OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 14.11.2009, 18:23

Nevim podle me nesmysl ale mužeš to vyskoušet :lol: Ne ted važne chtel bych aby Franta k tomu neco rekl ja osobne tomu neverim.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 14.11.2009, 18:23

To nestoji ani za rec tahle ptakovina. :D .
Schvalne prestante nekdo menit ve dvoustovce olej a jak dlouho prezije :D
Ja jsem videl foto motoru myslim Yaris 1.3 to byl a 90 000km nebyl menenej olej a motor udelal PAPA a misto oleje vazalina tak asi tak . Uz kdyz si vezmete jenom jak se ten motor zasere tak je to blbost.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Xcriss » 14.11.2009, 18:53

Nevite nekdo co muze byt pricinou toho, ze mi obcas ujebne ukazatel benalu uplne nahoru? Pak se to obvykle zase spravi, ale rad bych vedel, kolik mam benalu :x
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 14.11.2009, 19:20

To mas dobry kdyz se ti doplnuje benzin to bych taky bral :D . Mozna bych skouknul plovak treba se ti zasekava
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 14.11.2009, 19:21

Svobda píše:To nestoji ani za rec tahle ptakovina. :D .
Schvalne prestante nekdo menit ve dvoustovce olej a jak dlouho prezije :D
Ja jsem videl foto motoru myslim Yaris 1.3 to byl a 90 000km nebyl menenej olej a motor udelal PAPA a misto oleje vazalina tak asi tak . Uz kdyz si vezmete jenom jak se ten motor zasere tak je to blbost.
Kor třeba motor SR kterej ma mazani vaček dirky jak hlavička od špendliku a nemen v tom olej že :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 14.11.2009, 19:26

Design píše:
Svobda píše:To nestoji ani za rec tahle ptakovina. :D .
Schvalne prestante nekdo menit ve dvoustovce olej a jak dlouho prezije :D
Ja jsem videl foto motoru myslim Yaris 1.3 to byl a 90 000km nebyl menenej olej a motor udelal PAPA a misto oleje vazalina tak asi tak . Uz kdyz si vezmete jenom jak se ten motor zasere tak je to blbost.
Kor třeba motor SR kterej ma mazani vaček dirky jak hlavička od špendliku a nemen v tom olej že :lol:
To vis to ty dirky musis nejdriv prevrtat na 10 mm :D . Ja jen nechapu ze to mohou vysilat tohle jeste se toho nejakej vocas chyti.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Bart34 » 15.11.2009, 01:09

Tim vocasem jsi myslel jako me? :o
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 15.11.2009, 10:56

Ne myslim ze by te nenapadlo nemenit olej ve dvoustovce :D . Myslim hlavne vocasy co tomu vubec nehovi.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Bart34 » 15.11.2009, 12:04

No ja nemyslel primo do 200SX :wink: Ovsem neco na tom mozna bude ne? To Ducato mluvi za vse ne? A Mercedes taky. Proc pustit na trh olej, kterej si clovek koupi a pak uz v zivote vam trzbu neudela, protoze nebude muset? To by vsici ostatni vyrobci oleju zdechli hlady. Podle me, na tom oleji neco je. I kdyby se mel menit preventivne az po 100.000. Pokrok nezastavis.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 15.11.2009, 12:15

Podle me je to kravina ten motor se taky opotřebovava a usazuje se tam bordel z karbonu a z opotrebeni např ložisek a tim že vymeniš olej tak tim vyliješ bordel a zabranuješ těm usazeninam.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Roménius
user
Příspěvky: 351
Registrován: 03.09.2006, 15:53
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Roménius » 15.11.2009, 12:46

Nechál jsi si někdy zkontrolovat olej??? A víš co obsahuje? proto se zkoumá pod mikroskopicky a divil by jsi se,co všechno obsahuje. Takže podle mě pokud se olej měnit nebude-tak motor jde pomalu do kytek a může obsahovat technické blbosti jaké chce

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 15.11.2009, 13:52

Jo dnesni auta maj klidne vymeny po 30 - 40 000km . A to uz je dost a je to takovej max. Mozna ten olej porad maze ,ale je znecistenej a ztraci ostatni vlastnosti proste jde do prdele. Ono ti to muze vydrzet 100 000km ,ale po tich 100 000km je motor ve stavu jako po 200 000 treba a drzi se pri zivote jen tim ze zere olej a ty dolevas cerstvej
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: OT

Příspěvek od Conrad » 15.11.2009, 18:51

To že se nedostanou do prodeje oleje které by vydržely 10x tolik klidně věřím ... otázka je jestli by byly použitelné nepř. v turbomotorech a extrémních podmínkách /hlavně otáčkách/. Pokud jsem dobře postřehl tak ten pán tam leje nějakej svůj olej - tzn. 1. težko asi řekne co to je ....2. nechá si tu jednu výměnu sakra zaplatit - tedy když by někomu zničil motor tak ten by mu to v televizi určitě tak nechválil ...
Tedy do dieslu asi jo ale drtit na tomto oleji motor bych si asi neriskl a nebo když už tak pod dohledem, ale to pak než ho několíkrát kontrolovat je rychlejší ho vyměnit ...

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Xcriss » 23.11.2009, 17:09

Je to normalni chlapi?
Normalne mi auto startovalo poslusne bez vetsich obtizi, vsechno bylo ok... Jel sem naposledy ve ctvrtek...Pak sem v sobotu v garazi reprezentativne zaturoval lehce.A dneska rano sem kuwa prisel, chtel sem nastarovat a ani se to neprotocilo! Tomu dost dobre nerozumim...Je temer jiste, ze to je baterka, ale je mozne aby se to tak dosraloza tech par dnu nebo co? Nechapu to...Normalne sem otocil klickem, zacal foukat vetrak, v dalsi poloze se rozsvitily kontrolky a pak kdyz sem otocil ze nastartuju -> nic. Vsecko zhaslo, vyplo se, adios. Nechapu to a pekne me to nasralo...Dejte vedet co si o tom myslite...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek » 23.11.2009, 17:14

Xcriss píše:Je to normalni chlapi?
Normalne mi auto startovalo poslusne bez vetsich obtizi, vsechno bylo ok... Jel sem naposledy ve ctvrtek...Pak sem v sobotu v garazi reprezentativne zaturoval lehce.A dneska rano sem kuwa prisel, chtel sem nastarovat a ani se to neprotocilo! Tomu dost dobre nerozumim...Je temer jiste, ze to je baterka, ale je mozne aby se to tak dosraloza tech par dnu nebo co? Nechapu to...Normalne sem otocil klickem, zacal foukat vetrak, v dalsi poloze se rozsvitily kontrolky a pak kdyz sem otocil ze nastartuju -> nic. Vsecko zhaslo, vyplo se, adios. Nechapu to a pekne me to nasralo...Dejte vedet co si o tom myslite...
oka na baterce drzi dobre?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 hostů