Konstrukcia ramu.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 05:29

tak oni pocitaj s tim ze pujdes s vykonem extreme nahoru a ze to pak prevodovka nemusi vydrzet, kazdopadne na drag bych si vybral overenou klasiku :)
Bez auta...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 06:58

Aku?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 07:24

Ked ces motor vpredu tak to spravis ako to ma ta "integra" co som dal foto. Len teda neviem ako chladi moto, kedze tam nevidim chladic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 07:32

Chladic sa moze dat kludne dozadu,dat tam velku vrtulu a je po probleme.Neviem ci si videl u nas jedneho chalana,mal tiez pozvarany ram,v zadu motor tatra V8 a s vykonom 200hp a s off road pneu jazdil stale 12s!Potom so ho uz nikdy nevidel.Mal to samozrejme jednoduksie kedze tatra ma motor vzadu a chladenie vzduchom.Ale predstav si cca 900hp s max 500kg vahou a poriadne slicky!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 07:41

lol, ja myslim ze by si byl spokojenej kdybys mel kone na kilo :) Jinak dobrej zaklad je treba motor chevy 350, dily za hubicku, s prevodovkou TH400 by to byl fajn drag car.
Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 07:58

a nebo pak nejaky hovadko, ja mam podobnej motor, ale s mensim vykonem, cca 550hp

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MERLIN-5 ... 2746wt_939
Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 07:59

A nebo megahovado s kompresnim pomerem 14.5:1 :-D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBC-Chev ... 250wt_1165
Bez auta...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 08:18

sejkora píše:A nebo megahovado s kompresnim pomerem 14.5:1 :-D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBC-Chev ... 250wt_1165
Daj pokoj :) On nejde stavat drag preto aby tam dal V8 ale preto lebo sa mu "vala" doma zvysny motor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 08:21

ja vim, jinak na ten jeho motor dat TH400 by nemel byt problem, dokonce se prodavaj redukce...
Bez auta...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 08:59

Priamo na VG30 ET?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 10:17

buky300zx píše:Priamo na VG30 ET?
hledej, zkusenosti nenasbiras za jedinej den... kazdopadne muzes koupit na neco jineho a prevrtat jen diry
Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 10:27

Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 10:31

Bez auta...

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od vmille » 13.04.2011, 21:50

adapter si buky hrave vyrobi na svych masinach :)

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od DragonART » 15.04.2011, 17:10

Mirek píše:bylo tady tema, kde byl odkaz na nekoho tusim z UK kdo takhle delal okruhovou S13ku co si vzpominam, ale nevim uz ja se to jmenovalo
Jesus ninja a Projekt wasabi... Rám dělanej podle S14, kastle S13 ale motor Saab 9000 turbo dvoulitr nad zadní nápravou :)
Teď ale staví garáž, takže projekt už nějakou dobu stojí.. ;) a nemá v topicu ani jednu fotku (ze serveru sou fuč..)

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=364036
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 210 hostů