Stránka 3 z 4

Napsal: 20.07.2007, 14:18
od mikyc
no marate leti ti to jako krava :shock:, to musi uznat kazdy.
Kazdopadne by me zjaimalo co ze jsi presne udelal pro tu awd konverzi? Jsi rezal diru na kardan a vsechno tohle? A jak se to chova zatackach? Kolik km jsi s tim motorem uz najel? Jinak pekny no.. jen skoda ze to je osklivy crx, ten civic vypadal mnohem lip

Napsal: 20.07.2007, 16:47
od blázen
to marat:mohl bys prosím jen tak obecně zestručnit celkové náklady na na těch "rekreačních" 430k SR20DET...díky..

Napsal: 20.07.2007, 17:13
od mikyc
marat: Takze na tom sr20det neni externi wastegate?Vazne by me zajimalo jak je to s whp vs hp u takle vysokych vykonu. A je nekde nejaky info a fotky k tomu honda motoru? dik

Napsal: 20.07.2007, 17:27
od Martin_534
marat píše:Chodívám sem celkem pravidelně,ale většinou zvládnu vyřídit jen dotazy v soukromých zprávách..občas se naskytne v tech. otázkách něco,k čemu bych se vyjádřil,ale abych to pojal musel bych většinou sesmolit strašně dlouhou odpověď a to nestíhám. Jinak myslím,že trvá nejlepší odborná úroveň tohoto fora mezi českými fory,(možná) bohužel jest zaměřeno poměrně specificky na vozy nissan. Jinak chodím hlavně na dtc.
právě že já vím, že sem chodíš pravidelně 8)

Napsal: 20.07.2007, 17:29
od marat
Tak zadní náprava a zavěšení je replantovaná,ale vzhledem k tomu,že se jedná o identickej podvozek -civic,kterej se lišil jen verzí -wagon/crx/hb/shuttle tak to celkem sedlo a použili jsme origo původní díly.Takže jsme zachovali i původní kostrukční geometrii podvozku a ta bude ovlivňovat nejvíc chování v zatáčkách,čekám ještě na kit stavitelných odklonů a testovat budeme v Brně na okruhu. Motor má teď najetých ca 8tis km,ale škaredým způsobem,samá předváděčka a v červeným..plánovaná životnost ke generálce(ložiska,těsnění) byla 30tis. a myslím,že ji překročím. Jinak crxko jsem vždycky chtěl,líbilo se mi a i to stávající hodlám ještě zpěknit,na druhou stranu civic působil moderněji a byl to dle dnešních měřítek větší fešák. Co se týče ceny přestavby sr20det tak aktuálně počítám tak 260tis.,což je sice 2x tolik,co za pořádnou generálku,ale defakto se dělá opravdu nový motor a to s životností 100+tis a poměrem se dostáváme někam na 600kč/hp,což je na naše poměry slušná cena.

Napsal: 20.07.2007, 17:55
od blázen
to je dobrá cenovka za novej 430hp SR...

btw:neměřil si někdy tomu CRX 0-100km? může to být velice zajímavá hodnota 8)

Napsal: 20.07.2007, 20:38
od marat
cca 3s,chcem to změřit přesně s gtech-videem

Napsal: 20.07.2007, 23:00
od mauglie
marat píše:cca 3s,chcem to změřit přesně s gtech-videem
:tongue9: a to doslova! OMG, chtěl bych to zažít! To musí být opravdový kopanec :cheers: Moc ti to přeju a gratuluji :thumbleft:

Napsal: 21.07.2007, 08:47
od Fire

Napsal: 21.07.2007, 09:56
od buky300zx
Kto vie poreco? :-D

Napsal: 21.07.2007, 10:15
od Gerox
ja bych jen dodal ze muj motor je komplet novej ...zustal jen blok a odlitek hlavy...a jsem taky nekde kolem 250kč...

...ale: rozhodne od nej necekam 450 PS na 100+km...byl bych sam rad kdyby to tolik vydrzelo...tech 100 si nemylsim ze by prave na sr-ku bylo realnych....

Napsal: 31.07.2007, 13:21
od buky300zx
Kedy ideme na 10s? :D

Napsal: 31.07.2007, 13:24
od raddy
marat, napis nieco o vstrekovani vody, ktore tam mas.....

Napsal: 01.08.2007, 05:10
od buky300zx
Marat je teraz na dovolenke a vstrekovanie vody este nema naladene,jazdi bez neho.

Napsal: 01.08.2007, 23:31
od Kentoya
motor má naladěný na 521 kobyl při 100 oktanovém benzínu a bez vstřikování vody při tlaku tuším 1,8 bar, kit vstřikování vody tam má tuším nainplantovanej (nevím jestli funkční), pro případné velké vedra a zvyšování tlaku turba