S12-v obecnosti

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od yHCov » 15.08.2008, 12:46

otor píše::)
ah.to jsem nevedel..

a ohledne neposednosti, vlastností podvozku,.... můžou to širší kola vzadu nejak kladně ovlivnit?? -jaky se dozadu vlezou nejširší ráfky, s jakym ET ?
Neposednost podvozku ti vyřeší podvozek.Nejlevnější cesta je koni,pasujou tam ze z31 300zx 84-89.Dozadu tlumiče a dopředu patrony do stávajících mcpherson vzpěr + nějaký adekvátní péra ktomu,ale spíš bych volil cestu štelovatelnejch coiloverů třeba od firmy watt,který se daj koupit cca za 16000,-.Vpředu musíš vyměnit těhlici za s13 těhlici(jestli tě tohle zajímá napiš mi sz a pošlu ti odkazy s detailama),potom polyuretanový silentbloky, ty by měly bejt totožný taky s z31 300zx 84-89.Coilovery jsou vhodnější protože jsou podle mě určitě lepší než koni,máš stelovatelnou i výšku nejenom tuhost a jsi na skoro stejný ceně jak kdybys koupil koni,péra a máš u nich unibalový horní uložení a vpředu navíc štelovatelný odklony.Pak se vyplatí hodit tensin rods na přední nápravě taky na unibalový uložení,dle lidí co to maj na autě je to neskutečnej rozdíl.Co se týče kol tak to ti neporadim.

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 15.08.2008, 13:05

.....
Naposledy upravil(a) otor dne 15.12.2008, 21:26, celkem upraveno 1 x.

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 15.08.2008, 14:54

.......
Naposledy upravil(a) otor dne 15.12.2008, 21:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od jsadik » 15.08.2008, 15:31

otor píše::lol: -naprosto vyčerpávající.. jen si nejsem jistej, jestli se vyplatí vrazit do toho tolik pena, když závodničku z toho neuděláš(nebo možná jo ale novější ti stejně ujedou..) ...a já bych s tím chtěl jezdit v běžnym provozu... a takovej podvozek, co jsi popsal mi přijde jak na okruhovy auto... ale možná se pletu, protože jak na to tak koukam, tak vim prd.. :|
Pokud s tim chceš jezdit normálně tak unibaly nee :). Na S12 pasuje pár věcí z S13 takže se nechá celkem lehko pořešit podvozek,ale pokaždý je něco na úkor něčeho. Pokud nemáš menší zásobu peněz je lepší se do S12 nevrtat a radši čekat než z toho něco upadne, pak to má cenu řešit :lol:
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 15.08.2008, 15:37

.....
Naposledy upravil(a) otor dne 15.12.2008, 21:27, celkem upraveno 1 x.

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 15.08.2008, 15:51

......
Naposledy upravil(a) otor dne 15.12.2008, 21:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od Svobda » 15.08.2008, 18:42

Ahoj tak je mi te lito ze sis ji rozbil . Bracha mel kdysi toho 2 litra a jezdilo to jak blazen a mel taky ten nadhernej nadech na kapote. A sedelo to podle me velice dobre a bylo to hrozne tvrdy tak mozna tam byl nejakej lepsi podvozek. Akorad on u neho dodelal motor uz jsem to nekde psal ruznyma olejema a napinak retezu prestal napinat protoze vnem byl pucek oleje a ulitl kryt retezu a zarazil se mezi ozubeny kolo a retez. Bylo to nadherny auto tenkrat mi ho bylo dost lito.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od jsadik » 15.08.2008, 18:55

