Stránka 3 z 4

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 16:27
od Mirek
tohle te bude treba zajimat:
Taken from HKS
Stock Pump
600rpm pressure 1kg/cm2 flow 3.7 liters per minute
2,000rpm pressure 3kg/cm2 flow 12.9 liters per minute
6,000rpm pressure 4kg/cm2 flow 39.9 liters per minute

HKS Pump
600rpm pressure 1kg/cm2 flow over 5 liters per minute
2,000rpm pressure 3kg/cm2 flow 17.3 liters per minute
6,000rpm pressure 4kg/cm2 flow 53.1 liters per minute

Stock flows 9.87ml/rev
HKS flows 13.1ml/rev

Tomei Pump
6,000rpm pressure unknown flow 56 liters per minute

JUN Pump
Flows 125% of stock (my math says that’s 49.9 liters per minute at 6,000rpm)

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 16:30
od chosecz
Jo supr, hezka tabulka, tu jsem nevidel :) A oleje - proc to tak resim je to, ze to bude motor na drifty a olej, je zasadni problem, specialne pri driftech. To jen pro vysvetleni. Na street RB bych to necpal, tam N1 bude asi OK :)
Mirek píše:Radeji si zjisti co tam mas vlastne za motor...
Neboj Mirku, zjistim jakmile na to prijde spravny cas :) Tedka je priorita jinde, stejne jako tedka nakupovani dilu :)

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 16:31
od Mirek
nic ve zlym kluci...ale na tyhle pumpe ty motory jezdi 1200hp+ a to je vykon kterej to sx tezko kdy mit bude..tudiz i takova pumpa jsou vyhozeny prachy, protoze ji nevyuzijes. Ale pokud ji chces 8)

Btw jak nakupujete dily kdyz nevite na jakej motor?

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 16:38
od Mirek
Treba ta pumpa od JUN je jen o neco malo slabsi a vyjde o 250 eur levneji 8)
http://www.rhdjapan.com/jdm-low/JUN-Hig ... 5DET-16702

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 18:32
od chosecz
Jo jo, diky. To je mozne, ze treba koupim ten JUN :) Jeste jsem nedelal finalni rozhodovani, co koupit.

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 22:04
od vmille
Samozrejme je S14 daleko tuzsi nez S13 o tom se tu nebudeme bavit.

K cenam: Pekny motor na z32 v matrosu vyjde na 100.000Kc s turbinama a je to taky 6val. Treba 4 vacky stoji 20.000Kc. Jestli 2 na RB stoji 40.000kc tak jsou to pekne predrazene motory.

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 22:07
od Mirek
vmille píše:Samozrejme je S14 daleko tuzsi nez S13 o tom se tu nebudeme bavit.

K cenam: Pekny motor na z32 v matrosu vyjde na 100.000Kc s turbinama a je to taky 6val. Treba 4 vacky stoji 20.000Kc. Jestli 2 na RB stoji 40.000kc tak jsou to pekne predrazene motory.
Tu tuhost S13 uz nebudu komentovat, asi to mate prokoukany...

co se vacek tyce, drazsi jsou, ale predrazene bych nerekl...ono vyrobit vacku na 6 valcu je trosku slozitejsi nez na 3

Taky ber v potaz to ze RBmotory se prestaly vyrabet trosku pozdeji nez VG, az to bude starsi zelezo, tak budou ceny taky jinde. Ted by jsi to musel porovnavat treba s VQ motorem

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 22:13
od vmille
JO jo je to slozitejsi. Cenovy rozdil bude v puvodu vacek Japan&USA.

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 22:21
od chosecz
Samotny vacky nejsou nejak silene drahe, ale treba k tomu ty pruzinky? :D Stoji stejne jako vacky.

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 30.07.2009, 22:47
od Kentoya
osobně taky jsem nepozoroval žádný větší rozdíl mezi kastlema s13 a s14 a že jsem je prolezl celkem dost

jinak pro mě je jedno jestli s13 s RB nebo sky gts s RB,
dvoukilo i skyline pozná skoro každej trouba, ale takovej majsterštik jako třeba datsun 240Z je pro znalé trouby stále oříšek

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 31.07.2009, 04:56
od Mirek
chosecz píše:Samotny vacky nejsou nejak silene drahe, ale treba k tomu ty pruzinky? :D Stoji stejne jako vacky.
na pruzinky kasli, sloz to bez nich :toothy7:

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 31.07.2009, 17:51
od saigone
doporučuju nastudovat pri jakejch aplikacich a kde se pouziva N1 pumpa, na co vsechno a jak je delana, ma taky vetsi prutok nez obycejna, netvrdil bych ze je k nicemu.
Osobne bych se nebal ji pouzit. 1200 za Tomei/Jun pumpu mi prijde zbytecny, dost tezko jeji potencial vyuzijes, teda pokud ji nechces mit v motoru jen pro radost ze znacky :)
Dalsi vec je ze se kvuli tomu budou muset prekopat dalsi casti oil systemu, zacne to asi trpet na pretlak oleje v hlave, atd atd
ps nekde na AUS foru jsem videl okruhovy skyline RB30DETT s hodne vysokym vykonem kterej pouzival i ostrik pistu (normal RB30 ho nema) a N1 pumpa stacila...

