Veyron uz nekraluje

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 15.08.2007, 15:27

pokud vim tak veyron pri emergency braking brzdi i kridlem ne? jako onehda knight rider... :lol: :lol: :lol:

tim netvrdim ze tech 10sec je realnejch...ale ani to ze je nerealnejch

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.08.2007, 15:46

Jen tak mimochodem, Veyron drží rekord v testu 0-160-0, jako jediný to dal pod 10 sekund...
To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie » 15.08.2007, 15:58

Peca píše: To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
To bych si nedovolil tvrdit :wink: Ale minimálně několik let to bude technický skvost, který nenajde konkurenci.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.08.2007, 16:01

mauglie píše:
Peca píše: To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
To bych si nedovolil tvrdit :wink: Ale minimálně několik let to bude technický skvost, který nenajde konkurenci.
Ja bych to i tvrdil, s tim jak se ted budou zprisnovat emisni (a dost mozna i rychlostni) limity uz nikdo nic podobneho nevyrobi. Samozrejme casem tu bude auto co bude rychlejsi, bud nakej diesel nebo treba s elektromotorem, ale pro me to budou jen "chrochták a vysavač", Veyron je jen jeden..navždy :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Tofri
user
Příspěvky: 108
Registrován: 06.07.2007, 15:23
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tofri » 15.08.2007, 16:08

A dalsia vec je ze uz pravdepodobne nikto nevynalozi tolko penazi na vyvoj nejakeho modelu... peniaze a snaha co do toho auta VW vlozili sa im nikty z tohoto modelu nevratia... Ale urcite to nelutuju... A to je aj rozdiel oproti ostatnym supersportom... Neuvazovali nadtym co to bude stat, proste dali do toho to najlepsie co sa dalo zohnat. Amen

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.08.2007, 16:10

Tofri: Presne tak. Ja doufam ze tohle nekdy ti zastanci Viperu, Aer TT a dalsich "domacich" vytvoru pochopi...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 15.08.2007, 16:38

az na to ze to vymylslel pietscherieder..odstupujici CEO (mimochodem v ramci odstupnyho dostal docela velkou yachtu) VW...a cely vyeron byl po prvni verzi ktera mela nesutale problemy z 96% kompletne znovu vymyslen...o zisku se nedalo mluvit ani u prvni verze na toz u druhe...a nemyslim ze by to bylo jen o tom to postavit, spise chteli predejit obrovske blamazi...

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 15.08.2007, 16:46

blázen píše:je to nesmysl,spočítej si kolik bby to muselo vážit a jaké by to muselo mít pneumatiky pro potřebnou třecí sílu.. nevěřím tomu... někdy se nedá věřit všemu co čteš
taky si myslim...a hlavne silne pochybuju ze nekdo vubec nekdy zkusil zaflekovat natvrdo z 400km/h :wink:
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.08.2007, 16:49

tomita píše:
blázen píše:je to nesmysl,spočítej si kolik bby to muselo vážit a jaké by to muselo mít pneumatiky pro potřebnou třecí sílu.. nevěřím tomu... někdy se nedá věřit všemu co čteš
taky si myslim...a hlavne silne pochybuju ze nekdo vubec nekdy zkusil zaflekovat natvrdo z 400km/h :wink:
Podle me to mozne je, nebo je to alespon blizko pravdy, napriklad Murcielago zabrzdi z 240kmh za 5.8s a to ma mnohem horsi brzdy a gumy jak Veyron....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 15.08.2007, 16:57

to je to co jsem myslel
Obrázek

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 15.08.2007, 17:17

No newim ked som napisal do googlu 400-0km/h Bugatti Veyron tak mi naslo len nejake madarske a talianske hatlaniny no bolo tam nieco s cislom 10...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 15.08.2007, 18:42

v kostce :

ma specialni chladici system brzd ktery urychluje v naboji vzduch a tim padem to tlaci pres kotouce...dle testu 20 krat po sobe provedli cyklus 80-310-80km/h - prumerne to trvalo 22 sec, a brzdy neztratili nic na ucinku, kapalina byla pod 220 C a kotouce pod 1000 C...

...prej dokaze vytvorit 1.3g pri brzdeni cili by mel zvladnout ze 400 na 0 pod 10 sec...

...clanek je ovsem z roku 2005 a je koncipovan jako novinka ktera v tom aute bude az to bude... :wink:

brzdeni jsem nenasel ale zrychleni jo

http://www.youtube.com/watch?v=9Fdb8FdXfPU

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 15.08.2007, 18:48

Gerox: nj na wikipedii je vsechno, co? :)

Btw tohle video je taky hodne zajimave, pro priznivce Chrise Harrise dvojnasob:
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... =V&FLT=34|
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 15.08.2007, 18:50

to je mozny jeste jsem to nezkousel...proc se ptas? :wink:

Uživatelský avatar
Shadowww
user
Příspěvky: 47
Registrován: 02.07.2007, 21:57

Ale prosímvás:D

Příspěvek od Shadowww » 16.08.2007, 11:17

Veyron byl a ještě dlouho bude nejrychlejším SÉRIOVĚ vyráběným vozem. A docela by mězajímalo jak je ten viper schopnej ve 400 km/hod otočit volantem. A taky by mě zajímalo jak převodovka kterou si vyrobil nějakej lojza je schopná převét takovej praseckej točivej moment. A taky by mě zajímalo jak dlouho u toho Viperu vydrží převodovka, spojka, motor a po kolika desítkách najetých kilometrů se rozpadá podvozek. jestli chcete ještě prasečtější auto tak si najděte na youtube viper 1900 Hp kde udělá na čvrt míli 7,99 vteřin. Je krásné že má pružné zrychlení zabijácký, ale na okruhu by si neškrtl. A taky by mě zajímalo proč se všude píše že Veyron má 1001 Hp...když je to jen symbolická hodnota,ve skutečnosti má víc.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 hostů