Zavařit nebo dát VLSD???

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 20:18

Teď jsem tu našel nějaké foto forum/viewtopic.php?t=12735&highlight=dif
Tak snad to tak bude, ale stejně to znamená sundat a rozebrat. Takhle kdyby tam šla fláknout uzávěrka :D

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 20:30

ano ano

pekne dolu, rozobrat zavarit, zlozit a sup na afto
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 20:36

Jo uvidíme, ještě budu přemýšlet, ale asi to tak udělám a když to bude moc neúnosný, tak holt našetřím na VLSD, a pak ho vyměním. Myslím, že tím nic zkazit nemůžu a když to má několik lidí a je to v pohodě, nic neupadlo, tak to dám asi taky. Díky za rady.

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 12.06.2008, 20:54

jesli to zavaříš a budeš čekat že to auto bude ještě na běžný ježdění tak s tím moc nepočítej ... kažpopádně bych si to bejt tebou aspon nejdřív ošahal na letišti at pak nevylítneš v první zatáčce do stromu 8)

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 20:56

pokial bude jazdit jak clovek nema preco vyletiet

je to uplne v pohode, len neprakticke na posuvanie
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 12.06.2008, 21:02

dost stym trpia poloosy siel by som aspon do vlsd popripade lsd zalezi od financi ale vyskusat zavarit open dif co mas na aute neni zlej napad
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 12.06.2008, 21:03

Remo ... jako člověk ano ... ale psal snad něco o 200km rychlosti ne :)

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 21:21

Fire píše:Remo ... jako člověk ano ... ale psal snad něco o 200km rychlosti ne :)
toho sa dosti obavam aj aj.

sliku> mas pravdu a preto to nie je na bezne sa posuvanie. bud rovno alebo tiahle zakruty alebo v smyku cokolvek :D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 12.06.2008, 21:49

hele mam tu vlsd za 4000kc je tvuj

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 13.06.2008, 08:07

pablo píše:hele mam tu vlsd za 4000kc je tvuj
Bral bych ho, ale zatím na to nemám :D

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 13.06.2008, 08:10

PDK200SX píše:
pablo píše:hele mam tu vlsd za 4000kc je tvuj
Bral bych ho, ale zatím na to nemám :D
Za 3500 bych jeden měl...je mi k ničemu....:wink:
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 13.06.2008, 08:12

I více jak 200km/h :D Jestli budu vařit, tak je mi jasný, že musím opatrně. Nechci skončit někde v příkopu nebo v protijedoucím autě :( Jen bych chtěl driftovat, ale zatím nemám na VLSD, tak že bych to zatím zavařil. Jedině, že by někdo chtěl open dif a já bych si pak koupil VLSD.

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 13.06.2008, 08:15

areuratty píše:
PDK200SX píše:
pablo píše:hele mam tu vlsd za 4000kc je tvuj
Bral bych ho, ale zatím na to nemám :D
Za 3500 bych jeden měl...je mi k ničemu....:wink:
Ještě lepší, taky záleží na stavu. Jak s tím VLSD vůbec jde driftovat? Počítám, že to nebude nic moc svornost, když je viskózní.

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 13.06.2008, 08:15

neboj se,kolečko na místě uděláš bez problému :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 13.06.2008, 08:17

:D :D To udělám i s open difem :D Ale s open dif se mi těžko drží smyk, protože zabírá jen jedno kolo, ale taky se to dá i když je to dost těžký.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 145 hostů