Variable geometry turbocharger

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pelek
user
Příspěvky: 94
Registrován: 18.12.2007, 13:05
Bydliště: Pardubice

Variable geometry turbocharger

Příspěvek od Pelek » 10.07.2009, 10:54

Řešil někdo jak by se tohle dalo nacpat do našich aut.Bylo by to hodně zajímavé vidět tu křivku na brzdě jak to jde od spoda do výkonu.
http://www.autoflegr.cz/
Opravy vstřikovaču diesel a čerpadla diesel
CR Bosch
CR Delphi
CR Denso
Diagnostika KTS 520
Diagnostika VAG hex can ,VAS 5054a
Diagnostika Consult OBD1
Diagnostika BMW ICOM
Geometrie Actia Atal MB 8678LV

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Variable geometry turbocharger

Příspěvek od blázen » 10.07.2009, 12:39

neřeší..používalo to jen porsche ne? Je tam problém s EGT
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Pelek
user
Příspěvky: 94
Registrován: 18.12.2007, 13:05
Bydliště: Pardubice

Re: Variable geometry turbocharger

Příspěvek od Pelek » 10.07.2009, 13:13

To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.
http://www.autoflegr.cz/
Opravy vstřikovaču diesel a čerpadla diesel
CR Bosch
CR Delphi
CR Denso
Diagnostika KTS 520
Diagnostika VAG hex can ,VAS 5054a
Diagnostika Consult OBD1
Diagnostika BMW ICOM
Geometrie Actia Atal MB 8678LV

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Variable geometry turbocharger

Příspěvek od kenivruh » 11.07.2009, 16:40

Pelek píše:To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.
GT3 je atmosfera :) Problem je v tom ze turbobenzin ma ovela horucejsie plyny ako turbodiesel, takze ten mechanizmus ma problemy so zivotnostou. Preto sa do benzinou nedaval (myslim ze porsche bolo prve co to dava seriovo).

No a davat to na nase auto sa urcite neoplati, pokial teda nema niekto nazvys peniaze na experimentovanie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 108 hostů