Bezproblémově pojízdnou S12 tu teď nemá snad nikdo :lol:.....ikdyž je to odolný auto. Podvozkově je to docela schopný, problém je ve stáří podvozku, většinou se ani nedá mluvit o tom že má ještě nějaký silenbloky na nápravách a tlumiče.Pružiny má naladěný tak akorát. Je to povedenej stroj :). Že si jí rozbil je tvoje blbost, auto za to může tak v 5% případů.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od driftak » 15.08.2008, 19:11

jsadik píše:Bezproblémově pojízdnou S12 tu teď nemá snad nikdo :lol:.....ikdyž je to odolný auto. Podvozkově je to docela schopný, problém je ve stáří podvozku, většinou se ani nedá mluvit o tom že má ještě nějaký silenbloky na nápravách a tlumiče.Pružiny má naladěný tak akorát. Je to povedenej stroj :). Že si jí rozbil je tvoje blbost, auto za to může tak v 5% případů.
to si myslim aj ja. .-) ale pisal, ze ju rozbil koli nemu. A aj mu mame S12, a samozrejme nepojazdnu. to nehovorim o tom, ze na kasni, povozku, ... sa nic nerobilo. :-(
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od yHCov » 16.08.2008, 12:01

otor píše:..kolik je tu asi tak lidí s pojízdnou s12?
O jedný relativně bezproblémový vim,je sice na origo povozku,ale nějaký věci aby jela líp už na ní jsou,převážně teda na motoru.Dělal sem jí přes prázdniny kamarádovi a zatim jezdí parádně,až na to že si občas v dost zvláštních chvílích bíle zakouří,což bude asi těsnění pod hlavou a to budu dělat nejdřív za měsíc,takže zatim je pojízdná.
Jinak ktomu podvozku-ten o kterym jsem psal je asi to nejlevnější co se sehnat dá,jeden člověk ho tady na autě má a jak se zdá,je snim zatim spokojenej.Oproti D2 se mi víc líbilo zpracování a věřim tomu že je i lepší.Můžeš si nastavit jak tuhost tak vejšku,takže do města to hodíš vejš a nastavíš na měkčí,unibalů na hornim uložení tlumičů a na reakčních tyčích bych se nebál,pokud nejsi blázen kterej denně vyjede 10 brutálních děr.U S12 je silentblok reakčních tyčích podle mě dost hloupě vymyšlenej a u S13 to je už trochu lepší,ale když si uvědomíš jaký tam působí síly např při brždění,tak se tam o zachování pozice kola nedá moc mluvit.Samozřejmě reakční tyče se vyplatí koupit né ty nejelvnější,aby ty unibaly za něco stály.Celkově ktomu podvozku chce to komplet nový siláče,hodil bych vše na polyuretany,nový čepy tzn rejdový čepy,čepy od řízení a na spojovacích tyčkách a pak ty tlumiče s perama.Jinak se u nich často vyskytujou spuchřelý hadičky,vyměnil bych všechny palivový od nádrže jsou tři spojovací mezi výstupama z nádrže k trubičkám zespoda na podlaze vzadu u zadní nápravy,potom v motorovym prostoru opět z ukončení trubiček,do palivovýho filtru,z palivovýho filtru do lišty a vratná z lišty..ta třetí je odvzdušnění nádrže ta neni tak nutná a nebejvá tak spuchřelá.Taky všechny jednocestný ventily na motoru,např ventil pro odvzdušnění bloku bejvá hodně zanesenej a jeho hadice taky + tenká podtlaková hadička co vede z trubky co jde ze sání do brzd.posilovače,tak ta vede do čidla podtlaku a tlaku v sání a ta byla zatim na všech s12 co jsem viděl neskutečně spuchřelá.Jo a ještě odtoková hadice pro olej z turba do vany,ta se taky vyplatí vyměnit bejvá ztvrdlá a má tendence praskat a lámat se..To auto už má svoje léta a pokud si jim chceš bejt alespoň trochu jistej,tohle je takový minimum si myslim..

