Stránka 3 z 6

Napsal: 03.07.2007, 11:20
od mrkevvzime
mno tak za ty prachy neni co resit
ja bych ho bral hned

Napsal: 03.07.2007, 11:45
od kubajs
nenapadá mně jediný důvod proč to nevzít, a za ty prachy bych nad tim ani neuvažoval.

Napsal: 03.07.2007, 15:50
od tomita
slik85 píše:a rozdiel medzi s14 a s14a je len face lift a s14a maju uz zvetca 220hp a s14 ma 200hp inak nic

s14a su skoro vsetky v kozi a zvetca sa robili s bbs kolama ale nevim ci 17"alebo 18" seriovky su 16" 6,5
jen pro upresneni, s14 i s14a maji zhodne 200k...s14a ma 2 katalyzatory (plni prisnejsi emise nez s14), s14 jenom jeden, s14a ma jinou ECU i kabelaz motoru, nejsou navzajem zamenitelne..
jinak je to uz jenom o faceliftu predni casti a vybave (kuze, vyhrivani sedadel, jiny tvar volantu..atd)

Napsal: 03.07.2007, 18:06
od Láďa z UDC
....souhlasím s Tomitou...
nějak mi uteklo kolik za ní strejda chce??
já bych to bral i kdybych si na to měl půjčit a na PHM se prachy dycky najdou a předepsaná výměna oleje od výrobce je po 7500km a pokud nejsi závodní jezdec a auto je o orig. stavu, tak to bohatě stačí....

Napsal: 03.07.2007, 18:18
od Petr.S14
Láďa z UDC píše:....souhlasím s Tomitou...
nějak mi uteklo kolik za ní strejda chce??
69 tis. kc za to chce ;)

Napsal: 03.07.2007, 18:27
od Shadowww
Chce za to tolik kolik to má najeto takže 69 tisíc.

Napsal: 03.07.2007, 18:44
od Martin 001
za hoďku sem tam pro ní :lol:

Napsal: 03.07.2007, 18:46
od Láďa z UDC
to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....

Napsal: 03.07.2007, 18:50
od Petr.S14
Láďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukli :)

Napsal: 03.07.2007, 20:13
od Láďa z UDC
Martin 001 píše:za hoďku sem tam pro ní :lol:
...jak za hoď ku tam seš pro ní??
ty ji kupuješ?? tak tomu říkám štěstí. hned teď bych klidně taky pro ni jel!!

Napsal: 03.07.2007, 20:15
od Láďa z UDC
killman píše:
Láďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukli :)
...no tak tady je vidět co SR20DET je schopen vydržet, když se s ním slušně zachází :wink:

Napsal: 03.07.2007, 20:27
od Petr.S14
Láďa z UDC píše:
killman píše:
Láďa z UDC píše:to ber všema deseti, to je "zadarmo"
já už mám na svý najeto 111000 bez GO a pořád v poho a to že jí občas dávám co se vejde. Základ je: nehonit za studena, včasná výměna oleje a nechat vyfoukat turbínu po svižný jízdě a nemusíš se bát že ti jen tak klekne motor....
ta nase cervena ma za sebou 172 bez GO ,i turbo je dobry,to jsme dnes zkoukli :)
...no tak tady je vidět co SR20DET je schopen vydržet, když se s ním slušně zachází :wink:
jj!kotlit az po 15 minutach jizdy, po jizde nechat vzdycky 3 minuty vychladnout turbo mno a je to:)

Napsal: 03.07.2007, 21:02
od Shadowww
Tak díky za výtky i podporu pánové, zítra ráno bude S14a stát v naší garáži.

Napsal: 03.07.2007, 21:11
od Petr.S14
Shadowww píše:Tak díky za výtky i podporu pánové, zítra ráno bude S14a stát v naší garáži.
super,tak ji hned nafot,pridej se mezi cleny a nahazej sem fotky ;)

Napsal: 03.07.2007, 22:05
od doublejay
Gratulace, nezapomen se pochlubit s fotkama a taky s prvnimi dojmy :D