Stránka 2 z 3

Napsal: 29.11.2005, 22:19
od Kentoya
taky to nechápu kde to vzal :D

Napsal: 29.11.2005, 22:26
od Katany
:shock:

Napsal: 29.11.2005, 22:33
od Spider
a proč si myslíte že CA18DET vydrží víc než KA24DE? :?

Napsal: 29.11.2005, 22:35
od raddy
kolko je to viac?

Napsal: 29.11.2005, 22:37
od Spider
raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?

Napsal: 29.11.2005, 22:39
od raddy
Spider píše:
raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?
no len som chcel vediet kolko myslis tym viac? Viac ci menej je vo svete 1.8l motorov prevadzkovany s vykonmy nad 250k otazny pojem :?

Napsal: 29.11.2005, 23:01
od Spider
raddy píše:
Spider píše:
raddy píše:kolko je to viac?
to je na mě?
no len som chcel vediet kolko myslis tym viac? Viac ci menej je vo svete 1.8l motorov prevadzkovany s vykonmy nad 250k otazny pojem :?
no jak sem psal na začátku o autech vim jenom něco a případné změny na motoru konzultuju radši se spikem, ale tohle beru teoreticky, když by si měl např. 200sx 1.8 s 500k a 240sx 2.4 s 500k tak ta 2.4 asi najede víc km ně se to zničí, co se tíče větší kubatury už od základu musí bejt kontrukčně postavená na větší namáhání a tudíž by měla vydržet i větší výkon? ale fakt to beru teoreticky

Napsal: 29.11.2005, 23:06
od Martin_534
Spider píše:no jak sem psal na začátku o autech vim jenom něco a případné směny na motoru konzultuju radši se spikem, ale tohle beru teoreticky, když by si měl např. 200sx 1.8 s 500k a 240sx 2.4 s 500k tak ta 2.4 asi najede víc km ně se to zničí, co se tíče větší kubatury už od základu musí bejt kontrukčně postavená na větší namáhání a tudíž by měla vydržet i větší výkon? ale fakt to beru teoreticky
a to je právě hlubokej omyl, KA24 je dělanej na 150koní, navíc to je poměrně nepovedenej motor ... a obecně NA motory nejsou dělaný s nějakou velkou výkonovou rezervou
navíc, kdyby KA24 byl tak super motor, tak proč by amíci houfně swapovali na SR20, když je to pez práce vyjde na 2-3000$

Napsal: 29.11.2005, 23:22
od Spider
a to je právě hlubokej omyl, KA24 je dělanej na 150koní, navíc to je poměrně nepovedenej motor ... a obecně NA motory nejsou dělaný s nějakou velkou výkonovou rezervou
no tak to už sem s toho fakt blázen, je vidět že radši zustanu u zahradnictví :lol: , ale proč každá japonská či americká firma (př.vlastník) dělá 240 nějáký opodstatnění to mít musí?

Napsal: 30.11.2005, 00:22
od Martin_534
no americký firmy to dělaj pro to, že se do usa dovážela jenom 240sx :-)
ale všechny nadupaný maj většinou udělanej swap na sr20det, ale samozřejmě se sem tam najde i oturbená KA24
a žádná japonská firma 240sx netuní :-)

Napsal: 30.11.2005, 01:31
od Spider
Martin_534 píše:no americký firmy to dělaj pro to, že se do usa dovážela jenom 240sx :-)
ale všechny nadupaný maj většinou udělanej swap na sr20det, ale samozřejmě se sem tam najde i oturbená KA24
a žádná japonská firma 240sx netuní :-)
no spike mě to vysvětlil asi hodinovej rozhovor ale už sem to pochopil :D ,
se docela smal jak sem došel k tomuhle názoru :? a už se ani nedivim,
no když je natuněná 240 tak je to taky hodně kvuli tomu že to je levnější ne jak sem si myslel že to je draší, konstrukčně je prej fakt ten motor nepovedenej a tudíš ani neni dymenzovanej na větší výkon kvuli tomu že to je atmosféra, a pak to bylo asi taky kvuli tomu že jim tam vlastně nic jinýho krom 240sx nepřišlo, a japonci opravdu tuněj 180sx se nedivim SR20det :lol:

Napsal: 30.11.2005, 15:04
od blázen
KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více

Napsal: 30.11.2005, 16:28
od Conrad
blázen píše:KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více
Zajimalo by mne kolik km jsi s 240 nalital ???

Napsal: 30.11.2005, 16:30
od blázen
asi 20 tis +-

Napsal: 01.12.2005, 10:48
od 935Baby
blázen píše:KA24 je nepovedený šmejd, je to 4válec má velké a těžké písty a nemluvě o ojnicích, nedovedu si ho ani moc představit s turbem,asi by to nebyla nejlepší cesta k výkonému autu.. CA18DET prostě vydrží více
Slysel jsem ze v USA ma motor KA24 prezdivku: "truck engine"
To kvuli tomu ze ho pry davali i do lehkych nakladnich vozu atd. Sice asi s nejakejma modifikacema ale zaklad toho motoru byl stejnej.