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od driftak » 16.08.2008, 14:14

yHCov píše:
otor píše:..kolik je tu asi tak lidí s pojízdnou s12?
O jedný relativně bezproblémový vim,je sice na origo povozku,ale nějaký věci aby jela líp už na ní jsou,převážně teda na motoru.Dělal sem jí přes prázdniny kamarádovi a zatim jezdí parádně,až na to že si občas v dost zvláštních chvílích bíle zakouří,což bude asi těsnění pod hlavou a to budu dělat nejdřív za měsíc,takže zatim je pojízdná.
Jinak ktomu podvozku-ten o kterym jsem psal je asi to nejlevnější co se sehnat dá,jeden člověk ho tady na autě má a jak se zdá,je snim zatim spokojenej.Oproti D2 se mi víc líbilo zpracování a věřim tomu že je i lepší.Můžeš si nastavit jak tuhost tak vejšku,takže do města to hodíš vejš a nastavíš na měkčí,unibalů na hornim uložení tlumičů a na reakčních tyčích bych se nebál,pokud nejsi blázen kterej denně vyjede 10 brutálních děr.U S12 je silentblok reakčních tyčích podle mě dost hloupě vymyšlenej a u S13 to je už trochu lepší,ale když si uvědomíš jaký tam působí síly např při brždění,tak se tam o zachování pozice kola nedá moc mluvit.Samozřejmě reakční tyče se vyplatí koupit né ty nejelvnější,aby ty unibaly za něco stály.Celkově ktomu podvozku chce to komplet nový siláče,hodil bych vše na polyuretany,nový čepy tzn rejdový čepy,čepy od řízení a na spojovacích tyčkách a pak ty tlumiče s perama.Jinak se u nich často vyskytujou spuchřelý hadičky,vyměnil bych všechny palivový od nádrže jsou tři spojovací mezi výstupama z nádrže k trubičkám zespoda na podlaze vzadu u zadní nápravy,potom v motorovym prostoru opět z ukončení trubiček,do palivovýho filtru,z palivovýho filtru do lišty a vratná z lišty..ta třetí je odvzdušnění nádrže ta neni tak nutná a nebejvá tak spuchřelá.Taky všechny jednocestný ventily na motoru,např ventil pro odvzdušnění bloku bejvá hodně zanesenej a jeho hadice taky + tenká podtlaková hadička co vede z trubky co jde ze sání do brzd.posilovače,tak ta vede do čidla podtlaku a tlaku v sání a ta byla zatim na všech s12 co jsem viděl neskutečně spuchřelá.Jo a ještě odtoková hadice pro olej z turba do vany,ta se taky vyplatí vyměnit bejvá ztvrdlá a má tendence praskat a lámat se..To auto už má svoje léta a pokud si jim chceš bejt alespoň trochu jistej,tohle je takový minimum si myslim..
Lol ak dymiace auto sa rata za pojazdne, tak to nasa S12 je v pohode. :-D Nam to tiez pekne jazdi, ma tah, ... (jazdi pekne naozaj) ale
http://www.youtube.com/watch?v=1usturXMOKk :lol: :lol: :lol: Prasknuta hlava, alebo tesnenie pod hlavou, a klepanie ppravdepodobne pisetne kruzky. :(
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od yHCov » 16.08.2008, 15:34

