rychlost

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.08.2007, 14:11

Atmo je uplne ina kava ako turbo. Atmo musi mat optimalny priemer potrubia, aby vyfukove pulzy pomahali nasavat vzduch do valcov a aby sa zbytocne nevirili v potrubi. To je posledna vec co atmo potrebuje.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.08.2007, 14:18

u NA není vhodný plně průchozí systém, protože by mohlo dojít k příliš ryhlému vyplachu (rychlejší než rychlost zvuku) a potom by mohlo dojít k rozkmitání celé pístové skupiny a taky směsi, u přeplnovaných motorů spomaluje výplach turbo, potom je vhodné mít krátké a co nejrovnější výfukové potrubí a bez překážek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.08.2007, 15:40

blázen píše:u NA není vhodný plně průchozí systém, protože by mohlo dojít k příliš ryhlému vyplachu (rychlejší než rychlost zvuku) a potom by mohlo dojít k rozkmitání celé pístové skupiny a taky směsi,
Uff to je na mna moc :smt101
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 02.08.2007, 16:10

A jak je to u N/A teda? Kdyz tam dam vacky + svody, tak mi bylo receno, ze i vyfuk je mit treba sirsi... vsichni rikaj 2.5" (63mm) nebo minimalne 2.25" (57mm).

Jde o to, jestli to maji byt ciste trubky + tlumic na konci nebo tam mit nejaky ten rezonator (mel by udajne ztisit hlasitost..) nebo co..

Jde o to, at to nerve jako prase, zere a nejede..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 02.08.2007, 17:28

Ja tam rezonátor mám a bylo mi taky řečeno že to napomáhá lepšímu průtahu tak ho tam bratr taky hodil je fakt že to trochu při akceleraci pomůže ale na rychlost asi ne fakt nevim jedině ho sudat stý 100 a skusit holou trubku
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.08.2007, 17:35

já mám holou rouru až ke koncáku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.08.2007, 20:31

Nepiste co mate na 200sx pac jeho zaujima atmosfera.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 03.08.2007, 06:53

např závodní swifty co maj vačky a nemaj upravovanou jednotku maj laděné svody a rouru až na konec a tam laďák. Ale ten průměr se mi zdá hodně záleží na obsahu. Takdy jde o to že auta běhají v závodním režimu tzn stále jsou hodně vytočené a tudíž nepotřebují výkon ve spodcích.

Pro normální provoz bych dal svody origo střeďák a koncák ze stejným průmerem jako je origo výfuková trubka.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 03.08.2007, 08:16

No je to 1,6 ta 100 a má místo středáku ten rezonátor a nakonci ladák . Takže to vypada ze to bude asi tím rezonátorem že má ted menší max. dříve 190km/h a ted kolem 170km/h
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 03.08.2007, 09:06

Ten takzvaný rezonátor není nic jiného než obyčejný absorpční tlumič hluku,který má jistý přínos pouze tehdy,když jím nahradíme koncový tlumič reflexní(originální),jenž má mnohem větší činitel tlumení hluku,ovšem také rychlosti proudění spalin.(reálně kolem cca 10 ps)Potom platí to,co tu napsal Raddy.V ostatních případech je to pouze žrout peněz a zbytečná zátěž.Pokud není motor seriozně laděn na brzdě-sání-motor-výfuk- nejlépe vše najednou,tak je přidání jakéhokoliv rezonátoru,či jiného ultra prvku jenom sázka na slepo,i když jistý psychický přínos to může mít. :) Dovolím si znovu zopakovat:v našem(bezbrzdovém amatérském)případě je nejlepší tlustá rovná roura,bez jakýchkoliv příměsí,neboť tím se dá zkazit nejmíň.Případné zužování atp.má vliv pouze na snížení hluku,jenže také snižuje výkon,což je na závadu i přes to,že vzroste kroutící moment ve středních otáčkách.Pokud chce někdo zvýšit kroutící moment a zachovat výkon(motor bez VTC),měl by použít mnohem elegantnější způsob,kterým je výfuková přívěra,poháněná servomotorem,řízená v závislosti na otáčkách.Jednoduché zařízení.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 190 hostů