Kastle Z32

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 12:28

to ze najvyssi vykon (alebo skor spravne krutiaci moment) je pri AFR 12.5:1 je fakt. Ale tazko mozes takyto AFR udrzat ked mas 1.8l motor s kompresiou 8.5.1 a tlak turba 2bar....Avsak ak mas 7l motor s tym istym vykonom (cca 500whp), tak tam ti staci v pohode 91okt. benzin a nemusis pouzit ani zdaleka taku bohatu zmes.
Avsak ak chces z 1.8l motora dostat takyto vykon bez vstrekovania vody ci 120okt. paliva, inu moznost nemas.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 12:47

raddy píše: ale co by nemalo, som zvedavy ako urobis takyto cas na 300zx:

Well here is the spec list. Im not sure everyting is in it but i think its the most important parts

The crank is all standard with standard bearings, no mods at all
Rods is ofcourse forged H profile steel rods and the pistons is wiseco 84mm standard compression ratio
Mls head gasket from HKS
Ported head with the 260 tomei cams and springs
Ex mainfold made by me, turbo is garrett gt3582r ar .82
Large intercooler with aluminium piping
2xWalbro GSS341 Fuel pumps
Haltech E8
3" exhaust system
Tial 44mm wastegate
Sard 1000cc injectors @ 2.5bar
Aeromotive fuelregulator 1:1
Nuke performance fuel rail

vykon okolo 490k na KOLESACH, 516Nm, cas na 402m - 11.269 @ 202.1kmh

tu je link na projekt
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=299176
I kdyz si myslim ze dvoukilo je super, pokud udelas na Z32 stejne upravy...budes vykonem nekde jinde.....nehlede na to ze 300ZX s vykonem 490RWHP bude jezdit mnohem dyl nez SR20DET se stejnym vykonem :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 12:55

pozor, jedna sa o ca18det nie sr20det! islo mi o to, ze bez nejakych extra nakladnych uprav je mozne aj z ca18det urobit seriozny motor. Z vg30det len tak z nicoho takisto 500k na kolesach neurobis. Samozrejme 300zx ma vyhody silnej prevodovky atd....Zivotnost motora vsak nie je dana jeho vykonom ale pouzitymi dielmi, to je cele....Chcel som tym povedat, ze nie je nutne hned brat 300zx ak si chces urobit seriozne auto...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 13:06

mirku jen dotazek...

jsi jeste poradne neprojel ani sx-o a uz zase premyslis o necem jinem co bude stat dvakrat vic? ptam se to normalne...nechci prudit... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 13:07

raddy píše:pozor, jedna sa o ca18det nie sr20det! islo mi o to, ze bez nejakych extra nakladnych uprav je mozne aj z ca18det urobit seriozny motor. Z vg30det len tak z nicoho takisto 500k na kolesach neurobis. Samozrejme 300zx ma vyhody silnej prevodovky atd....Zivotnost motora vsak nie je dana jeho vykonom ale pouzitymi dielmi, to je cele....Chcel som tym povedat, ze nie je nutne hned brat 300zx ak si chces urobit seriozne auto...
No takze moment...mozna sem otravnej ale chci v tom mit jasno.

Pokud ma mit CA18DET 490RWHP...na motoru musi mit pres 600HP (+cca 30%)

tzn potrebujes kovanou kliku+ vacky +pisty+ ojnice + tesneni aby to motor vydrzel +FMIC+vstriky+walbro+vetsi turbo+programovatelnou ECU+MAF+vyfuk+sani.... atd

Pokud tohle vsechno koupis do VG/VQ30DETT, musis byt vykonem uplne nekde jide, protoze mas temer 2x vetsi obsah valcu nez u CA. Takhle mi to prijde logicky...kde se pletu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 13:11

Mirek píše:
raddy píše:pozor, jedna sa o ca18det nie sr20det! islo mi o to, ze bez nejakych extra nakladnych uprav je mozne aj z ca18det urobit seriozny motor. Z vg30det len tak z nicoho takisto 500k na kolesach neurobis. Samozrejme 300zx ma vyhody silnej prevodovky atd....Zivotnost motora vsak nie je dana jeho vykonom ale pouzitymi dielmi, to je cele....Chcel som tym povedat, ze nie je nutne hned brat 300zx ak si chces urobit seriozne auto...
No takze moment...mozna sem otravnej ale chci v tom mit jasno.

