nežere olej
Jsou-li ty usazeniny složeny převážně z carbonu /tedy si pod tím představuji uhlík/pak to musí mít stejnou tepelnou vodivost jako hliník na hlavě.... na bloku /litina/ ještě lepší... Jediné co může vadit zmenšení průřezu .... ale v tech desetinách mm to asi nebude poznat 2* vyměna oleje a bude tam znovaKentoya píše:např odvod tepla
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nebezpečne je když to zasere nějaké malé kanálky,třeba v hlavě,nebo přívod oleje do turba,..karbon se vyčistit vyplatí,...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
ono jestli má teplo překonat 10mm nebo 11mm je rozdíl, rozdíl je i když budeš zahřívat 5 cm hliníku anebo 5ks po 1 centimetru,
jestli má díra přůřez 1 cm, nebo 8 mm tak se průtok zpomalí o cca 40%, pokud je průtok pod tlakem tak se tlak oleje zvýší o cca 30%, hydroštely odchází právě kvůli usazenému karbonu a částečky uhlíku v oleji napomáhají při likvidaci šálů (sice nepatrně řádově pár %, ale přece)
a to by mohlo stačit
jestli má díra přůřez 1 cm, nebo 8 mm tak se průtok zpomalí o cca 40%, pokud je průtok pod tlakem tak se tlak oleje zvýší o cca 30%, hydroštely odchází právě kvůli usazenému karbonu a částečky uhlíku v oleji napomáhají při likvidaci šálů (sice nepatrně řádově pár %, ale přece)
a to by mohlo stačit
každopádně jedná se o desetiny mm v oleji není nic co by bylo schopno se nabalovat. Přívodní trubičky mají průměr tuším min 3 mm do těch se nedostaneš, tedy stačí vyměna .....kanály v hlavě ještě víc ...jinak by to něšlo odlít a navíc tam to ani nevyčistíš ....pro dobrej pocit fajn ... ale význam to asi mít nebude
já se nehádám o významu, jen jsem napsal pokud výbrus bloku, tak komplet odkarbonovat, při mém stylu jízdy, byl vždy olej černý jak bota už při 1000 km a ted je čistý, protože se díky dobrým kompresím nedostávají spaliny do bloku a tudíž se karbon netvoří a navíc se z usazenin neuvolnuje, ale nikomu to nenutím, a na dalším bloku to udělám zas
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no to si piš že ty trubičky a kanálky JDOU vyčistitConrad píše:každopádně jedná se o desetiny mm v oleji není nic co by bylo schopno se nabalovat. Přívodní trubičky mají průměr tuším min 3 mm do těch se nedostaneš, tedy stačí vyměna .....kanály v hlavě ještě víc ...jinak by to něšlo odlít a navíc tam to ani nevyčistíš ....pro dobrej pocit fajn ... ale význam to asi mít nebude
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
1/2 souhlas .....Nejsem specialista na motory a vubec netuším jak to je tepelnou dynamikou uvnitř a kolem ... ten mm tam rozhodně není a kuchnul jsem už 2 motoryKentoya píše:ono jestli má teplo překonat 10mm nebo 11mm je rozdíl, rozdíl je i když budeš zahřívat 5 cm hliníku anebo 5ks po 1 centimetru .....
Jinak obdivuji já na to sílu a trpělivost neměl
Naposledy upravil(a) Conrad dne 08.08.2006, 19:44, celkem upraveno 1 x.
já už viděl i 3 mm usazenýho karbonu v bloku a ten co jsem čistil, měl cca 0,5mm, motorů jsem zgočkoval cca 15 a dalších 8 rozebral, jedinej čistej blok jsem viděl a byl z fabie po cca 50 tis km, jinak čím víc km a čím větší výkon tím víc karbonu, pokud je ho usazeného od 0,5 a víc tak nejdřív odchází hydroštely a jakmile se začne usazovat v kanálcích dřív nebo později to odsere klika, jinak jsem to často řešil tak, že před výměnou oleje jsem vylil cca 2 litry oleje, přidal 1,5 hydraulického oleje a cca půl litru toulenu a nechal to běžet 15 minut na volnoběh a kanálky byly volné a nejhorší usazeniny byly pryč
Na podporu Kentoyovy teorie: můj destrukční postup před smrtí motoru byl přesně jak popisuje - nejdříve klapání ventilů ( po rozebrání jsem zjistil že hydroštel jde rukou stlačit jeden jediný ) a pak zařvala klika ( šála na čtvrtém válci je prodřená skrz a protočená ), po sundání vany je celej motor krásně zasranej tou černou sračkou co jí říkáme karbon, takže mazací kanály budou dost zadělaný. Důvod je myslím si jasný. Šlehnu nějaký fotky na stránky, je tam vidět jak je to všechno černý.
P.S. Tlaky na válcích byly 10 - 9 - 6 - 7
P.S. Tlaky na válcích byly 10 - 9 - 6 - 7
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)