticky, ked si objednas zadne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.04.2007, 19:18

kenivruh píše:
Mirek píše:Tak bohuzel..ja dorazim skodovkou :( V autokelly mi zmrvili objednavku desticek, takze misto zadnich ktere jsem chtel na me dneska cekaly na jejich pobocce predni desky:( Mimo to mi tece voda z jednoho holendru na turbu :(
Tak toto je ako fakt psycho. Jak moze niekto priniest predne dosticky, ked si objednas zadne.
sem to objednaval po telefonu a ta baba objednala asi predni :evil:
Celkove se to sralo...cekal sem na veci od martina...poslal balik...a ti ko**ti na poste mu ho poslali z5, pac dorucovatelka naznala ze adresat uz na te adrese nebydli :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.04.2007, 19:21

Jak říkal Martin, tenhle klub je snad prokletý :x
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.04.2007, 19:23

Peca píše:Jak říkal Martin, tenhle klub je snad prokletý :x
Jojo. Mi nieco vrav. Som daval vcera predny brzdovy kotuc dole 2 hodiny :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.04.2007, 19:25

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Tak bohuzel..ja dorazim skodovkou :( V autokelly mi zmrvili objednavku desticek, takze misto zadnich ktere jsem chtel na me dneska cekaly na jejich pobocce predni desky:( Mimo to mi tece voda z jednoho holendru na turbu :(
Tak toto je ako fakt psycho. Jak moze niekto priniest predne dosticky, ked si objednas zadne.
sem to objednaval po telefonu a ta baba objednala asi predni :evil:
Celkove se to sralo...cekal sem na veci od martina...poslal balik...a ti ko**ti na poste mu ho poslali z5, pac dorucovatelka naznala ze adresat uz na te adrese nebydli :-D
Som mal predsa len vo stvrtok zavolat do toho Arpu v BA ci nemaju zadne dosticky na 300ZX. By som ti ich priniesol do Brna :( Este sa mi nestalo, aby tam nemali nieco na sklade.

A aj v Elite by urcite mali a este by som si mohol vybrat znacku.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 06.04.2007, 19:28, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.04.2007, 19:27

Je to skoda...fakt sem se snazil...ze vcerejska na dnesek sem spal 1.5 hodiny......skoro se to povedlo...
Obrázek

ale bohuzel mi to nebylo prano.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.04.2007, 19:44

Mirek: Skoda :( Ale do prvnich volnych jizd (17.5) to uz urcite zvladnes zprovoznit a vynahradis si to!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů