Stránka 4 z 4

Napsal: 16.08.2007, 11:26
od Shadowww
A bohužel nejspíš už nikdy nikdo nevytvoří tak odvážný projekt jakým byl Veyron...museli začít komplet od začátku, peníze na vývoj absolutně převálcovali výtěžek. Několikrát přitom inženýři spadli na hubu a začli od začátku. Snažili se udělat perfektní rychlé auto a to se jim povedlo. A mnohem raději bych jel 400 ve veyronu než ve viperu:D

Napsal: 16.08.2007, 11:56
od buky300zx
U niektorych aut sa mi zada ze obmedzuju krutak na max 1250Nm aby vydrzala spojka,prevodovka.....Zazrak ze u vipera je cez 1350Nm.
Takze by som bol zvedavy kolko vlastne ten viper vydrzi. :-)

Napsal: 16.08.2007, 12:06
od buky300zx
A ked tu ide o zrychlenie,tak daj vedla Vipera Weineck Cobru :twisted:
nejake zaujimavosti: :-D
0-200 4,9s
0-300 10s
0,9kg/1bHp na kolesach!
Vaha 1080Kg
:-D

Napsal: 16.08.2007, 12:57
od Shadowww
To jsou všechno jen teoretické hodnoty...věřím že motor je toho schopný ale podívej se na tu kastli. Popírá veškerou snahu o aerodynamiku.

Napsal: 16.08.2007, 13:00
od buky300zx
Shadowww píše:To jsou všechno jen teoretické hodnoty...věřím že motor je toho schopný ale podívej se na tu kastli. Popírá veškerou snahu o aerodynamiku.
To ja viem. :-D
Ale aj tak sa mi to paci!
Ale neodbocujme od V vs. V.

Napsal: 16.08.2007, 20:23
od Shadowww
Veyron...na 99,9%. A to 0,1 % je v tom případě když se ti nepovede jako při předváděčce jednomu týpkoj otevřít dveře od veyronu.

Napsal: 16.08.2007, 22:58
od doublejay
Nebyl ten typek Tom Cruise? 8)

Napsal: 16.08.2007, 23:34
od Peca
doublejay píše:Nebyl ten typek Tom Cruise? 8)
jj

Napsal: 17.08.2007, 08:21
od Shadowww
Jo myslím že to byl on:))

Napsal: 15.09.2007, 13:12
od Design