350Z

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Mirek »

SR20DET do 350Z? :shock: ....... to bych nazval downgradem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Design »

To radši RB panebože
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: 350Z

Příspěvek od Svobda »

Ty vole to nema cenu koupis do 350Z turbokit Greddy a mas tam prez 400 koniku a dokonce i odklepl Nissan zaruku na to proste Easy pro ten motor.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

No kludne aj RB, ale videl som prave tusim v TM 350z tusim z JPN s motorom vymenenym za sr20det upravenym na 400hp. Chlap tam vysvetluje, ze sr20det ma podstatne lepsi priebeh tociveho momentu, ako vg35det. Okrem toho je podstatne lahsi a tym padom je auto podstatne lepsie vyvazene, atd...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Design »

Ja vydel i sr20det i v novem GTR bylo to na speed hunters
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: 350Z

Příspěvek od vmille »

nizzmo píše: Jo alebo k autu kupit SR20DET a swapnut ho. SR-ko je o dost lahsie ako VG35DE. Potom ti bude jehno ci ten VG35DE ma nejaku skrytu chybu.
SR20DET neni lehci nez VQ35DE, oba vazi stejne.
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

Si si isty? Nenasiel som sice na nete vahu VQ35DE, ale nasiel som casak, kde som to cital. Inac je to 350z od Signal Auto s motorom SR20DET (upravenym na 400HP). Zacitujem:
"Puvodni verze Nissanu Z33 od Signal Auto byla jedna z prvnich Fairlady, ktere mely kompletne demontovany VQ motor. Ten byl vymenen za mnohem lehci a kompaktni SR20 ze Silvie. Tedy motor s mnohem vetsim tuningovym potencialem nez ma vidlicovy sestivalec VQ35 - coz je bez urazky agregat vhodny leda tak do limuziny."

Tu je clanok z netu: http://www.superstreetonline.com/featur ... index.html

Obrázek
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Design »

Uz jen to že sr20det ma vetši potencial se mi nezda.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: 350Z

Příspěvek od Svobda »

To je podle me blbost kdyz das do SR 400koni tak zas tak moc dlouho slapat nebude. A kdyz das do VQ ten trubo kit mas prez 400 a pojede to trosku jinak a i lip ve spod a vydrzi to dyl. Akorad je fakt ze nekomu ty motory odchazeli hlavne na okruhu nemazali
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Design »

Znamej ma kompresor od vortechu tlači bar nebo možna trošku vic a ma 450hp ale nechal udelat komplet motor od nova.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: 350Z

Příspěvek od Svobda »

No Kojak mel ten turbokit greddy. Dal ho tam kdyz to melo malo najeto skoro novy auto ,myslim ze mu to delali primo v nissanu a zaruka na motor furt platila .
Neco na tom najel ,ale pak se slo vic na 600koni a 900NM a to uz byla dlouha cesta.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od blázen »

já myslím,že je jedno jestli je o něco lehčí nebo ne,..ale mez 4 a 6tiválcem bych nikdy o 4válci nepřemýšlel .. jiná liga
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: 350Z

Příspěvek od Svobda »

presne
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: 350Z

Příspěvek od vmille »

VQ35DE vazi 120kg se svodama a AT setrvakem. Proste nejlehci sestival. SR20DET bude mit mozna vic nez 120kg. Nevim jak je to s prevodovkama.
O te zastavbe SR20DET vim ale pripadne mi trosku out. VQ ma krasne reakce na plyn, staci pridat kompresor nebo turbo kit a tovarna na kroutak je na svete, GTR ma podobnou koncepci ale je tezsi.

Hodne lidi a firem dela prestavby jen proto aby se odlisovali, prisli s necim novym ale s diskutabilnim vysledkem.
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

SR20DET je lahsi od VQ35DE. Na australskom fore som tusim cital, ze rozdiel je 120lb, co je 54,4kg. Takze VQ35DE bude podstatne tazsi, ako SR20DET. Dalej tam tvrdia, ze s nim ma auto nizsie polozene tazisko, ako s VQ35DE a lepsie rozlozenu vahu predok/zadok, tym padom je lepsie ovladatelne. Okrem toho nemyslim si, ze prave Signal Auto by pchalo do Z33 SR-ko len koli tomu, aby ukazali, co vsetko vedia. To auto bolo stavane na Time Atack.
A dalsi clovek, ktory jazdi s Z33 s SR20DET je Forsberg s americkej Formula D. Keby to bola blbost, asi by takyto swap nerobil. Ak sa nemylim, je to minulorocny sampion.

Treba si uvedomit, ze oni su niekde inde, ako my a ze oni v SR-kach vymenia vsetky vnutornosti za performance diely. Okrem toho australania udavaju ako dalsi dovod, preco to ma zmysel, ze na SR20DET je volne dostupnich podstatne viac performance dielov, ako na VQ35DE.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Odpovědět