Stránka 2 z 4

Re: 350Z

Napsal: 05.02.2010, 10:14
od Mirek
SR20DET do 350Z? :shock: ....... to bych nazval downgradem

Re: 350Z

Napsal: 05.02.2010, 17:51
od Design
To radši RB panebože

Re: 350Z

Napsal: 05.02.2010, 18:19
od Svobda
Ty vole to nema cenu koupis do 350Z turbokit Greddy a mas tam prez 400 koniku a dokonce i odklepl Nissan zaruku na to proste Easy pro ten motor.

Re: 350Z

Napsal: 05.02.2010, 20:21
od nizzmo
No kludne aj RB, ale videl som prave tusim v TM 350z tusim z JPN s motorom vymenenym za sr20det upravenym na 400hp. Chlap tam vysvetluje, ze sr20det ma podstatne lepsi priebeh tociveho momentu, ako vg35det. Okrem toho je podstatne lahsi a tym padom je auto podstatne lepsie vyvazene, atd...

Re: 350Z

Napsal: 05.02.2010, 20:23
od Design
Ja vydel i sr20det i v novem GTR bylo to na speed hunters

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 00:57
od vmille
nizzmo píše: Jo alebo k autu kupit SR20DET a swapnut ho. SR-ko je o dost lahsie ako VG35DE. Potom ti bude jehno ci ten VG35DE ma nejaku skrytu chybu.
SR20DET neni lehci nez VQ35DE, oba vazi stejne.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:10
od nizzmo
Si si isty? Nenasiel som sice na nete vahu VQ35DE, ale nasiel som casak, kde som to cital. Inac je to 350z od Signal Auto s motorom SR20DET (upravenym na 400HP). Zacitujem:
"Puvodni verze Nissanu Z33 od Signal Auto byla jedna z prvnich Fairlady, ktere mely kompletne demontovany VQ motor. Ten byl vymenen za mnohem lehci a kompaktni SR20 ze Silvie. Tedy motor s mnohem vetsim tuningovym potencialem nez ma vidlicovy sestivalec VQ35 - coz je bez urazky agregat vhodny leda tak do limuziny."

Tu je clanok z netu: http://www.superstreetonline.com/featur ... index.html

Obrázek

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:14
od Design
Uz jen to že sr20det ma vetši potencial se mi nezda.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:17
od Svobda
To je podle me blbost kdyz das do SR 400koni tak zas tak moc dlouho slapat nebude. A kdyz das do VQ ten trubo kit mas prez 400 a pojede to trosku jinak a i lip ve spod a vydrzi to dyl. Akorad je fakt ze nekomu ty motory odchazeli hlavne na okruhu nemazali

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:19
od Design
Znamej ma kompresor od vortechu tlači bar nebo možna trošku vic a ma 450hp ale nechal udelat komplet motor od nova.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:24
od Svobda
No Kojak mel ten turbokit greddy. Dal ho tam kdyz to melo malo najeto skoro novy auto ,myslim ze mu to delali primo v nissanu a zaruka na motor furt platila .
Neco na tom najel ,ale pak se slo vic na 600koni a 900NM a to uz byla dlouha cesta.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:35
od blázen
já myslím,že je jedno jestli je o něco lehčí nebo ne,..ale mez 4 a 6tiválcem bych nikdy o 4válci nepřemýšlel .. jiná liga

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 11:36
od Svobda
presne

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 12:48
od vmille
VQ35DE vazi 120kg se svodama a AT setrvakem. Proste nejlehci sestival. SR20DET bude mit mozna vic nez 120kg. Nevim jak je to s prevodovkama.
O te zastavbe SR20DET vim ale pripadne mi trosku out. VQ ma krasne reakce na plyn, staci pridat kompresor nebo turbo kit a tovarna na kroutak je na svete, GTR ma podobnou koncepci ale je tezsi.

Hodne lidi a firem dela prestavby jen proto aby se odlisovali, prisli s necim novym ale s diskutabilnim vysledkem.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 14:31
od nizzmo
SR20DET je lahsi od VQ35DE. Na australskom fore som tusim cital, ze rozdiel je 120lb, co je 54,4kg. Takze VQ35DE bude podstatne tazsi, ako SR20DET. Dalej tam tvrdia, ze s nim ma auto nizsie polozene tazisko, ako s VQ35DE a lepsie rozlozenu vahu predok/zadok, tym padom je lepsie ovladatelne. Okrem toho nemyslim si, ze prave Signal Auto by pchalo do Z33 SR-ko len koli tomu, aby ukazali, co vsetko vedia. To auto bolo stavane na Time Atack.
A dalsi clovek, ktory jazdi s Z33 s SR20DET je Forsberg s americkej Formula D. Keby to bola blbost, asi by takyto swap nerobil. Ak sa nemylim, je to minulorocny sampion.

Treba si uvedomit, ze oni su niekde inde, ako my a ze oni v SR-kach vymenia vsetky vnutornosti za performance diely. Okrem toho australania udavaju ako dalsi dovod, preco to ma zmysel, ze na SR20DET je volne dostupnich podstatne viac performance dielov, ako na VQ35DE.