Info o podvozku APEXPERFORMANCE

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 12:46

nikdy nevyužijes poradnej podvozek kdyš se s autem pořádně nesžije tak tohle neni moc chytry ne jde o to se zžit s tim podvozkem ,jo to je jasny když si to koupis tak s tim nelitas na plno proto sem dal jen jeden kruhak na seriovym podvozku a na serii sem ujel 1000km ted mam tein a je to rozdil jako mezi š120 a mercedesem s500 amg

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.12.2005, 14:29

podstatou tohohle remova dylema jestli podvozek nebo opravit motor je jediná otázka kterou si můžeme položit: kolik dvoukil jezdí se sériovým podvozkem? a kolik jich jezdi s pokaženým motorem.. :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 14:37

jo to jo ale treba ja bych mel radsi rs13¨co nejezdi a ma dobrej podvozek než plínu protože když už to pojede tak to bude i sedet ale me je to fuk moje auto to neni a uprimne mi je jedno že nebude mit podvozek tady se ptal na nazor tak sem ho rekl a jestly s tim ma nekdo problem to pobrat tak je to jeho problem

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.12.2005, 14:58

mate obidvaja kus svojej pravdy a suhlasim s oboma.

je zas pravda ze ked mas super podvozok a nemozes sa zviest si ho nemozes uzit, ale na druhej strane super motor a na nic podvozok tiez nie je to prave orechove.

takze ja to riesim sposobom. najprv GO pocas, ktorej objednam Apex, chvilu pocas 2-3 tis km zabehu sa povozim aj na serii (ktory je fakt dost kolisavy) a prehodim na apex aby ked budem motor ready na santanie bol aj podvozok s brzdami pripraveny na super jazdu:):):) a samo som na 200SX najazdil velmi malo km aby som mohol na plny plyn jazdit zakrutami a preto budemm misiet aj co to natrenovat, ale radsej sa to budem ucit na podvozku, ktory mi uz zostane a bude super.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 15:08

juojo v pohode remo ja rikal svuj nazor , a mas pravdu že je lepsi se ucit na dobrym podvozku chova se to uplne ale uplne jako jiny auto

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 03.12.2005, 15:15

Mno jako seriový auto a např. Cornův TEIN je nebe a dudy,pokud bych si do toho auta sednul se zavřenýma očima,tak nemám ani tušení,že jedu ve dvoukilu (ještě bych musel mít ucpaný uši a nos,páč zvuk a klasickej pach interiéru se nepopře :lol: ). Přestalo se to houpat,začalo to mí trakci,začalo to driftovat po krátkym rozhození..začalo to fungovat :)

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.12.2005, 16:24

presne preto to chcem aj ja
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.12.2005, 17:29

byly to je názory nemyslel sem jezdit dokonce života na serii,..jen to jako první bod spojízdnit.. na kolik přijde ten TEIN?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 17:53

+-50tis

jinak abych vás rozseknul, tak nejlepší je mít auto všestraně vyvážený 8)

už sem taky zažil na okruhu v mostě - to jsem měl ještě bravu na super podvozku ale s motorem na go, jak sem se honil s kamarádem v seriovim golfu 1,4

bohužel motor na tom byl tak špatně, že na výjezdu ze zatáček a na rovinkách mi vždy ujel a já ani přez to, že v zatáčkách mi to sedělo 10x líp sem neměl šanci s tim něco udělat ...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.12.2005, 18:01

nic pro mě.. jak se chová na cestě to na čem si vozíš v zatáčkách prdel nyní ty? tušim si to chtěl prodat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 18:33

no je to asi o 200% lepší, získáš tim jakejs takejs pocit jistoty :-)
já se na seriovym podvozku v zatáčkách bál :oops:

koni a hr by se měli prodávat jako seriovej podvozek 8)

na druhou stranu, nic lepšího, nemá cenu, pro člověka, co nechce driftovat, nebo jezdit často na okruho
drahej, tvrdej podvozek může bejt spíš mínus na normální ježdění

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.12.2005, 18:42

to už je pro mě trošku lepší varianta
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.12.2005, 19:02

martin pekne si to popisal, podobny zazitok mam aj ja s fabiou. s dobrym podvozkom dokazes ponahanat aj papierovo silnejsie auto, sice ho nepredbehnes lebo na to nemas vykon ale jeho moze slahnut ze ti nedokaze ujst:):):)

takze o podvozku je rozhodnute, mam v umysle jazdit aj rozne kopce, okruhy a tak, hlavne chcem tomu autu verit tak ako teraz verim fabke ze ma podrzi tam kde to budem potrebovat.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 19:21

remo píše:martin pekne si to popisal, podobny zazitok mam aj ja s fabiou. s dobrym podvozkom dokazes ponahanat aj papierovo silnejsie auto, sice ho nepredbehnes lebo na to nemas vykon ale jeho moze slahnut ze ti nedokaze ujst:):):)

takze o podvozku je rozhodnute, mam v umysle jazdit aj rozne kopce, okruhy a tak, hlavne chcem tomu autu verit tak ako teraz verim fabke ze ma podrzi tam kde to budem potrebovat.
pak by možná stálo za to začít ve stejném duchu jako ti amíci s 240sx
protože tě to stejně nemine :lol:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.12.2005, 19:23

toto by som videl tak na buducu zimu, tentokrat este na to nemam, lowe chut a ani cas :( ale ako pises asi sa tomu fakt nevyhnem :(
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 hostů