Skúsenosti s TURBOM CHINA

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od mauglie » 18.03.2011, 08:07

sejkora píše:
automato píše:Tak čo odporúčate, otázka

KDE BY STE SI KUPILY TURBO A AKE?
tam jde o to ze pouzivaj na ty turba blato a ne material odpovidajici jakosti....

Koupit V CR, SR primo u dodavatele....
Tak to aby si vzal úvěr.

Jinak v Anglii pár lidí mělo čínská turba a fungovala. Rozhodně jsou na tom už lépe, než kdysi, já bych to zkusil ;) Mně osobně se zamlouvá Kinugawa, ale tam je cenový rozdíl oproti Garrett znatelně menší.

Taky by jistě stálo za to udělat sbírku na nákup a test čínského turba :D

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od sejkora » 18.03.2011, 08:49

mauglie píše:
sejkora píše:
automato píše:Tak čo odporúčate, otázka

KDE BY STE SI KUPILY TURBO A AKE?
tam jde o to ze pouzivaj na ty turba blato a ne material odpovidajici jakosti....

Koupit V CR, SR primo u dodavatele....
Tak to aby si vzal úvěr.

Jinak v Anglii pár lidí mělo čínská turba a fungovala. Rozhodně jsou na tom už lépe, než kdysi, já bych to zkusil ;) Mně osobně se zamlouvá Kinugawa, ale tam je cenový rozdíl oproti Garrett znatelně menší.

Taky by jistě stálo za to udělat sbírku na nákup a test čínského turba :D
proc uver? kdyz na to clovek nema tak at se do niceho nepousti, lepsi nez kdyz koupi cinu a zbytecne vyhodi penize, uz jen od pohledu vidis, ze to turbo je z jineho materialu... staci dat na vahu a porovnat s origo:)
Bez auta...

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Awatar » 18.03.2011, 09:41

Kupovat kopie je to samý jako kupovat pirátský čínský DVD, nejenom že škodíš tomu kdo tu věc navrhuje, ale většinou i ta kvalita je nahovno. Koupě čínskýho turba jsou vyhozený prachy, zvlášť pokud s tim turbem chceš driftovat, kde se to turbo víceméně pořád přetáčí, tak šetřit na tak základní věci se nevyplácí. Označení toho turba ti udává velikost, ale ta se může i lišit jinou velikostí AR u turba stejnýho označení. Pro CA18DET, pokud chceš mít odezvu na plyn, bral bych GT2560R, nebo GT2860RS, nebo GT28R. Turbo GT3076 by si ani pořádně neroztočil a tím pádem nevyužil pokud nemáš kovanej motor a nechceš foukat 2bar.

Jinak jak v Čechách, tak na Slovensku jsou prodejci, kteří ti ho seženou.

Slovensko:
Drift-angle.sk

Čechy:
Dorifto.cz
Sape-cars.cz
Naposledy upravil(a) Awatar dne 18.03.2011, 09:52, celkem upraveno 1 x.
S15 - JDM


Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Awatar » 18.03.2011, 09:53

playdude píše:len pre uplnost GT2560R = GT28R ;)
Myslel sem GT28R - original fitment S15, která je trochu jiná jak GT2560R
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od pablo » 18.03.2011, 09:57

je to jedna z veci na ktorych neusetris...koupil sem noveho garetta mam ho tri roky bez zadneho problemu..stalo to za ti prachy

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od playdude » 18.03.2011, 09:59

To je sice mozne no stale je to GT2560R (este teda, v com je teda rozdiel?)
Edit: myslim realny rozdiel co sa tyka vykonu a charakteristiky..

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Awatar » 18.03.2011, 10:07

playdude píše:To je sice mozne no stale je to GT2560R (este teda, v com je teda rozdiel?)
Keramická výfuková vrtulka, sice musíš tlak držet do 1bar, ale zase se to turbo ještě rychleji roztáčí. Další rozdíly sem nezjistil, zkusim se na to ještě podívat. Jenom co sem koukal, tak do s15 se dávali i turba s ocelovou výfukovou vrtulkou a tam už nevim jakej je rozdíl.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od playdude » 18.03.2011, 10:12

ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od mauglie » 18.03.2011, 10:22

Sejkora: mysleno obrazne

Tady jde o to to zkusit,ne usetrit. Zajimalo by me jak funguji dnesni "kopie".

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Woyta » 18.03.2011, 10:42

Turba serie T tu mame jiz od druhe svetove a vyrabi je spousta vyrobcu.
Je fakt ze cinani pouzivaji horsi materialy a mene kvalitni formy. Plus co muzo to si vypujci u konkurence. Par vyjimek se najde ale mo jich nebude.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od sejkora » 18.03.2011, 11:05

ono je rozdil pokud si evropska nebo americka firma necha neco udelat v cine a nebo jestli to delaj primo cinani. Pokud delas nejakou zakazku a chces neco vyrobit tak mas nejake normy podle kterejch to chces udelat. Takze kdyz si evropa nebo amerika necha neco udelat v cine tak to musi splnovat jejich normy a pozadavky. Treba firma 440source.com nechava delat sve hlavy na V8 v cine a uspesne jich jezdi po svete hafo za levej peniz. Ale pokud si cina objedna kamion turb, okopiruje, pouzije levnejsi material, tak to proste nemuze fungovat. Treba firma evropska ktera si to necha v cine delat podle nejakejch norem tak bych to turbo zkusil proc ne? Ale vime ktere je podle norem a ktere ne?
Bez auta...

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od Awatar » 18.03.2011, 11:45

playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
Psal sem to jako možnou alternativu, která je vhodná na CA.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od playdude » 18.03.2011, 11:54

Awatar píše:
playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
Psal sem to jako možnou alternativu, která je vhodná na CA.
Ano ano, s tym predsa suhlasim ;)

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Skúsenosti s TURBOM

Příspěvek od mauglie » 18.03.2011, 12:10

Sejkora:

Neni pravda, ze NEMUZOU fungovat, zkusenosti ze zahranici rikaji neco jineho. Ocividne i s horsim materialem mohou fungovat relativne dlouho, hlavni rozdil je zpracovani, ktere probiha bez nejkaych zasadnych norem a ani kontrola kvality nebude zadna slava,proto funkcnost jak kdy. Nicmene to byl drivejsi problem,pochybuji,ze se nesnazi zlepsit kvuli konkurenceschopnosti vuci jinym "plagiatorum".

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 hostů