driftak píše:
yHCov píše:
otor píše:..kolik je tu asi tak lidí s pojízdnou s12?
O jedný relativně bezproblémový vim,je sice na origo povozku,ale nějaký věci aby jela líp už na ní jsou,převážně teda na motoru.Dělal sem jí přes prázdniny kamarádovi a zatim jezdí parádně,až na to že si občas v dost zvláštních chvílích bíle zakouří,což bude asi těsnění pod hlavou a to budu dělat nejdřív za měsíc,takže zatim je pojízdná.
Jinak ktomu podvozku-ten o kterym jsem psal je asi to nejlevnější co se sehnat dá,jeden člověk ho tady na autě má a jak se zdá,je snim zatim spokojenej.Oproti D2 se mi víc líbilo zpracování a věřim tomu že je i lepší.Můžeš si nastavit jak tuhost tak vejšku,takže do města to hodíš vejš a nastavíš na měkčí,unibalů na hornim uložení tlumičů a na reakčních tyčích bych se nebál,pokud nejsi blázen kterej denně vyjede 10 brutálních děr.U S12 je silentblok reakčních tyčích podle mě dost hloupě vymyšlenej a u S13 to je už trochu lepší,ale když si uvědomíš jaký tam působí síly např při brždění,tak se tam o zachování pozice kola nedá moc mluvit.Samozřejmě reakční tyče se vyplatí koupit né ty nejelvnější,aby ty unibaly za něco stály.Celkově ktomu podvozku chce to komplet nový siláče,hodil bych vše na polyuretany,nový čepy tzn rejdový čepy,čepy od řízení a na spojovacích tyčkách a pak ty tlumiče s perama.Jinak se u nich často vyskytujou spuchřelý hadičky,vyměnil bych všechny palivový od nádrže jsou tři spojovací mezi výstupama z nádrže k trubičkám zespoda na podlaze vzadu u zadní nápravy,potom v motorovym prostoru opět z ukončení trubiček,do palivovýho filtru,z palivovýho filtru do lišty a vratná z lišty..ta třetí je odvzdušnění nádrže ta neni tak nutná a nebejvá tak spuchřelá.Taky všechny jednocestný ventily na motoru,např ventil pro odvzdušnění bloku bejvá hodně zanesenej a jeho hadice taky + tenká podtlaková hadička co vede z trubky co jde ze sání do brzd.posilovače,tak ta vede do čidla podtlaku a tlaku v sání a ta byla zatim na všech s12 co jsem viděl neskutečně spuchřelá.Jo a ještě odtoková hadice pro olej z turba do vany,ta se taky vyplatí vyměnit bejvá ztvrdlá a má tendence praskat a lámat se..To auto už má svoje léta a pokud si jim chceš bejt alespoň trochu jistej,tohle je takový minimum si myslim..
Lol ak dymiace auto sa rata za pojazdne, tak to nasa S12 je v pohode. :-D Nam to tiez pekne jazdi, ma tah, ... (jazdi pekne naozaj) ale
http://www.youtube.com/watch?v=1usturXMOKk :lol: :lol: :lol: Prasknuta hlava, alebo tesnenie pod hlavou, a klepanie ppravdepodobne pisetne kruzky. :(
Vzhledem ktomu že zakouří jen na vlonoběh a to ještě jen dost zřídka tak bych byl relativně vklidu s tvym lolem.V boostu nekouří a jede tak jak sem ještě žádnou jinou kromě svojí(a tam měla IC) jet neviděl na relativně sériovym etčku.Každopádně to kouření mi je dost záhadou..Olej nemizí a ten to podle mě ani neni,voda taky nemizí.Turbo to neni to je v cajku.Celkově je to auto v takovym stavu že by mohla většina majitelů S12 včetně mě závidět a když zohlednim cenu za jakou byla,tak je to vskutku libovka.Bohužel se dostala do rukou jednoho prasete ze slovenska,který jí dalo nemalej kouř což se projevilo zejména na motoru,kterej sem musel vyměnit.To je tak když někdo jezdí a autem co má pevně zavřenej termostat a nefunkční viskospojku na vrtuli po letišti a prasí snim,to potom sebelepší motor nevydrží (bohužel mi uniká proč ten termostat alespoň úplně nevyndal).

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 16.08.2008, 15:36

......
Naposledy upravil(a) otor dne 15.12.2008, 21:27, celkem upraveno 1 x.

otor
user
Příspěvky: 84
Registrován: 14.08.2008, 12:44

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od otor » 16.08.2008, 15:41

..asi termostat neřešil protože nevedel, že tam neco takovyho je...asi :alien:

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-v obecnosti

Příspěvek od driftak » 16.08.2008, 15:46

otor píše:che heé :lol:
tak to je mazec..už jsem to vid nekdy videl..
ta moje čadila jen z vyfuku :mrgreen:
jj zistoval som, co to moze byt. Myslel som ze iba olej. Ale dymi to furt, a olej uz netece. :-D (teraz to dymi omnoho menej) A nasiel som zmieasny olej s vodou. siel z odvetravania vaciek. ale koli tomu sme (som) aj zbytocne menil turbo. Co uz. vraj oprava bude stat 12 000. (A ze na motore prdlo iba turbo). :-D :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 70 hostů