Automaticka prevodovka.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 08:14

buky300zx píše:Vedel by to niekto objednat a dopravit do CR,alebo SR?
za prevodovku pocitej doprava 5000kc kontejnerem, jinak neni problem zajistit. Jak s Kanady tak Californie i Floridy.

www.metalforce.cz
www.amhk.cz/sluzby
www.cartime.cz
Bez auta...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 08:21

Na 4lxxE sa moze vyprdnut. Nepotrebuje na drag automat s elektronikou. Normalnu klasicku TH400 3st bez elektroniky s manualnym radenim, aby toho musel pripojit co najmenej (a aby sa co najmenej mohlo pokazit).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 08:23

ja jen ukazuju moznosti razeni :) kazdopadne TH400 nijak upravena dokaze zvladnout hodne HP, znamej co jezdil necelejch 500hp jezdil s TH350 a driv se mu smotal kardan nez odpravil spajs
Bez auta...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 08:23

sejkora píše:ja jen ukazuju moznosti razeni :) kazdopadne TH400 nijak upravena dokaze zvladnout hodne HP, znamej co jezdil necelejch 500hp jezdil s TH350 a driv se mu smotal kardan nez odpravil spajs
A to este pisu ze TH350 je slabsia ako TH400.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 08:29

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 08:30

presne tak... treba takovej Brent Rau jezdi 4G63 a pouziva taky tusim prevodovku od GM ale nevim ted jakou... jinak zde je videjko, mel by to byt nejrychlejsi 4 valcovej motor na planete.

http://www.youtube.com/watch?v=NFyWYDEL9CY
Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 08:32

Bez auta...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od kenivruh » 13.04.2011, 08:36

Jasne, menic neni problem. Podla stall speed 200-250 usd. Plus radicka 50-150 usd.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 09:56

To by cela prevodovka aj s menicom a pakou vysla na 1700Usd?Do kolko Hp,alebo Nm to je?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 10:35

buky300zx píše:To by cela prevodovka aj s menicom a pakou vysla na 1700Usd?Do kolko Hp,alebo Nm to je?
ano vysla...... vsak uz sme tu psali, TH350 origo je schopna vydrzet 500hp ale nikdo ti nezaruci ze bude fungovat dlouho. Jinak TH400 je pro bigbloky kde standart vykon dosahoval 425 koni....... tohle ted neres, kup proste TH400 a zacni ladit motor a az dosahnes maxima te prevodovky, to jeste chvili bude trvat....
Bez auta...

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od adner » 13.04.2011, 10:56

no on už se Buky dnes blíží taky té tisícovce,viď? ale až doladí motor,pak to teprve pojede.. :lol:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 11:34

No neviem ci si cital moj topic,ale ja nemam seriovy,alebo lahko upraveny motor.S manual prevodoukou(v nie najlepsom stave) a bez nitra som zajazdil 10,6s s koncovou 226.Nitro je namontovane,len nebol cas ho pustit,je tam 150Hp shot.Na brzde mi namerali pri 4500 ot 800Nm a to sa motoŕ len rozbehal,viac mi nenamerali,lebo nestacila brzda.

Adner ak si narazal na ten problem co mam,tak to nemam na dragovom aute,ale na aute na Spz.Inak je to uz vyriesene.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od sejkora » 13.04.2011, 11:50

Vzdyt si psal ze to chces na nejakej VG30ET a ze se ti doma vali nebo co, tak sem to asi blbe pochopil...Tak to si za prevodovku budes muset priplatit, pocitam tak 2000 usd s menicem? Mozna o fous vic...
Bez auta...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od buky300zx » 13.04.2011, 12:06

No ved na VG to je,mne sa ich doma vala viac :D
2000je pohoda,pokial to neni 4000,alebo 5000Usd.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Automaticka prevodovka.

Příspěvek od adner » 13.04.2011, 14:26

ne,to bylo na Sejkovu hlášku ať nejdřív ladíš a pak teprve heavy převodovku... :lol:
no a kde byl problém?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 210 hostů