Raddy sa vracia...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 01.05.2006, 19:33

Taky pripojuji gratulaci a doufam, ze bys ho treba mohl prijet ukazat na ten driftchallange... :D

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 01.05.2006, 20:45

Super prácička, taky bych tu tvou káru rád viděl :)

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 01.05.2006, 21:31

=D> =D> =D> =D> =D>

Blahopřeji!!! :wink:

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 02.05.2006, 06:35

chceme videt fotky!!!

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 02.05.2006, 09:31

Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 03.05.2006, 06:37

tak super práce. řijmi moji gratulaci :D A doufám, že nám to letadlo ukážeš co nejdříve :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 03.05.2006, 16:24

Velkolepé :D
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.05.2006, 16:49

Brblak píše:Velkolepé :D
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
v mojom aute nie je NOS.
vyfukova turbina ma kryt AR .48, T3.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.05.2006, 16:49

nizzmo píše:Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
maneram, napisem :wink:

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 03.05.2006, 19:04

Ty máš "Water/Alcohol Injection" něco jako od Coolingmist nebo vlastní výroba?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.05.2006, 19:08

mam kit od coolingmist.

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 03.05.2006, 19:12

No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.05.2006, 06:49

Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece :roll: .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 05.05.2006, 10:59

raddy píše:
Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece :roll: .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Tak to už bych se na jejich místě staral, co mám s motorem.
:lol: Jsem si naprosto vědom, že máš T3. Jen mě zajímají odpovědi odborníků :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.05.2006, 11:22

priznam sa ze netusim o co ti ide...plny tlak pri 3500ot je pre T3 turbo uplne typicky, samozrejme pri .48AR. .64AR pri takomto turbe posunie plny tlak az za hranicu 4000ot....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 hostů