Swap RB nebo cely skyline

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 29.07.2009, 12:25

trosku OT otazka...
ale proc predelavat GTS-T? U GT-R to chapu, ale u GTSka ne.... V cem je lepsi Skyline GTS-T nez SX s RB25 Mimo toho ze sky je original o 100 nebo 150KG tezsi nez sx s RB? Neni to rejpani, a ty levnejsi skyline se daji pouzit jako darce pro swap, takze to nekazi ani inzerat. Ale neni mi jasny proc se tady nekdo se*e s predelavanim firewallu, prevarovanim cisel kdyz do SX staci koupit mount kit a zapojit elektriku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od Conrad » 29.07.2009, 15:14

Mirek píše:....... kdyz do SX staci koupit mount kit a zapojit elektriku.
jj kdyby to bylo tak jednoduché :) ....co jsem tak koukal tak to zapojení elektriky není taky muška 8)
Další věc jak to potom dostat do techničáku 8) technik co nepozná 4 vál od 6 válu je docela drahej :D
měnit motor každý 2 roky není taky moc štastný ...

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od martin.matess » 29.07.2009, 16:40

Conrad píše:
Mirek píše:....... kdyz do SX staci koupit mount kit a zapojit elektriku.
jj kdyby to bylo tak jednoduché :) ....co jsem tak koukal tak to zapojení elektriky není taky muška 8)
Další věc jak to potom dostat do techničáku 8) technik co nepozná 4 vál od 6 válu je docela drahej :D
měnit motor každý 2 roky není taky moc štastný ...

tak nějak, ale to máš začarovanej kruh, ale zase když máš skaje na sx papírech, hypoteticky tak je to to samé neli horší, a proč chci skaje?? páč se mi svinsky líbí..
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od blázen » 29.07.2009, 17:53

podle mě je to taky lepší swapovat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od Mirek » 29.07.2009, 18:09

Conrad píše:
Mirek píše:....... kdyz do SX staci koupit mount kit a zapojit elektriku.
jj kdyby to bylo tak jednoduché :) ....co jsem tak koukal tak to zapojení elektriky není taky muška 8)
Další věc jak to potom dostat do techničáku 8) technik co nepozná 4 vál od 6 válu je docela drahej :D
měnit motor každý 2 roky není taky moc štastný ...
Tak to se pletes....jeto rozhodne jednodussi nez prevarovat firewall a predelavat elektriku z RHD na LHD.

S tou technickou mi to neni jasny...chces rict ze kdyz budes mit skaje komplet na papirech z S14, technik nepozna ze tam neni SR20DET, ale kdyz swapnes RB25 do S14, tak pozna ze tam neni? Nebo jak jsi to myslel? Mimochodem v TP neni pocet valcu. Takze staci mit adekvatni kubaturu vzhledem k velikosti motoru a nemel by byt problem (tezko nekdo uveri ze RB25DET je 1.8T, ale kdyz budes mit doklady z 240sx, tam uz je 2.4litru a to je o necem jinem)...co se cisla tyce....cislo motoru necitelne :bounce:

Jinak co se toho postupu tyce...zapojeni RB25 do s13/14 jsou na netu mraky.


Edit: Jinak se ti nismo moc omlouvam za OT v inzerci, jen co se tyce RB25, lepsi by ale asi bylo vozit "levne" skaje jako zdroje na swap dily.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od jagy » 29.07.2009, 20:35

Cislo motoru ti za 50kc na urade vymazou. Kod motoru neni zas takovy problem nechat vyrazit... kdo chce, tak si poradi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od blázen » 29.07.2009, 20:37

v důsledku ti samozřejmě poznaj KA24 od RB25 na to jsem se už ptal lidí,co tohle u likvidace dělaj..ale rozhodně líp s větším motorem než s jinýma papírama kde je to na basu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od Heini » 30.07.2009, 10:26

Nechápu co pořád řešíte? Proč cpát RB do 13 to zase nechápu já. Auto je měký už jen vůdči S14 je ta kastle měká, a to bude důvod těch 100Kg. A pak taky záleží čeho se chceš v autě zbavit čím ušetříš na váze. Sice nacpeš RB do třinácky ale pokud to pak jednou budeš chtít prodat tak pořád je to S13 pro dost lidí.A nebudou koukat co je pod kapotou to je až druhá věc a někdy ani druhá. Jo a rozdíl v RB25 a RB26 jak jsi psal Mirku, poznáš až ti zaklepe. Protože ceny na RB26 jsou o dost jinde a hlavně je potřeba trochu víc uprav v motoru než na RB25. Tak doufám že tvůj motor vydrží déle je to fakt pořádná darda. Pokud nevěříš napiš Chosemu at ti pošle rozpočet.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Skyline R33 GTS-T 3x na prodej

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 10:37

Jojo, cekal sem ze se budes certit 8)
Heini, videl jsi nekdy vedle sebe S13 a S14 kastli? Asi ne, tak se zajed nekam podivat....zjistis ze jsou konstrukcne, co se nosniku tyce, podbehu temer naprosto identicke, i rozmery sedi na predku. Zadni cast mas jinou, ale to z toho duvodu ze mas coupe a hatchback. Kdyz vemes silvu coupe, tak verim tomu ze zadni cast bude taky uplne stejna. Investice mi rikat nemusis, ja se o RB motory zajimam co jsem tady na foru, vim jake jsou ceny. Faktem je ze GTST nema vyznam prekopavat na SX doklady, je lepsi swap. U GTR je situace jina, tam se to vyplati. Verim ze nesouhlasis, zvolil jsi druhou variantu tak si za tim budes stat.

Ja to presunu radeji do pokecu, at mu nezasirame inzerci. Faktem je ze swap je vyhodnejsi a lehci cesta.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 10:53

Heini ja to nemyslim fakt zle, ale uz kdyz jsi zacinal s tou prestavbou jsem rikal, ze nechapu proc se tolik seres s GTS-T, proc jsi neswapl (treba do S14 kdyz si myslis ze je o tolik pevnejsi jak 13tka). Reknite mi jedinou vyhodu? Mimo to ze teda muzes rikat "mam skyline"

Jestli muzu poprosit, tak slusnou debatu bez vzajemnyho napadani.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Peca » 30.07.2009, 11:30

Mirek: každému zřejmě nejde jen o funkčnost a jízdní vlastnosti a hraje roli i vzhled a image, to je celé (imho)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od chosecz » 30.07.2009, 11:34

Presne jak pise Peca, jde o celek. LHD Sky proste neni videt a navic je to pekny auto :)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 12:21

Peca píše:Mirek: každému zřejmě nejde jen o funkčnost a jízdní vlastnosti a hraje roli i vzhled a image, to je celé (imho)
ok tohle beru....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Heini » 30.07.2009, 12:43

Myslím že nic neslušného jsem nepsal. A kastle S13 a S14 není stejná nebavím se jen o předku ale o celku. Právě že ta zadní část je mnohem pevnější. A nebo proč to má o 100kg víc. Peca co mám na autě co není funkční ty jsi ho viděl, mám tam míň věcí jak ty.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Heini » 30.07.2009, 12:45

Heini, videl jsi nekdy vedle sebe S13 a S14 kastli? Asi ne, tak se zajed nekam podivat....

Naopak rýpeš ty :!:

Reknite mi jedinou vyhodu? Mimo to ze teda muzes rikat "mam skyline"


Mam SkyLine z řízením na levo to je ta výhoda mam auto který tady nepotkáš tak často jako S13 mam něco jiného než ostatní.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 186 hostů