Zavařit nebo dát VLSD???

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 18.06.2008, 15:22

Se divim že ještě někoho z vás nenapadlo zavařit ho na 50%, aby získal 50% svornost :lol:
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 18.06.2008, 15:23

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ty jsi hovado :-P
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 18.06.2008, 19:34

Tak já už začínám dif sundavat a budu vařit. Teda pokud si to ještě nerozmyslím.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od buky300zx » 21.07.2008, 19:39

Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od Lefa » 21.07.2008, 19:49

a nevznikne nahodou 100% svornost prave tim ze se ten open diff zavari?
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od buky300zx » 21.07.2008, 19:57

Lefa píše:a nevznikne nahodou 100% svornost prave tim ze se ten open diff zavari?
Precitaj si co som napisal este raz.LSD.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od kenivruh » 21.07.2008, 20:16

Neviem ako vyzera spojkovy LSD zo z31, ale ked ma podobny princip, tak potrebujes namiesto tych lamiel vyrobit nieco, co bude mat "zuby" aj z vonku aj z vnutra. Potom to tam das namiesto tych lamiel a mas 100% svornost.

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od raddy » 22.07.2008, 07:36

buky300zx píše:Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
ak je to VLSD (viskozny LSD) tak asi nie, vnutorne puzdro je v podstate nerozoberatelne tusim a nie su tam priame kontaktne plochy.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od kenivruh » 22.07.2008, 08:23

raddy píše:
buky300zx píše:Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
ak je to VLSD (viskozny LSD) tak asi nie, vnutorne puzdro je v podstate nerozoberatelne tusim a nie su tam priame kontaktne plochy.
On ma spojkovy, VLSD by uz davno vyhodil :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od pablo » 23.07.2008, 00:29

vyhod to vnutro sezen si opendiff hrusku vykuchej ji a zavar a nacpi to tam a ´venec pouzi aby ti sedely zuby na staly prevod.

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od PDK200SX » 03.08.2008, 20:36

Tak dif už je zavařený. Sice jsem to ještě moc neprojížděl, ale první dojem je super. Jen ty ostré zatáčky, tam se to šponuje, ale zadek auta je lehký, takže to je v pohodě a myslím, že se nic poškodit nemůže. A že trpí pneu? Co je mi do nich? Stejně je vzádu střídám pomalu jak ponožky :D
Jinak je to naprosto v pohodě, měl jsem z toho větší strach. Myslím si, že nemá cenu kupovat za 10-ti tisíce špéru. Tohle splní učel stejně. Takže můžu každýmu doporučit, je to naprosto v klidu a nic to nestojí. Nevím, jestli je lepší orig. VLSD, ale tohle je na drifty parádní. I se s tím dá docela dobře jezdit normálně, jen v plném rejdu se to šponuje, ale zas tak hrozný to není. Jak říkám, myslel jsem, že to bude horší, ale je to naprosto v pohodě.
Děkuji všem na fóru za rady, je to parádní.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od pablo » 03.08.2008, 23:00

jinak zeptej se poloosy jak se jim to liby :D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od Mirek » 03.08.2008, 23:58

nech ho :-D bude legrace, tohle si hromada lidi nedomysli ze nekde neco asi bude vic namahany a ze to nevydrzi dlouho :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od PDK200SX » 04.08.2008, 21:11

Ale domyslí. Dlouho jsem přemýšlel, jestli zavařit nebo ne, dlouho. Nakonec jsem si řekl, proč ne. Maximálně něco povolí. Má to spousta lidí a nikdo si nestěžoval, že by něco ruplo. Je to jenom dočasně, něž tam dám něco lepšího.(pár let:D).

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od Mirek » 04.08.2008, 21:50

Hehe...ok nakup si polosy do zasoby, dokad jsou...protoze vas jezdi se zavarenym difem dost a bude po nich shanka :-d
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 132 hostů