Renocar jar 2007
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
?Japo píše:sami bawo a 1 nissan jak je to mozne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
To nejsou špatné časy. Loni jsem se sériovkou měl nejlepší 3:03, ale to jsem tam byl poprvé. Jsem zvědavý na kolik se dostanu se současným mazlíkemkenivruh píše: Co sa tyka casov, tak okrem tych co som pretocil auto boli pod 3 minuty, na urovni 2:57-2:58. No a z toho by bolo nacim skresat aspon 10 sekund pac vacsina aut ma casy na urovni 2:45-2:50 (mimo porsche, corvette a tak, ale ani tie nie su az take rychle casy na urovni 2:40, ale napr. Caterham 2:25-2:30 ) Keby som mohol tlacit 1 bar (pusta niekde vzduch takzel zatial len 0.8 ) tak to spravi 2-3 sekundy, no a najhorsie je, ze sa neda na to slapnut pri vyjazde zo zakruty pac zadok furt kdesi uteka
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Michal M. je z nisma a ta S 14 je naprodej, jinak je to Apexi svody-výfukkenivruh píše:To bude asi ten s tou zelenou S14 co tam mal diely od apexi. On neni tu na fore.Peca píše:Kdo to je, jaký ma tady nick? Hodně pěkný čas!kenivruh píše:Mercedes CLS tam neni a nejaky Michal Mazura je na 8. mieste.
chladič vzduchu a sání jinak série.
Nissan Sunny GTi 110Kw
Jo ale to jsou vetsinou M3, ktere maji i ve verzi E36 vetsi vykon nez temer kdokoliv z tohoto fora, tak proto ty vysledky...Japo píše:ale ja nemyslel na parkacu a na sprintech nebo na zavodu do vrchu vis
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Tak sem konecne douplaudoval ty fotky. Mel sem mensi problemy s jednim cernym pasazerem na mim APcku, proto to tak trvalo.
http://data2.edisk.cz/stahni/78012/Foto.001_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/87522/Foto.002_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/95628/Foto.003_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/11822/Foto.004_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/69131/Foto.005_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/67807/Foto.006_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/57917/Foto.007_39.5MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/36008/Foto.crc_51B.html
Jednoduse to stahnete a pak slucte dohromady
http://data2.edisk.cz/stahni/78012/Foto.001_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/87522/Foto.002_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/95628/Foto.003_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/11822/Foto.004_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/69131/Foto.005_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/67807/Foto.006_45MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/57917/Foto.007_39.5MB.html
http://data2.edisk.cz/stahni/36008/Foto.crc_51B.html
Jednoduse to stahnete a pak slucte dohromady
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Video zo stadiona 1:
http://files-upload.com/184620/jar2007_1.avi.html cca 146 MB
Video zo stadiona 2:
http://files-upload.com/184682/jar2007_2.avi.html cca 105 MB
http://files-upload.com/184620/jar2007_1.avi.html cca 146 MB
Video zo stadiona 2:
http://files-upload.com/184682/jar2007_2.avi.html cca 105 MB
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 23.04.2007, 12:51, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo AERO
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den