Zavařit nebo dát VLSD???

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 13.06.2008, 18:19

hoši... :shock: ja ve 14ti byl rad kdyz sem se moch projet po poli na fichtlu :-D a o nakym driftovani sem nemel ani paru :lol:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca9 » 13.06.2008, 18:45

areuratty píše:
PDK200SX píše:
vrtas píše:Ano,s tim vlsd to nejde zas tak špatně :-D
http://www.youtube.com/watch?v=3om2mrL3Mik
Místama bylo vidět, že ta svornost není úplně ideální, ale pořád lepší než open.
Místama bylo vidět, že ten pilot není úplně ideální...

Tady ještě video se sériovym podvozkem a VLSD poprvé na okruhu...
A to bylo poránu kdy jsem ještě nebyl ani rozježděnej...
http://www.youtube.com/watch?v=pvOyQ2CscZ8

Jako ta viskóza neni nic slavnýho jo, ale furt lepší než open...s tim jsem si to taky skusil, viď máco, a to je fakt teprv umění to dostat do boku...to nejde

BTW: mazec srovnání, na jednom videu moje první boky a na druhym videu vrtasovy asi pátý boky :wink: zajímavé

vsechno jde kdyz se chce to neumis :-D mas videt jak na me cumej cajti kdyz jezdim domu bokem :-D
Obrázek

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 14.06.2008, 00:43

http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 14.06.2008, 10:14

pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 14.06.2008, 10:18

areuratty píše:
PDK200SX píše:
vrtas píše:Ano,s tim vlsd to nejde zas tak špatně :-D
http://www.youtube.com/watch?v=3om2mrL3Mik
Místama bylo vidět, že ta svornost není úplně ideální, ale pořád lepší než open.
Místama bylo vidět, že ten pilot není úplně ideální...

Tady ještě video se sériovym podvozkem a VLSD poprvé na okruhu...
A to bylo poránu kdy jsem ještě nebyl ani rozježděnej...
http://www.youtube.com/watch?v=pvOyQ2CscZ8

Jako ta viskóza neni nic slavnýho jo, ale furt lepší než open...s tim jsem si to taky skusil, viď máco, a to je fakt teprv umění to dostat do boku...to nejde

BTW: mazec srovnání, na jednom videu moje první boky a na druhym videu vrtasovy asi pátý boky :wink: zajímavé
Ale s open to jde, ale je to hodně těžký a moc se to často nepovede a těžko se to drží. Když to tak vemu, tak se s tím vlastně jen kloužeš a když jde zatáčka za zatáčkou, tak už to pak nevybereš.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 15.06.2008, 00:15

PDK200SX píše:
pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".
no 250 ps cipem stage 1 nedosiahnes a 17 sem zizdel proto lebo mensi uz nebyli a na tom zavarenim diffu bylo znat ze ty kola sou uz moc na nej a nedokaze to tolko preniest ten vyko. mas to proste jak motokaru ta ty taky umre pri drifteni

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 15.06.2008, 09:16

pablo píše:
PDK200SX píše:
pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".
no 250 ps cipem stage 1 nedosiahnes a 17 sem zizdel proto lebo mensi uz nebyli a na tom zavarenim diffu bylo znat ze ty kola sou uz moc na nej a nedokaze to tolko preniest ten vyko. mas to proste jak motokaru ta ty taky umre pri drifteni
Já taky píšu 200-250PS, protože někde mezi to bude. Proto já chci dát 15" plechy. Prý tam pasujou i z Primery.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 15.06.2008, 23:23

no hele ja taky sem nekde priblizne do vykonu 250 ps :D

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 16.06.2008, 07:29

Když máš 17", tak kolik máš výšku pneumatiky? Počítám 45. Já mám 40, větší bych tam těžko asi dával. To taky dělá hodně.

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 16.06.2008, 17:38

na S13 jdou dát 15tky :shock:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.06.2008, 17:39

Fire píše:na S13 jdou dát 15tky :shock:
a co jsi myslel ze je tam seriove ?:)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 16.06.2008, 19:08

Já vím, že tam jdou 15" a proto taky scháním plechy 15"

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 16.06.2008, 19:15

Fire píše:na S13 jdou dát 15tky :shock:
ja budem dokonca aj 14" davat na zadok aby bol lahsi trening :D:D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 16.06.2008, 19:16

ty uz sem tam taky mel,ale to uz sem se plazil po zemi jako had :D a mel sem na tom takovej ten klikatej zmije vzorek jak na traktoru :-D kazdopadne zahoreli behem ctvrthodinky :-D
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 16.06.2008, 19:27

tak tak

to je v pohode, sa s tym motor moc nenarobi :))
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 154 hostů