Phantom grip LSD

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Phantom grip LSD

Příspěvek od kenivruh » 24.08.2006, 16:37


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.08.2006, 17:14

hmm muzes pro lidi co anglictinu moc nedavaji rict v kostce o co presne jde. Pochopil sem ze bude lepsi nez klasickej LSD montovanej v serii do 200sx....v cem je presne lepsi? Ma cenu ho menit, nebo si mam nechat VLSD z S14?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.08.2006, 07:33

No je to podobny princip ako spojkovy LSD. Ked pridas plyn tak tie dve polovice toho Phanotm Grip-u maju snahu ist od seba a tlacia na ozubene kolesa (side gear) vnutri diferencialu, na ktore su pripojene hnacie hriadele ku kolesam. Tym ze tlacia na tie "side gears" je pre nich tazke otacat sa roznou rychlostou a tym vznika ten "zamykaci" efekt. Co som pozeral na webe, tak niekto to chvali, niekto pise, ze to nefunguje, takze je tazke povedat. Problem moze byt napriklad v tom, ze tie casti nedostatocne tlacia na ozubenie, alebo dalsi problem napr. v zakrute bez plynu maju ozubenia snahu tocit sa roznou rychlostou cim sa v podstate "brusia" o ten Phantom Grip.

Tento Phantom Grip je urceny LEN pre otvorene diferencialy NIE pre LSD (ani by to nemalo zmysle davat do LSD :))

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 25.08.2006, 07:37

hm tak jsem myslel, ze to je celej vnitrek difu, ale jsou to jenom dve kosticky spojeny ctyrma pruzinkama, ktery se vmontujou do puvodniho difu a nejak to funguje :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.08.2006, 07:40

Tak tak. Ked mas kvalitny material, tak by to nemal byt problem spravit. Si myslim. A ten, kto si chce kupit LSD by to mohol pre nas testovat :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.08.2006, 07:44

taky jsem slyšel, že to moc nefunguje

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.08.2006, 07:54

Zaujimava veta ohladom Torsen LSD (myslim ze sa montoval do S15).

However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.

V podstate ide o to, ze Torsen na snehu a lade velmi dobre nefunguje.

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 25.08.2006, 08:32

Docela zajímavě jednoduchý, ale jestli tohle stačí na to aby se kola na asfaltu zamkla?
Další otázka, kolik to vydrží, aby po 5000km nebyli kolečka poloviční.

Mam doma totiž jeden differák navíc, tak by to možná stálo za zkoušku, jen co tam dát za materiál??

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 159 hostů