Pokud ma mit CA18DET 490RWHP...na motoru musi mit pres 600HP (+cca 30%)

tzn potrebujes kovanou kliku+ vacky +pisty+ ojnice + tesneni aby to motor vydrzel +FMIC+vstriky+walbro+vetsi turbo+programovatelnou ECU+MAF+vyfuk+sani.... atd

Pokud tohle vsechno koupis do VG/VQ30DETT, musis byt vykonem uplne nekde jide, protoze mas temer 2x vetsi obsah valcu nez u CA. Takhle mi to prijde logicky...kde se pletu?
možná trošku jo, když některých věcí musíš mít na Včku 2x tolik a na 6tiválci o 2 víc.. každopádně si pořád s cenu níže protože S13 ca18DEt stojí o 200tis mín jak Z32
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 13:22

blázen píše:možná trošku jo, když některých věcí musíš mít na Včku 2x tolik a na 6tiválci o 2 víc.. každopádně si pořád s cenu níže protože S13 ca18DEt stojí o 200tis mín jak Z32
No vzhledem k tomu ze uz ted mam SX za cca 170tis + a nejsem ani na seriovem vykonu Z32, tak to nebude tak prudky :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 13:49

protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 14.08.2007, 13:58

:D to auto se mi liby :-D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.08.2007, 14:05

Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 14:10

Gerox píše:mirku jen dotazek...

jsi jeste poradne neprojel ani sx-o a uz zase premyslis o necem jinem co bude stat dvakrat vic? ptam se to normalne...nechci prudit... :wink:
Podivej...ja se nechci s nikym hadat, proste se na to ptam...nedal sem inzerat ze prodavam SX, ani ze koupim hotovy ZX.......takze asi tak. Nicmene i kdybych se rozhodl prodat SX a koupit si 600konovy ferko nebo slapaci trikolku je to ciste moje vec. Muzu se zeptat kolik jsi najezdil ty se SR20DET nez jsi se rozhodl vrazit do nej 200tis posilit ho?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 14:14

no len ziadne osobne vypady. Mirek v pohode, ber to len ako kazdeho nazor, v konecnom dosledku je to vzdy len tvoja vec, ale ked si sa uz rozhodol tvoje uvahy zverejnit, tak si sa dockal aj nejakych reakcii....A Gerox slubil ze bude posluchat a zatial poslucha, tak ho radsej neprovokuj.
Ale vazne, nech sa to nezvrhne, dakujem 8)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 14:14

Mirek píše:
Gerox píše:mirku jen dotazek...

jsi jeste poradne neprojel ani sx-o a uz zase premyslis o necem jinem co bude stat dvakrat vic? ptam se to normalne...nechci prudit... :wink:
Podivej...ja se nechci s nikym hadat, proste se na to ptam...nedal sem inzerat ze prodavam SX, ani ze koupim hotovy ZX.......takze asi tak. Nicmene i kdybych se rozhodl prodat SX a koupit si 600konovy ferko nebo slapaci trikolku je to ciste moje vec. Muzu se zeptat kolik jsi najezdil ty se SR20DET nez jsi se rozhodl vrazit do nej 200tis posilit ho?
mirku ja neprudil..ani nechci prudit...:)

ja ho kupoval proto abych ho takhle prekopal...proto jsem ho koupil s umirajicim motorem a s dalsim k tomu...:wink: a to jeste pred tim nez se v kinech objevilo FNF a driftovani vubec...(ale to je samozrejme jedno) a najezdil jsem s nim asi 6000 km...od nakupu po rozebrani...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 14:19

blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 14:20

Gerox píše:
Mirek píše:
Gerox píše:mirku jen dotazek...

jsi jeste poradne neprojel ani sx-o a uz zase premyslis o necem jinem co bude stat dvakrat vic? ptam se to normalne...nechci prudit... :wink:
Podivej...ja se nechci s nikym hadat, proste se na to ptam...nedal sem inzerat ze prodavam SX, ani ze koupim hotovy ZX.......takze asi tak. Nicmene i kdybych se rozhodl prodat SX a koupit si 600konovy ferko nebo slapaci trikolku je to ciste moje vec. Muzu se zeptat kolik jsi najezdil ty se SR20DET nez jsi se rozhodl vrazit do nej 200tis posilit ho?
mirku ja neprudil..ani nechci prudit...:)

ja ho kupoval proto abych ho takhle prekopal...proto jsem ho koupil s umirajicim motorem a s dalsim k tomu...:wink: a to jeste pred tim nez se v kinech objevilo FNF a driftovani vubec...(ale to je samozrejme jedno) a najezdil jsem s nim asi 6000 km...od nakupu po rozebrani...
vsak v poho...ja ti jen vysvetluju proc se na to ptam..ja se SR najezdil ted cca 8tis km.........a po Z32 koukam ze stejneho duvodu jako ty jsi se rozhodl dat 200tis do SR...jen jdeme kazdej jinou cestou....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 244 hostů