Data v techničáku(varianta)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Woyta » 13.08.2011, 10:49

Tobe se urcite koule bude hodit.
Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Jimmbo » 13.08.2011, 12:03

Mna by zaujimalo co je v TP nudzova brzda...Lebo mam vsetky 3.. Prevadskovu, parkovaciu a nudzovu.... A mam zapisane ABS a to nemam ale mal sem aj predny nahon uz ale to mi opravili :wink:
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Trinom » 14.08.2011, 13:32

podle toho, co jsem slyšel, tak parkovací = nouzová. Pravděpodobně je tohle rozdělení nějakej pozůstatek po náklaďácích.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor » 14.08.2011, 22:40

U kamionu máš jako u osobáku 2 brzdy,nožní a ruční,ještě ti při brždění pomáhá retardér nebo intardér dle motoru...leda by jsi měl techničák z cisterny,tam je tlačítko,kterým se zabrzdí a odbrzdí když je odpojená :-D :-D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od zdenal » 14.08.2011, 22:49

měl bych otázku u s12 mám taky napsaný přední náhon. Nebudou nějaký potíže když bych chtěl v TP ten náhon na úřadě přepsat? předem dík za odpověď

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Trinom » 15.08.2011, 19:26

bejt tebou, tak zavolej na úřad. předpokládám, že tě pošlou na STK, kde ti technik napíše, že vozidlo má opravdu zadní náhon a přední nikdy nemělo.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
jerrys13
user
Příspěvky: 702
Registrován: 06.07.2007, 16:13
Bydliště: Mělník

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od jerrys13 » 21.08.2011, 01:35

ještě trochu z jiného soudku jákou máte v techničáku zapsanou emisní normu ?
Obrázek
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor » 21.08.2011, 12:02

Já tam nemám napsanou emisní normu....ale zato tam mám nasný to,že to má řízený katalyzátor,takže to mám automaticky euro2 :-9
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Woyta » 21.08.2011, 13:45

Kdyz pohledas ta tu tread na tohle byl.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Trinom » 21.08.2011, 19:15

Igore, to je sice hezký, ale když se podíváš třeba na ameriky, tak třícesťáky se používají od 80. let. Myslíš si, že to úředníci berou v potaz? ANI OMYLEM! Takže auto přihlášený v roce 94, který ho má a který dneska budeš přepisovat, tak ti napaří 10 a ani nemrkneš. Kat, nekat. Vůbec je to nezajímá.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor » 22.08.2011, 14:39

Já tohle dělám přes kámoše,on to dává nějaký osobě přímo na dopraváku a ta podle čísla vin a ještě jednoho čísla ve velkym techničáku zjistí kolik budu platit a já už teď vím,že ta ženská bude chtít 6000...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Fizzbiker » 22.08.2011, 15:00

:lol: to je žvejk jak prase na inspektorátu nezjisti podle vin ani hovno jen co to je za auto a pokud mas neco v papirech. vic nezjistí ani tuk.

budes platit 6k takže E1, E2 by jsi mel za 3k, E3 už gratis pokud se to teda ted nezmenilo.

pulsar ma samozrejme cat ma i titanovou vyhrivanou lambdu a myslis ze to nekdo bral v potaz? ani tuk. proto se to prepisovalo par dni pred zavedenim te kokotiny... a když se zapisovalo co koliv co nemelo va papirech primo EHK tak se to muselo prez autorizák aby dali cejch atd...


jo a pokud vim tak prepis 8kil a E2 5kol takze pokud to je 6za EKOkokotinu tak si za to ten kamos bere litr.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Woyta » 22.08.2011, 16:38

Zatim nezmenilo ale brzo se to soupne o stupen nahoru.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor » 22.08.2011, 18:58

ee bacha nato v e velkym techničáku má asi 9-ti místný číslo(je to prej číslo motoru,ptal jsem se nato) a podle toho ti vyjede,do jaký části auto patří a nehádej se semnou,byl jsem s kámošem když takle převáděl už 2 auta ;o)
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Fizzbiker » 22.08.2011, 22:40

devítimístný číslo motoru?

asi sem nedaval pozor v první třídě...

pokud tam mas vyplněné EHK tak jo, na uřade podle VIN zistí velkej prd jen veci co už v papírech jsou a zadalší i když budou dvě stejny auta třeba dvoukila delaly se s catem i bez něj atd a zajimalo by mě jak to ta pipinka za pultíčkem pozná. tak tu nepiš blbosti, jestli to ta kravka opiše z jineho techničaku je věc jiná ale urcite to není zakoný postup a ani to stim nema co delat. pokud nemas vyplnene emise tak maz dve moznosti jak je do papiru dostat a to je nissan nebo dekra.
Přílohy
čm.JPG
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 164 hostů