Swap RB nebo cely skyline

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 13:05

Heini píše:Heini, videl jsi nekdy vedle sebe S13 a S14 kastli? Asi ne, tak se zajed nekam podivat....

Naopak rýpeš ty :!:

Reknite mi jedinou vyhodu? Mimo to ze teda muzes rikat "mam skyline"


Mam SkyLine z řízením na levo to je ta výhoda mam auto který tady nepotkáš tak často jako S13 mam něco jiného než ostatní.
heini to nebylo rypani, a to o slusne debate nebylo mireny na nikoho, takze ani na tebe. Netreba to vztahovat na sebe. Psal jsem to do placu aby z toho nevznikl zbytecny flame jak se tu posledni dobou pomerne casto stava... ok?

Co se rozdilu mezi S14 a S13 tyce, predek je prave temer naprosto identicky (nemyslim celo, to nema na pevnost zase tak moc vliv)....napravnice je identicka....domecky tlumicu maji trosku jiny tvar , ale jinak jsou stejne, jejich roztec take, podbehy stejna konstrukce, prahy stejna konstrukce...podlaha opet stejna. Znatelny rozdil je opravdu az u zadni napravy (zadni napravnice je taky temer stejna, jen ma o 5mm jinou roztec tech steftu co couhaji z kastle), a jina je samozrejmne strecha. Proto pisu ze kdyz vemes S13 silviu (kufrovku), bude to naprosto podobne i kolem zadni partie. Takze s tou tuhosti bych to nevidel tak cerne...vyhodu ma S14 v zadni partii pouze, diky tomu ze ma oddeleny kufr, ale to neni nic co by u S13 alespon z casti nenahradila X brace, ktera provaze domecky tlumicu s podlahou a C sloupky.

Dlouho jsem ty auta prohlizel a promeroval abych vedel co se da a co se neda pouzit z S14 do S13, takze fakt vim o cem mluvim.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 13:10

Heini píše: Reknite mi jedinou vyhodu? Mimo to ze teda muzes rikat "mam skyline"


Mam SkyLine z řízením na levo to je ta výhoda mam auto který tady nepotkáš tak často jako S13 mam něco jiného než ostatní.
Jak jsem jiz psal..pokud je tohle duvod tak to beru..kazdej podle toho jak chce a v cem chce :wink: . Jen mi vadilo ze se tady naznacovalo ze SX (S12,13,14,15) s RB neni tak dobra varianta jako original GTS-T.

A ktomu vzhledu, to je taky vec nazoru...takze tak...napriklad ja bych S13 za R33 nedal, pripada mi to jak faceliftova S14ka....spis za R32 nebo 34 :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Heini » 30.07.2009, 13:45

Tak to jsem cekal zase já :D přesně uděláš výztuhu zadku a máš tam těch 100kg. Protože to co tam má ta S14 je ten rozdíl v tuhosti a to má i skyline. A jestli se tobě více líbí R32 to je tvůj názor já zase znám spoustu názoru ze R32 nikdy. A o 34 je zbytečné se bavit tu chce každý ale postav ji na značky a opravdu hezkou zaplať. Tohle je debata vůbec oničem.
Každý má jiný názor, kolik lidí vezme radši S13 než skyline pokud dáš k výběru. Proč si lidi nepíšou o S13 z UK a zajímá je skyline?
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 13:51

Proc si pisou o skyline? Proto se sem nedovazel....

Heini muzete sem nebo do SZ napsat prosim jaky dily jste pouzivali na GO ze vam to prijde tak drahy? Ceny nechci, ty stejne nikde nepisete, jen jaky dily. A ten konektor by jste mi mohli vyfotit teda? Dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Gerox » 30.07.2009, 13:55

ja bych 14-ku za R33 gts-t klidne dal...pekna R33 (jako treba heiniho) se mi libi vic nez S14 ...
:roll: i kdyz skoro vypada jako S14... :lol:

a na dotaz mirka...podle me swap nikdy nebude origo...drzim palce at ti to auto na okruhu funguje...ale 300 ps s13 (treba co ma Sandy) na husty litani bohate staci...jasny ze zvukovej projev je jinej ...ale na zvuk to nejezdi...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Peca » 30.07.2009, 14:00

Gerox: A podle mě je zas 300 koní na okruh málo ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Gerox » 30.07.2009, 14:05

souhlas ... ja sandyho auto zkousel v lese...a tam to bohate stacilo... :lol:

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Heini » 30.07.2009, 14:33

Peca malo ti bude i 800 až si na to zvikneš.

Díly na RB26 se budou teprve objednávat a všechno bude kovaný a udělaný tak aby to vydrželo co má. A co jse zjišťovalo tak to bude opravdu hodně velký balík.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Peca » 30.07.2009, 14:43

Heini píše:Peca malo ti bude i 800 až si na to zvikneš.

Díly na RB26 se budou teprve objednávat a všechno bude kovaný a udělaný tak aby to vydrželo co má. A co jse zjišťovalo tak to bude opravdu hodně velký balík.
Ty díly jsou dražší kvůli většímu počtu válců, nebo je v tom něco dalšího? Koukal jsem jen na ceny ojnic, pístů a těsnění pod hlavu a krom pochopitelně vyšší ceny za další dva válce mi přijdou podobné jako např na CA...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Gerox » 30.07.2009, 14:54

Heini píše:Peca malo ti bude i 800 až si na to zvikneš.

Díly na RB26 se budou teprve objednávat a všechno bude kovaný a udělaný tak aby to vydrželo co má. A co jse zjišťovalo tak to bude opravdu hodně velký balík.
proto jak polaci tak i anglani jezdej spise na RB25DET anebo na 1JZ

ted v anglii byl RB26DETT na 700 Ps odmerenejch...a nevydrzel ani trening...a to byl udajne jeho treti motor letos... :roll: samozrejme nevim nic blizsiho ani co vsechno tam mel a jaky...nelze vyloucit ze to tam jen placli a zkusili...

1JZ-etek tam bylo dost...u nich to je jako tady 3.5 ka od bavce...kupuji cele auto s tim motorem za litr v eckach...a hodej na to turbo a ecu tvrdej ze maji 500 Ps...

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od mauglie » 30.07.2009, 15:33

Co 2jz, špatnej motor? :)

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od chosecz » 30.07.2009, 16:18

RB - tak treba jako olejova pumpa stoji okolo 1200 USD, no a vse jsou podobne hitovky :)) Jako postavit treba jen hlavu, samozrejme vacky Tomei a vsechny souvisejici veci jsou kolo 40k pouze na dilech :( A to nejsme dole, kde je toho taky pozehnane.

EDIT:
PS: Nehovorim o seriovych dilech, ale o dilech upravcu! Samozrejme, seriove dily se daji poridit rozumneji!
Naposledy upravil(a) chosecz dne 30.07.2009, 16:22, celkem upraveno 2 x.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 16:21

chosecz píše:RB - tak treba jako olejova pumpa stoji okolo 1200 USD, no a vse jsou podobne hitovky :)) Jako postavit treba jen hlavu, samozrejme vacky Tomei a vsechny souvisejici veci jsou kolo 40k pouze na dilech :( A to nejsme dole, kde je toho taky pozehnane.
N1 olejova pumpa stoji n RHD japan 255 euro vcetne dopravy..kde nakupujete proboha?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od chosecz » 30.07.2009, 16:23

To jsem cekal :D

Ja chci koupit tuhle, N1 je bohuzel, porad na hovno :)
http://www.rhdjapan.com/jdm-low/TOMEI-H ... DETT-23505

PS: Tak nestoji 1200 USD, ale rovnou 1500 vcetne posty.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Příspěvek od Mirek » 30.07.2009, 16:26

Radeji si zjisti co tam mas vlastne za motor...protoze pokud se potvrdi to ze je to R32 RB26, tak ty jsou prvni a serou se....pak ti staci i N1 pumpa, na ktery jezdi dost lidi na gtr.co.uk a nemaji problem.

Ta tomei je nejvykonejsi pumpa co muze byt....silnejsi neexistuje...56 litru pri 6tis RPM, tak si nestezujte ze to mate drahy 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 hostů