prostě všechno, co je tak trochu off-topic
-
Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 01.05.2006, 19:33
Taky pripojuji gratulaci a doufam, ze bys ho treba mohl prijet ukazat na ten driftchallange...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Fire
- user
- Příspěvky: 2687
- Registrován: 20.02.2006, 16:41
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fire » 01.05.2006, 20:45
Super prácička, taky bych tu tvou káru rád viděl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Caizi
- user
- Příspěvky: 951
- Registrován: 15.04.2005, 11:22
Příspěvek
od Caizi » 01.05.2006, 21:31
=D> =D> =D> =D> =D>
Blahopřeji!!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
mikyc
- user
- Příspěvky: 328
- Registrován: 09.12.2005, 18:10
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mikyc » 02.05.2006, 06:35
chceme videt fotky!!!
-
nizzmo
- user
- Příspěvky: 915
- Registrován: 29.05.2005, 18:05
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
Příspěvek
od nizzmo » 02.05.2006, 09:31
Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
-
swed
- user
- Příspěvky: 707
- Registrován: 07.10.2004, 14:44
- Bydliště: Pardubice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od swed » 03.05.2006, 06:37
tak super práce. řijmi moji gratulaci
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A doufám, že nám to letadlo ukážeš co nejdříve
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
Brblak
- user
- Příspěvky: 125
- Registrován: 21.04.2006, 15:06
- Bydliště: Liberec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 03.05.2006, 16:24
Velkolepé
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 16:49
Brblak píše:Velkolepé
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
v mojom aute nie je NOS.
vyfukova turbina ma kryt AR .48, T3.
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 16:49
nizzmo píše:Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
maneram, napisem
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
howado
- user
- Příspěvky: 370
- Registrován: 07.03.2005, 19:46
- Bydliště: Plzeňsko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od howado » 03.05.2006, 19:04
Ty máš "Water/Alcohol Injection" něco jako od Coolingmist nebo vlastní výroba?
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 03.05.2006, 19:08
mam kit od coolingmist.
-
Brblak
- user
- Příspěvky: 125
- Registrován: 21.04.2006, 15:06
- Bydliště: Liberec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 03.05.2006, 19:12
No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 04.05.2006, 06:49
Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
.....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
-
Brblak
- user
- Příspěvky: 125
- Registrován: 21.04.2006, 15:06
- Bydliště: Liberec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Brblak » 05.05.2006, 10:59
raddy píše:Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
.....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Tak to už bych se na jejich místě staral, co mám s motorem.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jsem si naprosto vědom, že máš T3. Jen mě zajímají odpovědi odborníků
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 05.05.2006, 11:22
priznam sa ze netusim o co ti ide...plny tlak pri 3500ot je pre T3 turbo uplne typicky, samozrejme pri .48AR. .64AR pri takomto turbe posunie plny tlak az za hranicu 4000ot....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 hostů