180nebo200

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

180nebo200

Příspěvek od Bagger » 23.11.2007, 04:38

troufli by jste si nekdo prehodit prehodit rizeni?
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie » 23.11.2007, 06:24

Osobně bych si na to netroufl (nebylo by kde, ale to by se dalo pořešit), ale pohrávám si s myšlenkou sem dotáhnout 180SX a předělat (zas takový problém by to být nemusel, kdyby byly díly z 200sx).

Kdyby z fora do toho někdo šel a zdokumentoval to, to už by byla jiná :lol:

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 23.11.2007, 07:04

kdyz sezenes nekoho kdo prevari firewall tak klidne :)
chlapi se neboji :geek:

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 23.11.2007, 07:33

jabych to klidne zvladnul
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 23.11.2007, 08:43

vobec to nema zmysel, je to zbytocna robota... jediny rozdiel je, ze tam je SRko.. Vsak staci to iba preskladat do lavostrannej kasne...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.11.2007, 08:56

z jakyho duvodu chces predelavat rizeni? Co ma 180SX oproti 200SX co nejde predelat a musis kvuli tomu menit kastli?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.11.2007, 09:50

Na druhou stranu se podivejte jak malo je peknych karoserii... Jestli tu 180 ma peknou nebouranou, tak bych videl mensi problem predelat rizeni. Taky bych to asi zvladnul.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.11.2007, 09:59

evidentne nikdo z vas jeste neprevaroval firewall :lol: Preju hodne stesti ;) Ja uz bych se do toho znova asi nepustil...a kdyz tak urcite ne celej :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.11.2007, 10:04

Ted si nevybavuju jak to vypada u 200sx, ale treba supra ma firewall stejnej, jen nekde ty dirky jsou provrtane a jinde jen naznacene, kde maji byt, takze par jich zavaris a par vyvrtas a prehazis veci.... U 200sx nevim jestli to je stejne, odpoledne se muzu zajit podivat...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.11.2007, 10:17

stejne neni vubec nic, proto sem psal ze to evidentne nikdo nedelal....ja jsem prevaroval S14 prepazku do S13 z toho duvodu protoze ma jinak natocene otvory pro topeni a klimu + vnitrni drzaky na firewallu.
Obrázek
Obrázek

Jedina moznost jak predelat RHD na LHD je vyriznutim a prevarenim celeho firewallu.....a ten plech je dvojitej..je mezi tim jakasi sracka....blbe se to trefuje...no pokud se do toho pustite preju hodne stesti.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.11.2007, 12:12

Tak to je uplne jine.... Tak to pak neni uplne tak primitivni.... Ja bych to dal ke klempirovi... 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.11.2007, 14:44

co vím, tak spousta děr je na 200sx připravena na obě verze řízení, otáázkou je, jak je to u 180sx, která se nikdy s levostranym řízením nedělala

každopádně šikovnej klempíř to zvládne

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

Příspěvek od Bagger » 23.11.2007, 15:19

super, jsem rad za tak rychly komentar
vyslo mi, ze rychlejsi je prehodit jen motor, ale budu plakat ta 180 je fakt tip top -47tis km je skoro nove auto, ale kdyz uz by sel motor a ten firewall ven, stejne by to uz nebylo ono!
tak chlapci nechcete si nekdo cvicne prehodit motor?abych moch prijet aspon na ten letni sraz
co nikdo .........
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.11.2007, 15:24

Bagger píše:super, jsem rad za tak rychly komentar
vyslo mi, ze rychlejsi je prehodit jen motor, ale budu plakat ta 180 je fakt tip top -47tis km je skoro nove auto, ale kdyz uz by sel motor a ten firewall ven, stejne by to uz nebylo ono!
tak chlapci nechcete si nekdo cvicne prehodit motor?abych moch prijet aspon na ten letni sraz
co nikdo .........
to zvládneš
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

Příspěvek od Bagger » 23.11.2007, 15:33

no nebojim se ze ne!jenom to nemam kdy udelat do jara muzu prijet domu jen na dva dny!
to mam tak na uklizeni garaze a i ta neni moje!
200sx a 180sx-47tis km

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů