II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
snad sa tam dostanu a beru dvie cumilky na vic
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
A ja mam zas problem s nissanem tak nevim.. kurna.. vzdy pred driftem sa mi neco pokazi..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
zvykaj si to je v cene jimmbo ja uz se nad tym nerozciluju mne se taky neco vysralo uz znova dufam ze to vydrzi
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
tak to tak chodi ked sa auto trapi:)
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
aj ja som chcel prist pozret ale ked som sa rano zobudil a videl jak je vonku tak to nemalo cenu
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch
v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
kludne si mohol prist jazdilo sa cely den
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
slyšel sem že dobrý..
mně do toho zase něco vlezlo.. ale finále bych měl dát už tak se na vás pokoukám konečně
mně do toho zase něco vlezlo.. ale finále bych měl dát už tak se na vás pokoukám konečně
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
a tak sem nakonec byl s nissanem bylo fajn hlavne to blazneni dajte sem nekdo videa ked mate
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
bylo to na pomery ok...akurat jsem jeste nikde nevidel ze by se kvalifikace jezdila ve dvou lidech...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
je to na slobodnom rozhodnuti jazdca, ked mu to nevadi je to jeho volba, pokial ma spolujazdec helmu, nic proti tomu nemame...Gerox píše:bylo to na pomery ok...akurat jsem jeste nikde nevidel ze by se kvalifikace jezdila ve dvou lidech...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
ale moderator hlasil uplne nieco ineho... a to prave ked sa jazdilo vo dvojiciach...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
ano to sme hned na mieste riesili a nasledne to opravilGerox píše:ale moderator hlasil uplne nieco ineho... a to prave ked sa jazdilo vo dvojiciach...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok
Dojde niekto z moravy kto by mohol vziat tu spojku blizsie k mirkovi?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den