Pancerovane hadice k turbu

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Pancerovane hadice k turbu

Příspěvek od Mirek » 06.07.2007, 22:47

Umite nekdo levneji? a za kolik? me uz 2x praskla jedna ta trubka, tak chci dat tohle.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DRFT-Nis ... otohosting
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fugo
user
Příspěvky: 55
Registrován: 10.02.2006, 21:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07.07.2007, 06:04

udělaj ti je kdekoliv kde dělají hydraulické hadice, jen musíš mít koncovky pokud tam není klasické banjo, mám je na autě a je to teflon a z venku nerez a cena byla cca 2tis kč za cca 3m hadice včetně koncovek ke 2 turbum.
BMW 750iAL BiTurbo
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 07.07.2007, 12:11

miro jestli chces dam ti kontakt na borca z baraku,ma firmu zabyvajici se hydraulikou

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.07.2007, 20:51

MIRIS píše:miro jestli chces dam ti kontakt na borca z baraku,ma firmu zabyvajici se hydraulikou
spis mu nejdriv ukaz o co se jedna a za kolik to cca udela. diky treba vytiskni obrazek z toho odkazu co sem poslal a uvidis co rekne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.07.2007, 13:35

Nevite nekdo jaky jsou tam zavity? na bloku a na turbu? Myslite si ze budou stacit hadice do 150stupnu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2007, 13:40

Mirek píše:Nevite nekdo jaky jsou tam zavity? na bloku a na turbu? Myslite si ze budou stacit hadice do 150stupnu?
Na olejovu je zavit na bloku a turbu 7/16-24 UNF/UNS. Na vodu neviem.

forum/viewtopic.php?t=9377&postdays=0&p ... sc&start=0
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.07.2007, 13:50

supr diky...mam pocit ze voda a olej maji stejny...pristi pondeli budu vedet jestli a za kolik budu mit moznost mit ty hadice, ale musim jim dat rozmery zavitu....bral by jeste nekdo v pripade ze by byla prijatelna cena?
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.07.2007, 13:52, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2007, 13:51

Mirek píše:supr diky...mam pocit ze voda a olej maji stejny...v pondeli budu vedet jestli a za kolik budu mit moznost mit ty hadice....bral by jeste nekdo v pripade ze by byla prijatelna cena?
Voda ma ine. Urcite su vacsie. Akurat hladam na webe ake :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 09.07.2007, 13:53

ja je budu potrebovat taky ... na cely auto..ale pockam si kdy prasknou tobe... :-D

to byl samozrejme polovtip...

ono u techle veci na zakazku je problem kvalita...nedavno odesel jeden M3 motor kvuly temto hadicim do kytek....zakazkova vyroba neunesla tlak oleje... :roll: samo ze se tvrdilo ze to vydrzi vsechno...

takze prijatelna cena je filozoficka otazka... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.07.2007, 13:56

Gerox píše:ja je budu potrebovat taky ... na cely auto..ale pockam si kdy prasknou tobe... :-D

to byl samozrejme polovtip...

ono u techle veci na zakazku je problem kvalita...nedavno odesel jeden M3 motor kvuly temto hadicim do kytek....zakazkova vyroba neunesla tlak oleje... :roll: samo ze se tvrdilo ze to vydrzi vsechno...

takze prijatelna cena je filozoficka otazka... :wink:
vzhledem k tomu ze to nechavam delat u firmy ktera pro nas dela hadice na 700 baru k hydraulickym valcum..tak byhc se tlaku nebal..spis ta teplota mi dela starosti :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2007, 14:01

kenivruh píše:
Mirek píše:supr diky...mam pocit ze voda a olej maji stejny...v pondeli budu vedet jestli a za kolik budu mit moznost mit ty hadice....bral by jeste nekdo v pripade ze by byla prijatelna cena?
Voda ma ine. Urcite su vacsie. Akurat hladam na webe ake :)
Voda je na 99% M14x1.5.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.07.2007, 14:03

supr diky...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 10.07.2007, 06:42

Jestli bude prijatelna cena tak se pripojim. A myslim si ze budik na tlak oleje by resil prasknuti.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů