odlehčený setrvák

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 08.12.2007, 08:24

a este potom dalsia otazka proc potom pouzili na SR20det setrvak o vahe 7,5 kilo kdyz je to vacsi motor ?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 08.12.2007, 12:12

dobrá otázka třeba na KA24E byl setrvák co vážil víc jak na CA18.. spíš je těch 7,5kg dostačujících, nic jiného bych v tom neviděl.. a nebo má motor větší dotáčivou sílu mezi cyklama..ale pak by mi nesedděla váha u KA24
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.12.2007, 21:41

Hmotnosti podla FAST-u:

CA18DET ~ 12.3 kg
SR20DET ~ 8.9 kg
VG30DETT ~ 9.8 kg

Z webu:

KA24DE ~ 9.5 kg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 09.12.2007, 00:35

dobre a este taka vec len tak priblizne zoberte si zotrvak o vahe 12,5 kg je presny spraveni na ten motor a teraz pridaj spojku ktora vazi cca 5kg to znamena ze motor musi roztocit vahu 17,5 kila a teraz odlachceni zotrvak mas cca na 6 kg a pridaj spojku 5kilovu a ked to zratas tak ty vyjde vysledok 11 kilo co je skoro rovnaka vaha ako u serioveho zotrvaku takze ta vaha co tam ma byt je tam a tym padom ste usetrili 6,5kila vahy ktoru musi motor este roztocit.Takze by mala byt aj mala zmena na vykone a ked sa to da nejako prepocitat a vie to niekto tak nech vypocita kolko ps by sa s tym dalo ziskat.

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 09.12.2007, 00:39

A nemyslis ze pri navrhu je pocitany i s tou spojkou? :)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 09.12.2007, 00:44

no mozno a mozno ne nevim ja se jenom ptam pred tym prispevek sem psal kdybych se mylil opravte mne. chci jen znat nejakou odpoved.

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 09.12.2007, 01:13

uvaha je to zajimava ale myslim ze tak to nebude. at uz je to vymysleny jakkoliv tak pokud das odlehcenej setrvak tak ty kila nejde chybet budou ;)

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 09.12.2007, 08:56

a hlavne motor produkuje kroutici moment a ne vykon :-)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 09.12.2007, 10:52

kenivruh píše:Hmotnosti podla FAST-u:

CA18DET ~ 12.3 kg
SR20DET ~ 8.9 kg
VG30DETT ~ 9.8 kg

Z webu:

KA24DE ~ 9.5 kg
divné, mě přišel na KA těžší,...když jsem ho chytil do rukou..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 09.12.2007, 13:02

kdyz sme tak u toho este me napadla otazka.. jakto ze modely s AT setrvak nemaj vubec?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 09.12.2007, 14:35

protože je součástí aut. převodovky

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 09.12.2007, 21:12

Tak to potom jo.. to je ta vec co je v manualu popsana jako torque converter? k cemu jinymu to este slouzi?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.12.2007, 21:05

MYSAK píše:Tak to potom jo.. to je ta vec co je v manualu popsana jako torque converter? k cemu jinymu to este slouzi?
Je to namiesto spojky a prenasa moment z motora do prevodovky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 244 hostů