Stránka 3 z 4

Napsal: 14.08.2007, 14:23
od Mirek
raddy píše:no len ziadne osobne vypady. Mirek v pohode, ber to len ako kazdeho nazor, v konecnom dosledku je to vzdy len tvoja vec, ale ked si sa uz rozhodol tvoje uvahy zverejnit, tak si sa dockal aj nejakych reakcii....A Gerox slubil ze bude posluchat a zatial poslucha, tak ho radsej neprovokuj.
Ale vazne, nech sa to nezvrhne, dakujem 8)
ja to tak beru...neberu ty prispevky jako utoky....proste debata..napsal sem to sem abych se dozvedel vice a slysel nazory ostatnich...nikde neni dano ze s nimi musim souhlasit, nebo ze se mi musi libit....beru nazor geroxe...i blazna...ale vzhledem k tomu ze s nim nesouhlasim budu ho vyvracet :-) o tom to tady je ne? aby si clovek rozsiril obzory :) 8)

Napsal: 14.08.2007, 14:27
od Mirek
Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne :)
Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.

Napsal: 14.08.2007, 14:34
od Gerox
Mirek píše:
Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne :)
Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.
to je ten problem ze clovek chce neco co moc nejde zkloubit...streetcar na obcasny drift? u me to nejde dohormady...to je uplne jinej setup...

pokud chces streetcar...kup si imprezu GT narvy do toho tolik penez kolik bys chtel do zx-a a myslim ze budes hodne spokojenej...pokud chces driftovat tak si postasv poradne sx-o... :wink:

Napsal: 14.08.2007, 14:47
od blázen
Mirek píše:
blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)
jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809 8)

Napsal: 14.08.2007, 15:03
od Vita.z31
blázen píše:
Mirek píše:
blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)
jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809 8)
To sis pomoch :lol: asi to bude mysleno trochu jinak, 1,8 vs 5,7

Napsal: 14.08.2007, 15:14
od blázen
to víš že pomohl.. bohužel víc vrtat nejde

Napsal: 14.08.2007, 15:14
od Peca
Mirku ber to reálně, kdyby ses do toho chtěl pustit - za to svoje bys dostal tak 100 - 120k max, za to nekoupíš pomalu ani sériovou Z32 ve špatném stavu. A pojede hůř jak tvoje SXo.
Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...

Napsal: 14.08.2007, 15:15
od Milda
blázen píše:... a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .
přitlač :-D

Napsal: 14.08.2007, 15:19
od blázen
Milda píše:
blázen píše:... a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .
přitlač :-D
já bral pořizovací cenu tak 200.. nevím skutečně kolik stojí dobrej stav

Napsal: 14.08.2007, 15:25
od Gerox
Peca píše: Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
tohle bych fakt nebral jako bernou minci... :wink:

takovym stylem si stavim taky 450 ps motor s vydrzi vic nez 100 tis km...ta hlaska sama o sobe je nesmysl kor v podminkach kde to jeste nikdy nikde nezkusil...a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km...

...tohle neni proti maratovi...popisuju fakta... 8)

Napsal: 14.08.2007, 15:31
od Peca
Gerox - vsak Mirek s tim nebude driftovat, on to potrebuje akorat na vozeni mlade, pac ta uz se jinak nevzrusi :P
Ne ale vazne, na to jeho jezdeni a "sem tam okruh" by to mohlo vydrzet kdyz se zvoli kvalitni streva...

Napsal: 14.08.2007, 15:40
od Gerox
mam dojem ze jsi psal neco o tom za marat stavi 420 ps co by melo vydrzet minimalne 100 tis km... :wink: ja reagoval na to...

Napsal: 14.08.2007, 15:52
od Peca
Gerox píše:mam dojem ze jsi psal neco o tom za marat stavi 420 ps co by melo vydrzet minimalne 100 tis km... :wink: ja reagoval na to...
a ja mam pocit ze jsi psal "a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km... " proto jsem psal ze tak s tim mirek jezdit nikdy nebude, tudiz pravdepodobnost ze ten motor vydrzi je vyssi. Ale proc sakra vubec reaguju :)

Napsal: 14.08.2007, 16:03
od Gerox
ok ... kazdopadne to co jsem chtel napsat je nam oboum jasny ze? :wink:

Napsal: 14.08.2007, 16:06
od Peca
Gerox píše:ok ... kazdopadne to co jsem chtel napsat je nam oboum jasny ze? :wink:
Jj. A co na SXOC, tak nekdo s podobnym vykonem nejezdi?