Kastle Z32

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 14:23

raddy píše:no len ziadne osobne vypady. Mirek v pohode, ber to len ako kazdeho nazor, v konecnom dosledku je to vzdy len tvoja vec, ale ked si sa uz rozhodol tvoje uvahy zverejnit, tak si sa dockal aj nejakych reakcii....A Gerox slubil ze bude posluchat a zatial poslucha, tak ho radsej neprovokuj.
Ale vazne, nech sa to nezvrhne, dakujem 8)
ja to tak beru...neberu ty prispevky jako utoky....proste debata..napsal sem to sem abych se dozvedel vice a slysel nazory ostatnich...nikde neni dano ze s nimi musim souhlasit, nebo ze se mi musi libit....beru nazor geroxe...i blazna...ale vzhledem k tomu ze s nim nesouhlasim budu ho vyvracet :-) o tom to tady je ne? aby si clovek rozsiril obzory :) 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 14:27

Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne :)
Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 14:34

Mirek píše:
Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne :)
Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.
to je ten problem ze clovek chce neco co moc nejde zkloubit...streetcar na obcasny drift? u me to nejde dohormady...to je uplne jinej setup...

pokud chces streetcar...kup si imprezu GT narvy do toho tolik penez kolik bys chtel do zx-a a myslim ze budes hodne spokojenej...pokud chces driftovat tak si postasv poradne sx-o... :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 14:47

Mirek píše:
blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)
jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 14.08.2007, 15:03

blázen píše:
Mirek píše:
blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)
jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809 8)
To sis pomoch :lol: asi to bude mysleno trochu jinak, 1,8 vs 5,7

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 15:14

to víš že pomohl.. bohužel víc vrtat nejde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.08.2007, 15:14

Mirku ber to reálně, kdyby ses do toho chtěl pustit - za to svoje bys dostal tak 100 - 120k max, za to nekoupíš pomalu ani sériovou Z32 ve špatném stavu. A pojede hůř jak tvoje SXo.
Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda » 14.08.2007, 15:15

blázen píše:... a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .
přitlač :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.08.2007, 15:19

Milda píše:
blázen píše:... a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .
přitlač :-D
já bral pořizovací cenu tak 200.. nevím skutečně kolik stojí dobrej stav
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 15:25

Peca píše: Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
tohle bych fakt nebral jako bernou minci... :wink:

takovym stylem si stavim taky 450 ps motor s vydrzi vic nez 100 tis km...ta hlaska sama o sobe je nesmysl kor v podminkach kde to jeste nikdy nikde nezkusil...a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km...

...tohle neni proti maratovi...popisuju fakta... 8)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.08.2007, 15:31

Gerox - vsak Mirek s tim nebude driftovat, on to potrebuje akorat na vozeni mlade, pac ta uz se jinak nevzrusi :P
Ne ale vazne, na to jeho jezdeni a "sem tam okruh" by to mohlo vydrzet kdyz se zvoli kvalitni streva...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 15:40

mam dojem ze jsi psal neco o tom za marat stavi 420 ps co by melo vydrzet minimalne 100 tis km... :wink: ja reagoval na to...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.08.2007, 15:52

Gerox píše:mam dojem ze jsi psal neco o tom za marat stavi 420 ps co by melo vydrzet minimalne 100 tis km... :wink: ja reagoval na to...
a ja mam pocit ze jsi psal "a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km... " proto jsem psal ze tak s tim mirek jezdit nikdy nebude, tudiz pravdepodobnost ze ten motor vydrzi je vyssi. Ale proc sakra vubec reaguju :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.08.2007, 16:03

ok ... kazdopadne to co jsem chtel napsat je nam oboum jasny ze? :wink:

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 14.08.2007, 16:06

Gerox píše:ok ... kazdopadne to co jsem chtel napsat je nam oboum jasny ze? :wink:
Jj. A co na SXOC, tak nekdo s podobnym vykonem nejezdi?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 253 hostů