lahůdka pro oči

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.02.2007, 13:15

saigone píše:
Goodziller píše:Ja VW koncern cely nemam rad a naprosto nesnasim Octavie a Pasaty, jezdej v tom nejvetsi prasata co muzete na silnici potkat..
v oktavkach dnes jezdi 3/4 naroda, tak to jsme narod prasat :?: btw ja taky jednou jezdim
Ale on myslel iba cierne s xenonmi a ciernymi sklami :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.02.2007, 13:18

Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.02.2007, 13:21

Elviiis píše:No pokud vím tak veyron je zatím stále ve fázi vývoje bo jak už to tak u WV funguje jednička praj nebyla schopná provozu. Navíc S se vyrábí už X let. A když chceš auto který opravu jede tak si za podstatně menší peníz kup Ariel Atom Biturbo 750Ps 500KG :twisted:
Jaké fázi vývoje? Vývoj je dávno ukončený, kolem 100 aut už prodaných a zbylých 200 se bude vyrábět v následujících 4 letech. Pochybuju že by bugatti chystalo nějakou "dvojku", když na každém kusu prodělá šílené prachy. Veyron je především demonstrací technologických možností se spoustou revolučních řešení, které umožňují zachování spolehlivosti i u tak přemotorovaného auta. Jak řekl Clarkson, je to něco jako novodobý Concorde.
Jinak Saleen respektuju, hlavně ve Fia GT se mi dost líbí, ale Veyron je úplně jiná liga....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.02.2007, 13:23

Elviiis píše:Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.
A co 2.0l TFSI nebo ta 1.4 s dvěma turbama? :roll:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.02.2007, 13:29

AD jedna jsou dva veyrony. Jeden mněl stále nějaké problémi a proto udělali čislo dvě.

2.0TFSI nejni moc dobrej motor denska je 2.0trubo 200koní nic navíc to víc žere než jede. Parkrát tomu dáš čocec a jako každej WV ho uštveš. 1.4kompresot turbo funfuje jen dlouho ale řekl bych že spolehlivej moc nebude trošku větší záhul a půjde taky do kitek. Ono vyždímat s auta za pomocí trub koně umí každej loisa lae aby ten motor vydržel a neřžral jak rakovina to je podle mne pokrok. řekl bych že SRko ze stary S14 je technologicky minimálně na stejný ůrovní jako 2.0TFSi a nepotřebuje k tmou přímé vstřikování paliva :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.02.2007, 13:33

Peca píše:
Elviiis píše:Je fakt že kotka je jedna z mala funkcnich karek od WV ale já osobně bych šel raději do něčeho spolehlivějšího , pohodlnějšího , a lépe přizpůsobeného k pohybu např. accord. U WV je napikaču to že nemaj žádnej použitelnej benzínovej motor.
A co 2.0l TFSI nebo ta 1.4 s dvěma turbama? :roll:
2.0 TFSI bude fajn jeste jsem v nem nejel, ale slysim samou chvalu. Uz jeho predchudce 1.8 20V nebyl spatnej, jen trochu poruchovej. Je to konstrukce Audi. Uplne jina liga jsou motory W10 (2xr5tdi na jedne klice), W12 (2xvidlicova VR6 na jedne klice), W16 (2xV8 puvodne audi) jsou technologicky hoodne daleko. Problemem celyho VW je poruchova elektrika.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.02.2007, 13:38

Elviiis píše:AD jedna jsou dva veyrony. Jeden mněl stále nějaké problémi a proto udělali čislo dvě.

2.0TFSI nejni moc dobrej motor denska je 2.0trubo 200koní nic navíc to víc žere než jede. Parkrát tomu dáš čocec a jako každej WV ho uštveš. 1.4kompresot turbo funfuje jen dlouho ale řekl bych že spolehlivej moc nebude trošku větší záhul a půjde taky do kitek. Ono vyždímat s auta za pomocí trub koně umí každej loisa lae aby ten motor vydržel a neřžral jak rakovina to je podle mne pokrok. řekl bych že SRko ze stary S14 je technologicky minimálně na stejný ůrovní jako 2.0TFSi a nepotřebuje k tmou přímé vstřikování paliva :wink:
Muj nazor je ze 2.0 TFSI bude zrat o hodne mic uz jen kvuli tomu ze plni euro5 normu...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.02.2007, 13:55

TO ze plni euro5jesteneznamena ze malo zere. Vyhod kat na crx lepe pojede a bude mene zrat a zda se ti snad ze pak bude mit mensi emise :wink: No neporovnavej velke obsahy ktere nemas s kim porovnat. Co bylo jako na 1.8 20V dobreho? Vykon? Spolehlivost? Mam dojem že neměl v ničem prim. ve 2.0TFSi jsem jel a nic moc je to prostě 2.0 FSi s turbem 8) A kdyby na tom ty jejich motory byli tak dobře proč by chctěli honďácké technologie :?: :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.02.2007, 14:16

saigone píše:
Goodziller píše:Ja VW koncern cely nemam rad a naprosto nesnasim Octavie a Pasaty, jezdej v tom nejvetsi prasata co muzete na silnici potkat..
v oktavkach dnes jezdi 3/4 naroda, tak to jsme narod prasat :?: btw ja taky jednou jezdim
Nerikam, ze vsichni jsou prasata, ale ze nejezdim pomalu, tak 99% aut, ktery me predjedou (vetsinou jak magori) jsou prave octavie....

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 22.02.2007, 14:19

s prominutim debata o hovne :wink:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 22.02.2007, 14:23

Prene.Zalozte si novu temu,tu je rec o Veyrone a nie .......
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.02.2007, 14:24

Jo sory za OT jsme hovada že se bavím o WV :oops:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.02.2007, 19:46

mě se saleen líbí podstatně více jako veyron
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.02.2007, 20:57

blázen píše:mě se saleen líbí podstatně více jako veyron
Jedna věc je vzhled a pak je ten zbytek co dělá dobré auto dobrým autem ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.02.2007, 23:26

tjn smerovalo to do s.acek :)
obe dve auta jsou hezky jen skoda ze je uvidim jenom na obrazku
veyron je mi sympatictejsi, je to takova vykladni skrin technologie
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 211 hostů