Divny ceny.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
m1na

Divny ceny.

Příspěvek od m1na » 09.08.2008, 12:02

Protoze trochu doma zaciname uvazovat o aute a ja penize na svoje nemam tak si tak prohlizim mobile.de co se da koupit kolem 300k jako rodinny auto pro rodicce a me :) a co nevidim focus st za 7500 ecek kouknu na stranky toho prodejce a tam jsou dalsi super levna auta coz nechapu jaktoze ma takovou cenu? To tam neni nejaka dan v tom zapocitana nebo kradeny ci co? Toto je ta jejich stranka http://home.mobile.de/HONDA-MOTORRAD-SHOP tak kdyby ste mi to nekdo objasnil protoze nemecky neumim ani slovo. Dik.

m1na

Re: Divny ceny.

Příspěvek od m1na » 10.08.2008, 11:40

Tak ten predchoziu odkaz nejde ale asi to prestehovali. Nemate zajem ferrari f 430 za 55,000 ecek trochu ulet ... http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false

branbito
user

Příspěvek od branbito » 10.08.2008, 22:19

Na tych strankach byvaju dost casto podvody, hlavne ak je to auto podozrivo lacne. Ako ked najdes auto hlboko pod cenou tak je to na 90% podvod. Cize ze urobis obchod zivota by som nedufal.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

m1na

Příspěvek od m1na » 11.08.2008, 15:05

Nj je to asi na 99% podvod toto mi od nej prislo The vehicle is in good condition, has no technical damage at all, no scratches or dents, no hidden defects. It has title of ownership, cleared of any obligations or fees and comes with all the documents you need to register it.You will not have to pay additional taxes for this.
It's my personal car.I've listed the car under AutoPark so I can sell it faster, but it's my personal car.
I have worked in Germany for the last 2 years and I've purchased the car there. My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've brought the car home with me and it's now located in Hertfordshire, England.
I'm trying to sell it at this price because I don `t use it anymore (the steering wheel is on left side and it' very difficult for me to drive it), it `s a pity to keep such a car and not to use it. It's listed in Germany because when i have posted the car on the website I had to use a German address.
I tried to sell the car in UK, but nobody want`s to buy a left side steering wheel car.
My car is already at the "http://ptitransport.co.uk" at their local representant.(i paid this company to take care about transaction).
We can have a deal if you are really interested to buy it.
The price is correct and it's not negotiable and it also includes the transport.
Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.
Regards
Tipuju ze to auto neexistuje a chtel by na me nejakou zalohu a o tu me okrad, byli tam desitky aut za silene podezreli ceny tak by se na tech zalohach dalo urcite slusne vydelat.

Peca
user
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 11.08.2008, 17:10

Jj na tohle pozor. Nejlepsi je se takoveho prodejce primo zeptat, jestli si muzes prijet auto omrknout spolu se vsemi doklady, co na to rekne.
A tyhle podezrele inzeraty je vhodne hlasit na mobile.de, aby s tim neco delali...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

branbito
user

Příspěvek od branbito » 11.08.2008, 20:39

No oni to pomerne rychlo mazu preto ten odkaz uz nikto neotvori. Ako pribehy ako tento ani netreba citat do konca hned je jasne ze to je blud a ...
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět