OT: Renault 5

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

OT: Renault 5

Příspěvek od kenivruh » 15.01.2008, 11:54

Jakozto novy majitel 5ky s motorom 1.4i a zvyknuty na ine vykony, vie niekto ako je to so swapom 1.8i 16V z 19ky do tohto pidi auta? Alebo nejaky odkaz na 5kove forum.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 15.01.2008, 12:04

Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 15.01.2008, 19:03

A nebo 1,4 Turbo a rovnou si pzaplať flek kam te zakopou :-D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 15.01.2008, 20:24

Heini píše:A nebo 1,4 Turbo a rovnou si pzaplať flek kam te zakopou :-D
Myslim, ze s 1.8 16v je rychlejsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 15.01.2008, 22:04

nemyslim si ze to je dobrej napad, a hlavne ho asi nesezenes a jestli jo tak bude mrtvej, tyhle motory jsou strasne nachylny na kliku, jeste vic nez CA, sousedovi uz dvakrat zaklepal. ted sklada ze dvou motoru jeden, co zbyde bude asi na prodej, muzu se zeptat jestli bys neco chtel...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 15.01.2008, 23:20

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 15.01.2008, 23:35

To je riadne strasidlo :shock:
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 16.01.2008, 00:15

:lol: jasne ale ten motor musis stejne udelat, ja to myslel dobre, budou s tim jenom starosti! jako by te dvoukilo nestacilo :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.01.2008, 11:13

souhlasím s Frelonem, je to sním horší jak s CA18DET, už sem na tomgle F7P nebo jak se označuje dělal GO, ten motor je náchylnější na kliku jak CA18DET už jen proto,že není schopen vydržet ani stím mizerným kroutícím momentem co nese.. navíc, renault neprodává samostatně bez ojnic ani pozdra na pístní čepy, neseženeš na něj krom šmejdu žádné výbrusové ložiska. Konstrukčně je ten motor vymyšlenej přímo hrozně.. já bych použil 1,4T a šel cestou jakou u CA18DET pokud se chceš dobře povozit... nebo použij motor 2,0 16V z megane, pasuje tam rovněž
pokud bys do toho šel,majitel toho co jsem opravoval má ještě nějaké ND z druhého motoru (1,8) který musel sehnat kvůli tomu,že měl KO kliku a jednu ojnici
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

schades
Member
Příspěvky: 10
Registrován: 01.06.2007, 15:04
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schades » 16.01.2008, 14:22

pro info o swapu zkus kontaktovat redmenna třeba na tuning fóru,měl tam 1,8 16V a chodila pěkně :wink:
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů