co je lebsie 200sx 18 albo 200sx 2.4 a kolko zeru

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.11.2005, 22:19

taky to nechápu kde to vzal :D

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 29.11.2005, 22:26

:shock:

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 22:33

a proč si myslíte že CA18DET vydrží víc než KA24DE? :?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.11.2005, 22:35

kolko je to viac?

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 22:37

raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.11.2005, 22:39

Spider píše:
raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?
no len som chcel vediet kolko myslis tym viac? Viac ci menej je vo svete 1.8l motorov prevadzkovany s vykonmy nad 250k otazny pojem :?

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 23:01

raddy píše:
Spider píše:
raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?
no len som chcel vediet kolko myslis tym viac? Viac ci menej je vo svete 1.8l motorov prevadzkovany s vykonmy nad 250k otazny pojem :?
no jak sem psal na začátku o autech vim jenom něco a případné změny na motoru konzultuju radši se spikem, ale tohle beru teoreticky, když by si měl např. 200sx 1.8 s 500k a 240sx 2.4 s 500k tak ta 2.4 asi najede víc km ně se to zničí, co se tíče větší kubatury už od základu musí bejt kontrukčně postavená na větší namáhání a tudíž by měla vydržet i větší výkon? ale fakt to beru teoreticky
Naposledy upravil(a) Spider dne 29.11.2005, 23:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.11.2005, 23:06

Spider píše:no jak sem psal na začátku o autech vim jenom něco a případné směny na motoru konzultuju radši se spikem, ale tohle beru teoreticky, když by si měl např. 200sx 1.8 s 500k a 240sx 2.4 s 500k tak ta 2.4 asi najede víc km ně se to zničí, co se tíče větší kubatury už od základu musí bejt kontrukčně postavená na větší namáhání a tudíž by měla vydržet i větší výkon? ale fakt to beru teoreticky
a to je právě hlubokej omyl, KA24 je dělanej na 150koní, navíc to je poměrně nepovedenej motor ... a obecně NA motory nejsou dělaný s nějakou velkou výkonovou rezervou
navíc, kdyby KA24 byl tak super motor, tak proč by amíci houfně swapovali na SR20, když je to pez práce vyjde na 2-3000$

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 23:22

a to je právě hlubokej omyl, KA24 je dělanej na 150koní, navíc to je poměrně nepovedenej motor ... a obecně NA motory nejsou dělaný s nějakou velkou výkonovou rezervou
no tak to už sem s toho fakt blázen, je vidět že radši zustanu u zahradnictví :lol: , ale proč každá japonská či americká firma (př.vlastník) dělá 240 nějáký opodstatnění to mít musí?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.11.2005, 00:22

no americký firmy to dělaj pro to, že se do usa dovážela jenom 240sx :-)
ale všechny nadupaný maj většinou udělanej swap na sr20det, ale samozřejmě se sem tam najde i oturbená KA24
a žádná japonská firma 240sx netuní :-)

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 30.11.2005, 01:31

Martin_534 píše:no americký firmy to dělaj pro to, že se do usa dovážela jenom 240sx :-)
ale všechny nadupaný maj většinou udělanej swap na sr20det, ale samozřejmě se sem tam najde i oturbená KA24
a žádná japonská firma 240sx netuní :-)
no spike mě to vysvětlil asi hodinovej rozhovor ale už sem to pochopil :D ,
se docela smal jak sem došel k tomuhle názoru :? a už se ani nedivim,
no když je natuněná 240 tak je to taky hodně kvuli tomu že to je levnější ne jak sem si myslel že to je draší, konstrukčně je prej fakt ten motor nepovedenej a tudíš ani neni dymenzovanej na větší výkon kvuli tomu že to je atmosféra, a pak to bylo asi taky kvuli tomu že jim tam vlastně nic jinýho krom 240sx nepřišlo, a japonci opravdu tuněj 180sx se nedivim SR20det :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.11.2005, 15:04

KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 30.11.2005, 16:28

blázen píše:KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více
Zajimalo by mne kolik km jsi s 240 nalital ???

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.11.2005, 16:30

asi 20 tis +-
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 01.12.2005, 10:48

blázen píše:KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více
Slysel jsem ze v USA ma motor KA24 prezdivku: "truck engine"
To kvuli tomu ze ho pry davali i do lehkych nakladnich vozu atd. Sice asi s nejakejma modifikacema ale zaklad toho motoru byl stejnej.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 234 hostů