Stránka 4 z 9

Napsal: 09.04.2007, 20:19
od nomann
blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující. :D

Napsal: 09.04.2007, 20:32
od Martin_534
problém je to pak přenést na silnici, proto se drag převodovky dělaj jenom 3rychlostní :-)
já osobně jsem pro co nejtěřší převod na diffu, tak aby trojka stačila do 180 :-)

Napsal: 09.04.2007, 20:36
od Kentoya
jenže k tomu je potřeba vysokootáčkový motor, minimálně 8 000 toček, ideálně 10 000

Napsal: 09.04.2007, 20:43
od Martin_534
ne stačej jenom velký gumy dozadu 8)

Napsal: 09.04.2007, 20:47
od nomann
Martin_534 píše:problém je to pak přenést na silnici, proto se drag převodovky dělaj jenom 3rychlostní :-)
já osobně jsem pro co nejtěřší převod na diffu, tak aby trojka stačila do 180 :-)
Vtom má právě výhodu 4x4. no a ktomu těžkýmu převodu potřebuješ výkon.ideální by byla 1 do 170 jako na mašině :-D

Napsal: 09.04.2007, 20:48
od Martin_534
no samozřejmě se bavíme o výkonym autě :-)

Napsal: 09.04.2007, 20:50
od nomann
pochopil jsem že je řeč o dragu :-)

Napsal: 10.04.2007, 14:21
od blázen
lepší je zadek.. 8) a dost :evil:

Napsal: 10.04.2007, 18:28
od Fire
nomann píše:
blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující. :D

můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy 8)

Napsal: 10.04.2007, 21:16
od nomann
Fire píše:
nomann píše:
blázen píše:ty nejrychlejší auta na světě sou zadobraby, tudíš si pořád stojím za svým,řazení zdržuje
to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující. :D

můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy 8)
jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?

Napsal: 10.04.2007, 22:21
od Kopriw
nomann píše:
Fire píše:
nomann píše: to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující. :D

můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy 8)
jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?
ti teda nevim ale tchyne ma subaru legacy s 2,5 motorem a automatem a nepozoruju ze by mi to natrela na rozjezd...a to se s tim vubec nemaze :-D :-D

Napsal: 11.04.2007, 23:03
od Fire
nomann píše:
Fire píše:
nomann píše: to máš pravdu s tím řazením, manuál, se při rozjezdu, na automat nechytá.A jsme zase u toho zpřevodování protože krátký kvalty líp využívaj kroutícího momentu motoru a to je na sprintu rozhodující. :D

můžeš mi poradit jak s automatem vystřelím rychleji než s manuálem ... nějak mi to nejde do hlavy 8)
jak psáno výše a motor stále v záběru prodleva při řazení žádná kola zbytečně nehrabou a td. :-) Měl jsi někdy automat?
no koukej .. :D ... mám S14 v automatu tak mi tu nepovídej že automat má rychlejší start než manuál .. myslel jsem že mi tu spíš napíšeš jakým stylem se co nejefektivněji rozjet ... já to teda dělám tak že stojím na brzdě a dám cca 2500 až 3000 tis ot když už se začínají zadní kola točit ale předek to pořád drží na místě ale i tak to auto nevystřelí nijak dravě a na rozjezdu si mě vpohodě dávají i mnohem slabší auta ... prostě to tak je ..
jina s tím řazením během jízdy máš možná pravdu tak napůl ... sice to rychle přehazuje ale zse to nemůžeš točit víc než ti to dovolí .. v mém případě řadí automat max v 7000 tis. ot pokud teda nejedu na stupen 1 nebo 2 ale přerazení na D je stejnak pomalé a nevyplatí se to .. to jsou mé zkušenosti

mimochodem co a jak moc oddělává sešlaplej plyn a brzda u automatu ? ... :roll:

Napsal: 12.04.2007, 20:03
od nomann
já teda měl tři auta v automatu dvě od pana Adama a jedno z Mnichova. To jedno od adama byl starej model převodovky prostě hydromat ty další už řízený. A s tím automatem prostě srart nejlepší potom samozřejmě se už na manuál nechytáš. a rozjezd na sprint musíš držet plyn a ,drzdu samo taky, a teprve až na start tam vrazit D, je zbytečný jí držet. pak ale jde převodovka docela rychle .......to sou zase moje zkušenosti. Jo a co jsem koukal na tabulky ze sprintů nejsi na tom zase tak špatně,a jestli jsem viděl dobře tak ze zůčastněných 200sx nejlepší časy. :-)

Napsal: 12.04.2007, 20:09
od nomann
mimochodem co a jak moc oddělává sešlaplej plyn a brzda u automatu ? ...
takovýty přepouštěcí ventily protože to řadí tlakem oleje, aspon si myslim nikdy jsem jí neopravoval ale jednou jsem tu opravu platil a takhle mi to řikal mistr opravář Byl to ranec jako svině :-D

Napsal: 13.04.2007, 12:45
od Kopriw
se teda neci hadat ale proste mi to prijde jako kravina aby byl automat lepsi na rozjezd.chtelo by to dat dve totozny auta s automatem a bez at si to rozdaj.....ja sazim na manual :D