Stránka 2 z 3

Napsal: 13.09.2007, 11:36
od krasty
Gerox píše:
kenivruh píše:
krasty píše: A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
Samozrejme ze hlavni je vykon. Ked by som chcel zdravou kastly, dobry brzdy a podvozek, tak si kupim nieco ine s motorom 1.1 a to upravim 8)
a tohle myslis jako vazne? hlavne at to jede...brzdit to moc nemusi? :lol: :lol: :lol:
Ju myslel a jsme rad ze je tu dost takovejch lidi proto uz si radeji 200sx nekoupim jelikoz se tady nic poradnyho o tom nedozvym. Jsou tu kuse informace prez ktery se musi clovek prekousat pokus omyl. Me auto nejelo a uz jsme kupoval brzdy, podvozek, cepy, TR atd + jsme zvazoval komplet repasy naprav (podotykam naprav ne podvozku). Koukam ze jsme byl blbej a vsechno jsme mel narvat do motoru hlavne aby to jezdilo.

Napsal: 13.09.2007, 11:41
od krasty
Jinak prosim Martina bud to smaz a nebo to nekam presun sem s to vubec nehodi zde by mel clovek prezentovat svoje auti a ne se probirat jestli se to nekomu libi nebo ne ten clovek si to dela pro radost a s laskou ne pro Vas.

Napsal: 13.09.2007, 14:46
od kenivruh
Gerox píše:
kenivruh píše:
krasty píše: A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
Samozrejme ze hlavni je vykon. Ked by som chcel zdravou kastly, dobry brzdy a podvozek, tak si kupim nieco ine s motorom 1.1 a to upravim 8)
a tohle myslis jako vazne? hlavne at to jede...brzdit to moc nemusi? :lol: :lol: :lol:
Jasne, ze nie. Kazdy ide tak rychlo ako uzna za vhodne a ked vie ze ma brzdy na prd tak nebude lietat ako blazen (blazne sorry :)). A seriova S13 brzdi v beznej premavke dostatocne.

Napsal: 13.09.2007, 14:50
od kenivruh
krasty píše:
Gerox píše:
kenivruh píše: Samozrejme ze hlavni je vykon. Ked by som chcel zdravou kastly, dobry brzdy a podvozek, tak si kupim nieco ine s motorom 1.1 a to upravim 8)
a tohle myslis jako vazne? hlavne at to jede...brzdit to moc nemusi? :lol: :lol: :lol:
Ju myslel a jsme rad ze je tu dost takovejch lidi proto uz si radeji 200sx nekoupim jelikoz se tady nic poradnyho o tom nedozvym. Jsou tu kuse informace prez ktery se musi clovek prekousat pokus omyl. Me auto nejelo a uz jsme kupoval brzdy, podvozek, cepy, TR atd + jsme zvazoval komplet repasy naprav (podotykam naprav ne podvozku). Koukam ze jsme byl blbej a vsechno jsme mel narvat do motoru hlavne aby to jezdilo.
Pocuj ja som tiez samozrejme riesil aj brzdy aj podvozok. Ale je rozdiel brzdy a brzdy, a podvozok a podvozok. Tiez mam nove kotuce a dosticky, nove silace komplet na podvozku. Ja som mal ale na mysli, ze ked mam toto hotove tak radsej dam prachy do vykonu ako do 310 mm brzd alebo coilovers (mimochodom aj to uz je v garazi, len nahodit).

Napsal: 13.09.2007, 14:57
od Design
:lol: :lol: Sakra vy ste mi to tady pekne zasrali :lol: :lol: Taky sem delal co šlo flexou s tim kotoučem na broušeni ale kde se nešlo dostat tak jen kartačem.A napravy budu delat v zime.




PS: PROSIM nejakeho ADMINA ABY MI TO TU NEJAK PROČISTIL :lol: :lol:

Napsal: 13.09.2007, 22:33
od Kentoya
krasty píše:Jen by me zajimalo kdo tady z fora ma poradne udelanej podvozek komlet vycistenej a z generalkovanej
za prvé jsi se ptal na podvozek ne na spodek auta :oops: styd se

Napsal: 13.09.2007, 22:35
od Kentoya
krasty píše:
Kentoya píše:jo a ta přední co ji mám na autě je z 90% hotová, takže tam budu dávat druhou a ta je na 100% do puntíku, dokonce i rozebraný kulový čepy, vyčištěný namazaný a nový náplně

howgh
jsem si nevsimnul ze by si delal spodek auta. Kdyz uz tak poradne odstrojit kastli nechat ji opiskovat, provarit, vyvarit, vystuzit, vystrikat dutiny, kompletni vymena brzdovejch trubicek , domecku, nechat opiskovat napravy, vymenit vsechn cepy silace atd. Tohle beru jako dobre udelanej podvozek a spodek auta. Jinak jestlize vezmete na spodek jen kartac je to skoro k nicemu bohuzel udelal jsme takovej malej pokus rezavy mista jsme ocistil jak se dalo kartacem a na jiny vzal rozbrusku a sel co nejvic do plechu a pak na to naplacal nekolik vrstev bezbarveho laku zajimavy je ze to co jsme delal kartacem a hodne se snazil do tydne zacalo reznout to co bylo delany rozbrusovackou tak ne.

