Stránka 2 z 3

Napsal: 01.05.2006, 19:33
od Goodziller
Taky pripojuji gratulaci a doufam, ze bys ho treba mohl prijet ukazat na ten driftchallange... :D

Napsal: 01.05.2006, 20:45
od Fire
Super prácička, taky bych tu tvou káru rád viděl :)

Napsal: 01.05.2006, 21:31
od Caizi
=D> =D> =D> =D> =D>

Blahopřeji!!! :wink:

Napsal: 02.05.2006, 06:35
od mikyc
chceme videt fotky!!!

Napsal: 02.05.2006, 09:31
od nizzmo
Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>

Napsal: 03.05.2006, 06:37
od swed
tak super práce. řijmi moji gratulaci :D A doufám, že nám to letadlo ukážeš co nejdříve :D

Napsal: 03.05.2006, 16:24
od Brblak
Velkolepé :D
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?

Napsal: 03.05.2006, 16:49
od raddy
Brblak píše:Velkolepé :D
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
v mojom aute nie je NOS.
vyfukova turbina ma kryt AR .48, T3.

Napsal: 03.05.2006, 16:49
od raddy
nizzmo píše:Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky =D>
maneram, napisem :wink:

Napsal: 03.05.2006, 19:04
od howado
Ty máš "Water/Alcohol Injection" něco jako od Coolingmist nebo vlastní výroba?

Napsal: 03.05.2006, 19:08
od raddy
mam kit od coolingmist.

Napsal: 03.05.2006, 19:12
od Brblak
No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.

Napsal: 04.05.2006, 06:49
od raddy
Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece :roll: .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...

Napsal: 05.05.2006, 10:59
od Brblak
raddy píše:
Brblak píše:No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece :roll: .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Tak to už bych se na jejich místě staral, co mám s motorem.
:lol: Jsem si naprosto vědom, že máš T3. Jen mě zajímají odpovědi odborníků :lol:

Napsal: 05.05.2006, 11:22
od raddy
priznam sa ze netusim o co ti ide...plny tlak pri 3500ot je pre T3 turbo uplne typicky, samozrejme pri .48AR. .64AR pri takomto turbe posunie plny tlak az za hranicu 4000ot....