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 31.07.2009, 21:03
od chosecz
Nebojte, nastuduju si to vse poradne :) Mam uz doma takovou hezkou knizku o Skylinech a RBckach a tam je spousta dulezitych informaci, a oleji se tam venujou velice hodne. Jinak to je jasne, musi se dat restrikce mezi spodek - hlava, to dela problemy i v serii, kdy se v hlave hromadi olej a dole ho je pak malo :) Nebo ho je ve vane malo pri bokovani apod :)

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 03.08.2009, 12:01
od SDRT
Tak to je tady hezky pocteni , na to mam niekolko nazorov.Ja niesom zastancom RB alebo 1,2 JZ do S13,14,15 ale tu to je velmi popularne.A uz ich vydno v poslednej dobe aj v Japonsku kde do poslednej doby to bole velmi velmi ojedinele .
Vyhoda
RB20-25 do S13 - velky vykon za malo penez .
RB26-do SD13,14,15 - prevelky vykon za vela penazi
1.2 JZ - prevelky vykon za malo penazi a pre vas v EU asi ovela lahsia konverzia nakolko turba su na jednoduchej strane firewall .
Nevyhoda
Hocijaka RB,JZ prestavba u S13 specialne ,14,15 - narusi podstatne jazdne vlastnosti auta .S13 najlepsie nacinie na drift -CA,SR bez problemu 400 - 500 hp na kola
RB 26 do S13 - RB26 nespolahlivy , nakladny motor na prevadzku

Na drifty staci 250 Hp na kola ale byt uspesny v sutazi to chce 400 +
Nieje problem SR20 z 1000 hp ale postavit taky motor je velmi verlmi nakladne takze tak isto ako u CA nie velmi popularne - financne .

A este u prestavby do akehokolvek auta nielen vykon je zaujimavy ale aj torque je potrebny takze sa to riesi podla toho aky seta up chcem jazdit a kde pouzijem auto drift,kopce,okruhy daily driver .
nevuyhoda Nissan motorov su odtokove kanaly vhlave na olej naspat do sampu a to je kamen urazu hlavne vo vysokych otackach/ drift / , preto by som sa priklanal u swapu ku JZ toyota motorom.Lacnejsie a na vyssi vykon nepotrebuju nakladnu prestavbu .

Co sa olejovych pump tyka postaci aj stock pumpa alebo N1 niesu potrebne drahe vysokovykonove pumpy , lebo bez prerobenej hlavy je to bezucelne lebo sa olej nema kdedy vratit naspat u Nissan motorov.

Co sa tyka R32 ,R33 ,R34 skyline tak R33 je asi najmenej popularny a najmenej pouzitelny/ pritom driveline -nakladny/ nie velmi developenovany model.
R34 stale drahy .
DR30/R30 /31 pravdepodobne jeden z najkrajsich Skyline modelov aspon pre mna a zacina byt jeden z najdrahsich Skyline modelov v JP.

Vacky niesu problem ale kazdy zdvih ??/ spravne cesky ??/ nad 10.5 mm je nutna vymena pruzin u SR .Zalezi aky motor CA,SR,RB
TO chosecz : co to mas za knizku ???To by ma zaujimalo ...daj mi prosim ta vediet.
saigone : Tu je RB30 popularny hybrid RB30/25/26 a stock motor nema problem zo stock internals 500-560 Hp na kola a su tu aj nejake neskutocne namakane RB30/25/26 motory okolo.

Re: Swap RB nebo cely skyline

Napsal: 03.08.2009, 18:14
od jagy
SDRT píše:
Vacky niesu problem ale kazdy zdvih ??/ spravne cesky ??/ nad 10.5 mm je nutna vymena pruzin u SR .Zalezi aky motor CA,SR,RB
V N/A SRku jsem mel JWT S4 - 11,786mm a veme si na serii pruziny i S5 - 12,776mm. BC stg2 maji 12,065mm a jdou taky na serii pruziny. Hadam, ze DET bude mit stejne pruziny jako DE v serii.