A kentoyo nechtel jsme se te dotknout ;-). Jen me vadi ze se do nej postite co to da ale ve finale jak dlouho mas ty auto a pustil si se do podvozku? A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
za druhé komplet přední náprava a vzadu tlumiče a brzdy byly dřív než motor prostě dřív než auto poprvé vyjelo, chyběly mi jen zadní silentbloky, ale došly many

Napsal: 14.09.2007, 07:33
od blázen
člověk se nestačí divit.. krasty krasty... nepoučitelný,..kritizuješ každého a přitom si nikdy sam nic neudělal a už vůbec ne na dvoukilu, já se ti divím jestli to máš zapotřebí.. mě už to přijde k smíchu... posledně si mě kritizoval s motorem, jak ho mám blbě zgenerálkovaný,že kentoya je top 1 a ted kritizuješ kentoyu ,že má nahovno udělaný podvozek.. to už je fakt moc , nevím jestli to je závist a nebo jen moc alkoholu

Napsal: 16.09.2007, 12:48
od Řehy
Prominte za to strasny OT ve Vasi diskuzi :P
Ale jak tedy dokonale na spodek? Flexa a kartac je sice hezka...ale po par hodinych prace si stejne clovek zacne rikat, ze to bude dobry a zacne to flakat :lol:
Videl bych to na odstrojeni, opiskovani na plech, vyvareni, nejakej kvalitni zaklad a pak tlumex... co vy na to?

Napsal: 16.09.2007, 14:35
od krasty
blázen píše:člověk se nestačí divit.. krasty krasty... nepoučitelný,..kritizuješ každého a přitom si nikdy sam nic neudělal a už vůbec ne na dvoukilu, já se ti divím jestli to máš zapotřebí.. mě už to přijde k smíchu... posledně si mě kritizoval s motorem, jak ho mám blbě zgenerálkovaný,že kentoya je top 1 a ted kritizuješ kentoyu ,že má nahovno udělaný podvozek.. to už je fakt moc , nevím jestli to je závist a nebo jen moc alkoholu
Me prijdes k smichu ty ja mam za sebou 5 aut behem 3 let a 500000 v nich.To ze je dodelam najedu na nich 17000km a pak je zbouram je jina vec. Ale jak lancie tak obe Alfy byly delany jak podvozkove tak motorove. Nejvic jsme se nadrel s kamaradem na Skodovce ktera by v zatackach rozcupovala polovinu aut tady nerikam na rovince to je snad jasny ale v zatackach uplne s prehledem. Proto jsme mluvil o tom jak se dela komplet auto a podvozek.
A nebejt tebe tak jezdim dobre si pamatuju jak si po me vyjel.


A Kentoyovi jedna vec nikdo ti nebere jak co mas udelany nemam se za co stydet spis se divim ze ty takovej puntickar si to neudelal chapu limit jsou penize. Jen jedna vec neni to zme hlavy ale lidi z nissan fora jak je mozny ze hlavni clovek prez motory co zna moturek u 200 do sroubku si svuj vlastni motor neudela poradne od zakladu tak aby se do nej nemusel hrabat. Vetsinou to tak bejva ze staci udelat jednou GO motoru a uz do toho nemusis hraba. Nedokazal jsem odpovedet a cumel jak husa do flasky.

Napsal: 16.09.2007, 14:41
od krasty
Jinak blazne nauc se cist nenavazel jen jsme rikal ze ho nema od zakladu udelanej napravy neberu jako GO komlet podvozku.
A u tveho motoru to bylo jen tak ze jsme rikal ze je nahovno ze jsi tam nedal ty kovany ojnice ze to bude asi hovno jelikoz kdyz jsme to auto chtel kupovat chtel jsme ho na drifty coz by nemusel vydrzet nehlede na to ze ve tvejch prizpevcich si tam brecel ze uz litujes ted ze si je tam nedal a ze te to bude mrzet kdyz jsme na to poukazal tak si zacal vyvadet ze to neni pravda atd. A hlaven jsem rekl ze to mas dobre udelany ale ze je to tvuj prvni motor coz si mi vyvratil ale to jsme nemohl vedet a omluvil jsem se ti.

