Renocar jar 2007

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Japo » 17.04.2007, 18:06

sami bawo a 1 nissan jak je to mozne

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2007, 18:06

Japo píše:sami bawo a 1 nissan jak je to mozne
?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2007, 18:25

sice uz tady fotky probehly....ale hodim i fotky co fotila pritelkyne....treba prijdou vhod
ObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 17.04.2007, 21:48

kenivruh píše: Co sa tyka casov, tak okrem tych co som pretocil auto boli pod 3 minuty, na urovni 2:57-2:58. No a z toho by bolo nacim skresat aspon 10 sekund pac vacsina aut ma casy na urovni 2:45-2:50 (mimo porsche, corvette a tak, ale ani tie nie su az take rychle casy na urovni 2:40, ale napr. Caterham 2:25-2:30 :)) Keby som mohol tlacit 1 bar (pusta niekde vzduch takzel zatial len 0.8 ) tak to spravi 2-3 sekundy, no a najhorsie je, ze sa neda na to slapnut pri vyjazde zo zakruty pac zadok furt kdesi uteka :)
To nejsou špatné časy. Loni jsem se sériovkou měl nejlepší 3:03, ale to jsem tam byl poprvé. Jsem zvědavý na kolik se dostanu se současným mazlíkem :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Jirka GTI
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 03.03.2006, 20:43
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Jirka GTI » 18.04.2007, 06:54

kenivruh píše:
Peca píše:
kenivruh píše:Mercedes CLS tam neni a nejaky :) Michal Mazura je na 8. mieste.
Kdo to je, jaký ma tady nick? :) Hodně pěkný čas!
To bude asi ten s tou zelenou S14 co tam mal diely od apexi. On neni tu na fore.
Michal M. je z nisma a ta S 14 je naprodej, jinak je to Apexi svody-výfuk
chladič vzduchu a sání jinak série.
Nissan Sunny GTi 110Kw

Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Japo » 18.04.2007, 15:35

ale ja nemyslel na parkacu a na sprintech nebo na zavodu do vrchu vis 8)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.04.2007, 15:49

Japo píše:ale ja nemyslel na parkacu a na sprintech nebo na zavodu do vrchu vis 8)
Jo ale to jsou vetsinou M3, ktere maji i ve verzi E36 vetsi vykon nez temer kdokoliv z tohoto fora, tak proto ty vysledky...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
spispi
user
Příspěvky: 114
Registrován: 18.05.2006, 20:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od spispi » 19.04.2007, 17:00

kenivruh píše:Ked pridem naspat do BA tak nahodim tiez nejake videjka. Hlavne co som jazdil okruh a potom driftujuce auticka na "stadione" ci ako sa to vola (mam tam aj zelenu S14ku asi tri prejazdy).
ahoj rikal jsi ze mas taky nejake videa tak ukaz neco


Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.04.2007, 11:06

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.04.2007, 11:44

Naposledy upravil(a) kenivruh dne 23.04.2007, 12:51, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 23.04.2007, 11:59

kenivruh píše:Moja jazda:

http://files-upload.com/184545/kenivruh ... 7.avi.html cca 200 MB
heh, ty komentare na zacatku k tomu podvozku :) Maminko ja sa bojim :lol:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 23.04.2007, 18:52

kenivruh píše:Moja jazda:

http://files-upload.com/184545/kenivruh ... 7.avi.html cca 200 MB
Komentář je hustý. Kdo to byl, Aero? Nezačnem mu říkat spíš mudrc? :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.04.2007, 20:15

Jo jo AERO :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů