Stránka 2 z 2

Napsal: 25.04.2006, 11:24
od nizzmo
jasne, lenze mne opticky vidiet, ako mi skace lave predne koleso v tychto rychlostiach. Neviem, mam pocit, ako by bolo uvolnene koleso...

Napsal: 25.04.2006, 15:37
od 935Baby
Mozna to jiz nekdo rikal, mozna je to blbost:

co kdyby to nahodou zpusobovalo opotrebene lozisko - prilis velka axialni vule :idea:

Nebo jeste me napadlo jestli nemuze byt problem s hornim uchytem tlumice. Mam na mysli takovou tu otocnou misku ve ktere je v gume zalite lozisko a v tom lozisku vsunuta pistnice tlumice. Tak treba ta guma muze byt potrhana nebo lozisko opotrebovane. Tento system uchyceni je na S13

Napsal: 25.04.2006, 22:04
od Kentoya
ještě to může být vychozená miska v řízení, z které jde tyč na kulák, popř ten silentblok na řízení

Napsal: 28.04.2006, 15:42
od 935Baby
Jsem nasel clanek s pobobnou tamatikou na SXOC.UK

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=212298

zminuji tam ze tyto problemy by mohli zpusobovat nesoustredne (nesoustredne vuci ose napravy) podlozky pod kolama nebo pripadne necistoty mezi dosedaci plochou disku kola a kotouce.

Teda pokud jsem to dobre prelouskal :lol:

Napsal: 03.05.2006, 18:30
od nizzmo
Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu. :twisted:
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.

No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.

Napsal: 03.05.2006, 20:43
od Kentoya
přesně tohle jsem vysvětloval jednomu maníkovi na tuning foru, že jsou vyvažovačky a vyvažovačky a nedokázal to dlouho pochopit, než mu to trklo až jsem mu to vysvětlil polopatě

Napsal: 04.05.2006, 20:11
od 935Baby
nizzmo píše:Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu. :twisted:
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.

No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.
To mi neco pripomnelo. U nas otevreli loni na podzim jeden pneu servis a ja si tam nechal prezut gumy. Sledoval jsem co delaji ale ne moc dukladne a pak jsem sel zaplatit a ten typek kalkuluje kolik mu zacvakam a pak si vzpomene ze nevyvazil jedno kolo [-X

Nikdy vice do toho servisu uz nevkrocim :D

V jinem me zase zvedali auto za vyfuk :shock: Proste chces neco poradne, udelej si to sam. Clovek aby ti lidi v servisech nespustil ani na sekundu z očí :twisted: Tedy az na par profiku kterym kdyz date auto tak muzete v klidu spat.

trepani

Napsal: 15.06.2006, 00:12
od Elviiis
mam takovej dojem ze nam to dela snad vsem... Mne taky ale jen tak mezi 85 az 90 km/h a spise bych to vsazel na vyvazeni... ale netusim proc ale kdyz jedu trochu rychleji tak se mi vrti zadek a tlumice prutiny i silentbloky jsou ok... Nevite jestli by to mohli být pneu (výška nebo směs)??? good year Eagle touring 205/55v r16"???

Napsal: 15.06.2006, 09:10
od Martin_534
zkus očistit dosedací plochy mezi nábojem kotoučem a kotoučem a kolem + koukni na kotouče jestli nejsou zvlněný

pablo

Napsal: 15.06.2006, 23:50
od pablo
myslis aj v predu alebo iba v zadu lebo mne sa vrti tiez zadok pri vysej rychlosti ale s trasenim nemam problem

Napsal: 16.06.2006, 09:32
od Martin_534
všude

Napsal: 16.06.2006, 12:06
od Kytt
Aco rameno a ten kulovej šroub co to drží není přihlej nedostalo kolo nákou ránu při jízdě