Za dalsi jsme se bavili o tom ze ti odchazi spojka, prevodovka, turbo propousti olej. Rekl si ze by se to stejne muselo udelat a tak jako tak by to odeslo a ze to neni tak tezky a stejne byse to muselo vyndavat kvuli spojce coz jsme ti rikal ze nemam kde a ze jestli to neudelas rekl si ze na to nemas cas. At si udelam sam ale ze to dojede kam budu chtit. Nebo ze se mam domluvit s Kentoyou. Ja ti odpovedel ze nejsem ty a ze proste tak zrucnej nejsem ze jsem se hrabal jen ve skodovkach.

Schrnuto uznal jsme ze to mas udelany ale nedodelany a ze si asi dobrej 100x lepsi nez ja i jsme se ti omluvil a uznal jsme chybu. Ale popravde receno jses ted pro me nula.

Kdyz je to tvoje aut tak super proc uz neni prodany a musis jit porad s cenou dolu. A hlavne ja vsem doporucuju tvoje auto jako kvalitni kousek. Proto se te ptam prez ICQ kolik by to stalo tak a tak. Jenze ty lidi si myslej ze je to moc drahy a s tim ja nic neudelam.

Napsal: 16.09.2007, 14:58
od krasty
A Ke Kentoyovi myslim si ze je to super clovicke ja kdyz jsem ho otravoval vzdy si nasel casek a nebo rekl prijed udelame zaridime a nechal jsme si poradit nerikam ze to bylo pokazdy k necemu ale poradil auto nevidle tak ze to sotva slo. Kdyz jsme se snim bavil a rekl k cemu auti chci rekl at to k nemu hodim ze to proberem a proste se postavi poradnej motor pekne od zakladu ze to neni problem (po tomhle uz mam asi smolika) vse je samozrejme limitovano penezma nejsem milionar ale chci se vyvarovat chyb a nevyhazovat je vzduchem. A to si myslim ze tohle dforum k tomu zas tolik nesmeruje. Ale jak se rika vse je o penezich.

Napsal: 16.09.2007, 17:55
od Martin 001
Spodek je nejlepší stříknout voskem. Jednou za čas podlezete auto nový rezi odstraníte a stříknete znova. Je to lepší než to nastříkat nějakou hrbatinou a pod ní ti to shnije.

Napsal: 16.09.2007, 23:42
od Kentoya
smolika nemáš, je to jen výměna názorů, a u mého motoru není problém v tom že nejede kvůli tomu že by nebyl pořádně udělanej, ale kvůli tomu že pořád něco vymýšlím, abych se dopracoval dál něž jsem, např na slovensku mi jel na tři válce proto, že jsem nechal udělat komplet hlavu, ale sehnal jsem jen 6 ventilů 51, více jich prostě nebylo, a v té době mi nikdo nedokázal sehnat ventily které potřebuji za rozumnou cenu, tak jsem tam nechal dva ventily 74 a podpálily se, dále jsem měl po zvednutí tlaku problémy s detonacemi na třetím válci, takže jsem nemohl pořádně tlačit, občas jsem tam pustil, ale chtěl jsem aby to jezdilo, pak mě napadlo vyměnit vstřik a problém vyřešen, další problém byl při tlaku 1,2 špatně fungující manual bost controler, problém jsem taky vyřešil přetlakovou nádobkou, a poslední problém který mi zničil blok, byl, že se mi ukostřily vstřiky, a já to nevěděl co se děje, jen jsem věděl že mám spotřebu dvakrát vyšší a až mi to docvaklo bylo pozdě blok zničenej, a ted vymýšlím kravinu zvýšit statickou kompresi na 1/10,2 až 1/10,5 a odtud začít ladit a hrát si s tím, na rovinu je velice pravděpodobné že motor nevydrží ani pět tisíc kilometrů, protože touhle kompresí a tlakem 1,2 bar by se měl výkon pohybovat za hranicí 400 kobyl (čistě teoreticky až 450), a i kdybych ten motor naladil, což se mi stejně nepodaří tak dlouho nevydrží, ale kdo jiný to má vyzkoušet než já a na čím jiném autě než na svém, vím že to stojí peníze a vím že u někoho to získá obdiv a pro někoho budu pro smích, ale prostě jsem se rozhodl a jdu do snickers

Napsal: 16.09.2007, 23:56
od wori
Ja mam spodok kvalitne osetreny motorovym a prevodovym olejom co potiekol. :-D