CA16DE

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 23.05.2007, 08:02

Trošku jsem pokročil. Byla jen chvíle tak se mi podařilo hodit dolů CAS a všimnul jsem si že ten tisícihran co je v CAS-u je docela unavnej (hranky jsou ubroušené). Tisícihran s D-výstupkem na vačce je v pohodě. Někdo se to snažil spravit tak že do tisicihranu na CAS-u nalil asi zajišťovač sřoubových spojů nebo nějakou podobnou srač... No proto jsem se chtěl zeptat jestli jde použít CAS z dvoustovky (ten mám jak novej)???
Označení: 200sx
T4T 901174 0Z03
23731 85M10
Ozančení: Sunny
T4T 901174 8530
23731 85M10

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.05.2007, 08:31

No kedze maju rovnake seriove cislo tak musia na 99% by rovnake.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 23.05.2007, 09:15

právě že je jiné ale nevím jak je to podstatné "0Z03"-"8530"

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.05.2007, 10:07

Matysek píše:právě že je jiné ale nevím jak je to podstatné "0Z03"-"8530"
Ale toto neni seriove cislo ako ho vedie nissan. Proste cislo vo FAST je rovnake takze CAS musi byt na 99% tiez rovnaky.

Toto je podstatne 23731-85M10 lebo pod tym vedie Nissan nahradne diely.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 23.05.2007, 21:22

je možná záměna

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 24.05.2007, 06:02

Ok díky pánové včera jsem to tam už hodil a všechno v pohodě. Teď ještě ty rozvody a bude.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 111 hostů