Rozdíl mězi Garrett a JimWolf technology

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rozdíl mězi Garrett a JimWolf technology

Příspěvek od Vladislav Bureš » 13.05.2008, 15:46

Potřebuju poradit co je lepší či jaké jsou rozdíly
Garrett
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
JimWolf technology
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442
Potřebuju objednat a potřebuju vědět co lépe díky
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.05.2008, 15:53

Rovnake turbo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 13.05.2008, 16:04

kenivruh píše:Rovnake turbo.
Naprosto? mám pocit že když jsem se díval na grafy obou kousků tak tam jsou rozdíly
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 13.05.2008, 17:22

jo graf je jinej!
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.05.2008, 18:18

Parametre turba su rovnake. Cim sa inak lisia kto vie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.05.2008, 18:27

Inac ta mapa sa mi nepaci. Viac ako 2 bary s tymto turbom no neviem. S tym ma problem aj GT2871R.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 13.05.2008, 19:32

rozdím v grafu tam je a otázka tedy ještě zní jak se projeví to turbo proti garretu? je totiž možnost to turbo pořídit o několik tisíc levněji než GT2860RS z ATPTURBO a turba se zdají stejná alespoň z většiny a jelitož tam změna je tak mě zajímá jaká a jak se projeví
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 13.05.2008, 21:12

Jen okrajove k tematu.. JWT je dobra firma, v USA dost uznavana okolo SR a KA tuningu. Zadni smelinari, ebay, apod. Sam mam od nich vacky a filtr.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 13.05.2008, 21:32

mě nejde tak ani o to jestli to je dobrá firma i když také ale jaký je rozdíl v tom turbu. Jestli bude garrett lepší s větší životností a lepším průbehem výkonu tak si pořídím jej a pokud to bude naopak tak toto nejde mi o cenu ale o vlastnosti toho turba a i kvalitní firmy mají nepovedené kousky proto se na to ptám jestli by toto turbo někdo pořídil kdyby střba stáli obě steně s garrettem a když tak proč
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 14.05.2008, 05:53

Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.

Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.

Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.05.2008, 06:15

johny1 píše:Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.

Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.

Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.
Viděl jsem pár grafů CA18DET s GT2871R a abych řekl pravdu naprosto mě to odradilo plný tlak až za hranicí 5000ot kdy má doslova raketový start ale do té doby prakticky přirovnal bych ten graf ke goniometrické funkci "tg" a to nechci nehledě tomu že aby to mělo asespoň trochu víznam tak bych musel točit přez 8 tis nebo jezdit jen sprinty a to není to pravé ořechové kdežto grafy aut s GT2860RS byli mnohem hezčí plynulejší s maximem okolo hranice 4000ot. Z toho důvodu a velice hezké křivky výkonu bude GT2860RS ideální a víc jak 350hp s počítám tak 1,3barem stejnak nechci aby to také mělo nějakou životnost.
kenivruh: Mohl bych tě poprosit o vložení nějakého grafu výkonu co jsi mi ukazoval? Jak CA18DET s GT2860RS tak s GT 2871R.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od chosecz » 14.05.2008, 08:05

Na CA18DET je GT2860RS naprosto idealni. Me to da plny tlak opravdu okolo tech 4000 tisic a je to nechutny mazec :)

Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.05.2008, 10:38

chosecz píše:Na CA18DET je GT2860RS naprosto idealni. Me to da plny tlak opravdu okolo tech 4000 tisic a je to nechutny mazec :)

Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.
co vše budu potřebovat pro instalaci toho turba místo T28 (S14)
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.05.2008, 21:31

http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442

http://www.atpturbo.com/root/maps/gt28rs.htm

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm

uz je vam to jasnejsie? mapa gt28rs od JWT je nespravna, v skutocnosti je to mapa gt2860R trim 62. mapa od APT je spravna, cize pre GT2860RS.

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 15.05.2008, 21:41

Hold odborník sepozná včechna čest kouknou na graf a vědět že to je jiné turbo. Opravdu Raddy skláním se před tebou
z čehož vyplívá že neznáme graf JWT
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 249 hostů