Problem so svieckami

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Problem so svieckami

Příspěvek od nizzmo » 08.05.2006, 22:03

Neviem si to presne vysvetlit, ale uz druhy krat sa mi stalo, ze som utavil na sprintoch (v sobotu v Mimoni) jednu sviecku (prvu od vrtule - predku auta). Mam teraz v aute myslim o dva stupne studenisie kovove sviecky NGK (7 - sedmicky). Prvy krat to bolo minuly rok u nas v Cerine, tiez na tom istom valci. Vtedy som mal platinove NGK (6 - sestky). Aj v prvom, aj v druhom pripade som tlacil v ten moment skoro 1bar. Aj vtedy, aj teraz som mal natankovanu 98-ku.
Neviem ako vtedy, ale teraz bol odtrh priklepnuty na 0,8mm.

Auto je v podstate upravene rovnako, ako ked som ho kupil od Barbuchu. (otvoreny vyfuk, otvorene sanie - siska, manualny BC, vraj aj nejaky chip, ale to sa mi nezda, lebo ked som to minule prehnal s nastavenim BC, boost cat mi odpojil vstrekovanie a tato ochrana by pri chipe nemala fungovat).

Myslel som, ze to su vstreky, ale ked sa mi to stalo prvy krat, tak som ich cistil tym pripravkom, co sa leje do nadrze.
Myslel som, ze by to mohlo byt palivovou pumpou, ale mne autom, ked su sviecky v poriadku, ani raz pri pridavani netrhne.
Myslel som, ze to bude cievka, ale vymenil som ich minule medzi sebou.

Teraz mali sviecky najazdene asi 7tis. km.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 08.05.2006, 22:28

skusim ti aspon takto poradit: http://www.centuryperformance.com/spark2.asp
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.05.2006, 11:55

moze to byt aj problem s chladenim na 1.valci alebo vstrek.
ale uz by si mal konecne preskumat ten cip....

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 19.05.2006, 19:06

To, kde je problem, je zdetekovane...

Cely problem je v tom, ze v aute mal byt chip...
Po otvoreni riadiacky som zistl, ze tam nieje :shock: a ze do nej nikdy nebolo ani siahnute :shock: ...
Som kvoli tomu vytoceny, pretoze auto mi bolo predavane s chipom. A ja blbec som tomu veril.
Ked teraz premyslam, co vsetko mohlo v motore odist kvoli zvysovaniu tlaku turba na sprinte, lezie mi mraz po chrbte...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 19.05.2006, 21:10

Já to řikal, Boženko.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 hostů