Klec

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Klec

Příspěvek od jagy » 05.01.2011, 22:43

mauglie píše:Jaké má výhody montovaná? Krom toho, že když by se nepodařilo rám zapsat do TP, před TK lze demontovat.
Sam sis odpovedel. :)
Fizzbiker píše:na sportovnich znackach by to asi takovy problem nebyl... ale zase delas STK kazdy rok atd,... zalezi co od toho chces...
deformace osobne si myslim ze oblouk za hlavou dyz udelas dvojite bezproblemu ho muzes schovat do trochu upravenych tapecu... problem je ze i u nas kazdej urednik ma jiny pristup nekde to zapisou pomalu podle ubrousku a jinde nestaci ani dekra a chteji treba papir od importera značky auta coz je kravina... :evil:
Co to ma spolecneho s R znackama? :)

A zadny ram, ktery nebude viditelny neudelas. I to, ze nemas slozeny napr. vzadu interier je nevyhovujici, kdyz je auto 4-5 mistne.

Je to skoda, ze u nas je takovy kocourkov. Sami by z toho meli penize, ze by zapisovali takove veci napr. za 1000 kc. V jinych statech (DE, UK,..) to funguje...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od Fizzbiker » 05.01.2011, 23:42

jagy píše:Co to ma spolecneho s R znackama? :)
presne to neznam ale cetl sem to na nejakym foru bylo tam toho vic treba to ze muzes mit vyhazeny interier FIA sedačky poradny pasy ram a taky treba predni RZ jako samolepku...
jagy píše:A zadny ram, ktery nebude viditelny neudelas.
treba na mym aute by to slo Bsloupky sou masivni mezi tapecem a plechem je cca 4cm dal bych dva oblouky paralelně vedle sebe vzajeme provareny .... tapec upravis treba z laminatu. nikdo to neuvidi... tak bud tak a nebo od toho jeste stahnout dozadu k tlumičum podel Csloupku i tak by to slo "schovat"...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Klec

Příspěvek od Woyta » 06.01.2011, 00:43

Ty nemas pod tapecem B sloupku vedene pasy?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od Fizzbiker » 06.01.2011, 10:43

:D je sirokej cca 25 - 30cm :D jak rikam je sirokej... mam targu neco strechu drzet musi...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od remo » 06.01.2011, 12:52

na bezne SPZ a beznym ofic postupom klietku do auta nedostanes a na SK beton nie.

druha vec ako uz bolo pisane, jazdit autom s klietkou bez prilby je horsie ako dat budu bez nej...

dalsia vec ak clovek uvazuju o klietke musi si uz zvazit ci chce auto pouzivat aj na bezne sa vozenie, to je uz dost zasadny zasah do konstrukcie...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od Jimmbo » 06.01.2011, 13:47

mal som na mysli nieco taketo..
Obrázek

Len v zadu...Vtedy netreba prilbu... Ked je ram v zadu..A auto chcem hlavne na zavod ale aby mohlo jazdit po vlastnej ose.... Takze musi mat TP..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od remo » 06.01.2011, 16:59

ani toto nedostanes do TP, ale s tym by zas nemuselo byt tolko problemov a fojdami...ale ak narazis na toho nespravneho ta mas po tp
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od slik85 » 06.01.2011, 19:49

Jimmbo píše:mal som na mysli nieco taketo..
Obrázek

Len v zadu...Vtedy netreba prilbu... Ked je ram v zadu..A auto chcem hlavne na zavod ale aby mohlo jazdit po vlastnej ose.... Takze musi mat TP..
toto by som si dal uplne skludnym svedomim do auta ked nalepis folie na skla tak to ani nebude vydiet
a policajti su zvecsa v pohode a zaujma ich skorej vykon a pozeraju na kola ,nez na nejake blbosti interieru
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Klec

Příspěvek od pablo » 07.01.2011, 12:24

toto by som dal kludne do auta folia a mas v pici
jinak do tp to nikdy nedostanes uz sem to riesil davno cez inych ludi a mozes mat certifikatou plnu rit
jedina moznost je mat ine znacky na aute a musis vzdy nahlasit trasu po ktorej sa budes pohybovat lebo su to znacky urcene pre zavodne auta ktore sa budu presuvat po urcitej trase...proste picovna pro tebe

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od remo » 07.01.2011, 13:11

esteze obaja mate v autach klietky a vozite sa s nimi v beznej premavke...

taketo hrdinske reci milujem, staci aby sa jeden policaj pozrel do kabiny a vedel o co ide a ma po papieroch
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Klec

Příspěvek od buky300zx » 07.01.2011, 13:49

Remo 1!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od Jimmbo » 07.01.2011, 16:08

Hej to su R znacky to som cital..Ale to musis mat o mnoho viac uprav a kazdy rok treba chodit na pretestovanie za 10 000kc teda v CR u nas neviem.. Ach jaj vsetko je tak zlozite....V nemecku ti aj do felicie zapisu ram a tu sa neda nic.... Asi si dam rozperu na C stlpik a bude... :(
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od remo » 07.01.2011, 16:30

Jimmbo píše: Asi si dam rozperu na C stlpik a bude... :(
to uz si mal mat davno :):):)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od Jimmbo » 07.01.2011, 17:15

remo píše:
Jimmbo píše: Asi si dam rozperu na C stlpik a bude... :(
to uz si mal mat davno :):):)
Nejde hned vsetko...Keby bola klietka nebude rozpera...A to je tak na 10 min. roboty ta rozpera.. :D
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Klec

Příspěvek od slik85 » 07.01.2011, 21:48

KTO SA SOMNOU STAVI ZE TO JIMMBOVI DO TP VYBAVIM

Jimmbo ak mas zaujem VYBAVIM a nepotrebujem otravovat "inych ludi"
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 216 hostů