Stránka 4 z 4

Napsal: 14.08.2007, 16:13
od Mirek
tohle tema nema cenu..plno predsudku vysledek nikde..bylo par "normalnich" nazoru, za ty dekuji..presne tohle mi bylo psano kdyz sem se jako novacek rozhodl swapovat na SR...na to se vyser..SRje sklenenej motor....CA je lepsi....vysledek? SR se s CA absolutne neda srovnavat, sem rad ze sem si tenkrat stal za svym a nepustil se do generakly CA...
Prijde mi hodne zvlastni ze napriklad blazen...kterej porad mluvil o tom ze si chce dat VG30DETT do SX je najednou proti Z32 a uprave VG s tim ze ten motor bude drazsi na stejny vykon (neber to jako narazku nebo neco podobneho..jen proste nechapu proc ho teda chces?)

A v neposledni rade....muzete mi vysvetlit jak kdokoliv z vas muze tvrdit jak ja budu jezdit nebo jezdim? Kdo z vas se mnou jezdi?
V prvotni fazi tematu sem se jen ptal jestli se da sehnat kastle na kolech..bez motoru...treba i s notama...ze bych pomalinku zacal neco pachat....zvrhlo se to na debatu a porovnavani motoru...to sem jeste bral...v poho..treba se o upravach VG dozvim vic, ale to co se tady deje ted to uz je moc........prosim o uzamceni tematu

Napsal: 14.08.2007, 16:19
od Peca
Sorry jestli jsem podporoval OT v tomhle tématu, v debatě bych pokračoval v klidu ve čtvrtek na srazu ;)

Napsal: 14.08.2007, 16:28
od Vita.z31
Hele nic si z toho nedelej, ja se osobne priznam ze chci rb26dett, jen nevim jak udelat, se skylinem se tu jezdit neda a prihlasit to v anglii vyjde na 120t rocne, a jeste nevim jestli ma cenu to nekam swapnout. Stejne to nakonec dopadne tak, ze si nekdy poridim 300zx nebo supru a bude pokoj :D budu uspokojen :-D

Napsal: 14.08.2007, 16:43
od Design
Hele ja nadtim taky dlouho badal a vyjde te to v Aj na 140 tisic nebo tak a co tak to prihlasit v Nemecku? TO by me zajimalo? a R34 te stejnak prijde majlant i ojeta!"

Napsal: 14.08.2007, 20:59
od jerrys13
a jak to teda dělaj japonci se street legal drift cárama auta sou na normální ježdění a sem tam nějakou drift session a auta jim jezděj furt párkrát sem viděl že se rozpad motor ale je to minimum s těch aut co tam pravidelně učastněj těhle závodů

takže myslim že neni nerealný postavit 400 konový auto který vydrží 100K km
jen ještě nevíme jak na to :-D

Napsal: 14.08.2007, 21:06
od Design
:lol: Chtelo by to nejakyho odbornika no zavolej si do Japonska :)

Napsal: 15.08.2007, 10:30
od blázen
blázen dostudoval vše co je potřeba k swapu a zjistil, že na to nemá, ale proti celé 300zx z32 nemám už vůbec nic... koupil bych si ji ale 500k z32 bude stát půl milionu,možná víc a 400k CA18DET né víc než polovinu

Napsal: 15.08.2007, 14:37
od Martin_534
hele mirku nebereš si to nějak moc osobně? jedinej kdo tu má osobní výpady seš ty, když neberu jizlivou ironii geroxe, protože on jinak psát neumí ...

ale klidně ti to zamknu, jestli si to přeješ

btw. nezapomeň, že je tříkilo o 400kg těžší, což na jízdních vlastnostech bude hodně znát, nechápu, jak někdo půže postavit sporťák, i když je to spíš pohodlný GT a tím se to vysvětluje co váží stejně jako můj kombík

Napsal: 15.08.2007, 14:42
od Mirek
moje osobni vypady? supr....omlouvam se....