KA24DET vs. SR20DET

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.10.2005, 16:06

nekupoval jsem jen motor...:)

ve zbytku souhlasim...nicmene nadale trvam na tom...ze pri 350 ps od tech motoru nelze ocekavat ze ti vydrzej hodne...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.10.2005, 16:13

Gerox píše:nekupoval jsem jen motor...:)

ve zbytku souhlasim...nicmene nadale trvam na tom...ze pri 350 ps od tech motoru nelze ocekavat ze ti vydrzej hodne...
Kolik je podle Tebe takova hranice vykon/vydrz u SR20DET?

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.10.2005, 16:24

to nedokazu odhadnout...kdyz seriovej odchazi kolem 100 tisicich...tak by u 350 ps motor 100 tisic bral jako hodne dobrej vykon...ale spis bych to videl na min...

...az to poskladam a az to odejde ti dam vedet...:) kazdopadne japonci tomu motoru rikaj krehkej nebo sklenenej motor... :evil: 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.10.2005, 16:59

no já si myslim, že ten sr20 odchází spíš kvůli blbýmu zacházení, než že by sám o sobě nevydržel

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 14.10.2005, 21:10

Každopádně bys to měl dopředu promyslet,protože pokud chceš 350PS není to záležitost pár desítek tisíc,spíš 100 a víc,pokud bys chtěl i nějakou tu výdrž=pevnější vnitřnosti,tak to bude asi o mnoho víc.Proto jsem se ptal.Taky jsem si říkal že to bude za 50 hotový,ale to jsem se přepočítal...Bejt tebou začnu těma základníma věcma se seriovým turbem a pokud ti to nebude stačit,pak dál.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2005, 07:04

milonovo píše:Každopádně bys to měl dopředu promyslet,protože pokud chceš 350PS není to záležitost pár desítek tisíc,spíš 100 a víc,pokud bys chtěl i nějakou tu výdrž=pevnější vnitřnosti,tak to bude asi o mnoho víc.Proto jsem se ptal.Taky jsem si říkal že to bude za 50 hotový,ale to jsem se přepočítal...Bejt tebou začnu těma základníma věcma se seriovým turbem a pokud ti to nebude stačit,pak dál.
No dyt :) Proto sem se potreboval rozhodnout jakej motor koupit....abych nekoupil ukvapene treba KA24 a nezjistil ze SR20 je lepsi....to bych vyhodil love z okna.

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 15.10.2005, 07:51

no dost zaleži na tom co s tim chces delat jako co jezdit???
jinak si myslim že sr20det bude nej volba pro nekoho kdo ma prachy a chce auto co se bude dobre vodit
jinaj jestly chces jezdit rovne tak to bud prodej nebo si kup rb25det z gts-t
jinak si myslim že 350hp motor vydrži tak 10tis km a jestly vic tak je to husty

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 15.10.2005, 08:33

http://cgi.ebay.de/Nissan-Skyline-Motor ... dZViewItem

ve svý podstatě nejlevnější možnost :-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2005, 10:29

Kuciiii??? Jakej je rozdil mezi SR20DET a RB20DET?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 15.10.2005, 11:28

každej je uplně jinej, jediný co maj stejný je obsah :-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2005, 11:34

Martin_534 píše:každej je uplně jinej, jediný co maj stejný je obsah :-)
A vis nejaky tech info? sem hledal na netu a na nic konkretniho sem nenarazilvlastne nevim ani kolik to ma v serii koniku a jakej kroutak :)jen vim ze se da koupit za 2.3K eur :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 15.10.2005, 12:00


Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 15.10.2005, 12:15

Mirek píše:u toho motoru je dle meho laickeho nazoru strop nekde u 240-250 koni...jde to i dal.....ale motor jde za xx tisic km do pryc....
ostatně jako každý jiný upravený motor...

ja si myslim že se na to radeji vykašleš... musiš k tomu koupit elektriku, kdo vi jak to bude s převodovkou, chlazení, silentbloky, problemy s místem. taky ten vykon musiš nějak ubrzdit.. narveš do toho 300tisic misto aby sis koupil starou M3ku.
odhodlani je pekne ale neni to tak lehke každopadně držim palce
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2005, 13:07

Andeer píše:
Mirek píše:u toho motoru je dle meho laickeho nazoru strop nekde u 240-250 koni...jde to i dal.....ale motor jde za xx tisic km do pryc....
ostatně jako každý jiný upravený motor...

ja si myslim že se na to radeji vykašleš... musiš k tomu koupit elektriku, kdo vi jak to bude s převodovkou, chlazení, silentbloky, problemy s místem. taky ten vykon musiš nějak ubrzdit.. narveš do toho 300tisic misto aby sis koupil starou M3ku.
odhodlani je pekne ale neni to tak lehke každopadně držim palce
1)Ono zase mas upravu a upravu. Pokud das nerez svody....chip, sani. privod paliva popripade o neco lepsi turbo (ne extrem) atd.. Tak zivotnost sice klesne ale ne o tolik. Pokud zachazis do extremu: ostry vacky....Tcka pisty..odlechcenej setrvak, kladky. Tak je uplne jedno jakej motor upravujes, po takovym zasahu pude kazdej do haje za par tisic km. Ja se snazim najit vhodnej motor na tu prvni variantu uprav co moc nezasahnou do jeho konstrukce, ale zaroven chci silnej motor....
2)Ani tak nejde o odhodlani...S13 sem si koupil jednak kvuli vykonu, tak kvuli krivkam karoserie. Uz serie ma nadherny tvary a splnil sem si tim klukovskej sen. Ale koupil sem to abych si auto doladil k obrazu svemu. Proto furt prudim s tolika dotazama :)) M3 nechci z jednoho duvodu...S13 je nadhernej sportak :) Takze pokud me Nissan vyjde draz nez M3...tak stejne mnohem radeji budu vrazet prachy do Nissana.Takze asi tak :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2005, 13:08

Taky uz sem to nasel...dekuju

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 153 hostů